17 Ocak 2018

La Roche Posay Misel Su..

Geçtiğimiz yazın başında severek kullanıp, bitirdiğim La Roche Posay effaclar misel sudan bahsetmek istiyorum.  La Roche Posay ürünlerinin çoğunu zaten seviyorum, arka planda da görülüyor zaten bu sevgim. Özellikle renksiz olan antihelios XL yaz aylarında en sevdiğim makyaj altı güneş kremlerinden biridir. Termal suyunu da oldukça severim ama makyajımı direk misel su ile hiç bir zaman çıkartmadığım için LRP misel su denemek hiç aklıma gelmemişti.

La Roche Posay Misel Su

200 ml.'lik büyük bir şişede geliyor ve fiyatı çeşitli dermokozmetik sitelerde az bir miktar değişiklik göstererek, 200 ml. 30 TL. 400 ml. ise 50 TL. civarında satılıyor. 

La Roche Posay Misel Su

İlk dikkatimi çeken daha önce de başka bir misel su için yazmıştım bunu doğru ifade ediyor muyum bilmiyorum ama suyun yapısı çok yumuşak. Ciltte çok hafif, doğal bir his bırakıyor. Dudağımı temizlerken acı bir tat gelmiyor ve gözümün tam içine bile kaçsa yakmıyor. 

La Roche Posay Misel Su

Ben günlük makyaj temizleme ve cilt bakımı rutinimde kullanırken termal suyunu ve bahsettiğim gibi yaz aylarında antihelios jel krem ve sprey güneş koruyucu ile birlikte kullanıyorum. LRP sprey güneş koruyucudan bir karşılaştırma yazısında bahsetmiştim, en iyi koruyan, en pratik ama en çabuk biten güneş koruyucu sprey olduğunu düşünüyorum. 


La Roche Posay Misel Su

Tek başına hiç bir misel suyu makyaj temizleme için kullanmıyorum tabi. makyaj temizleme sütü ile sildikten sonra cildimi misel su ile temizleyip yıkıyorum. Fondötensiz hafif maskaralı bir makyaj için de tek başına yeterli gelebilir. Tek başına özellikle 2-3 kat maskara temizlemeye hiç bir misel su yeterli olmuyor bence.

La Roche Posay Misel Su

Şişesi pratik ve kullanması rahat, ağız kısmı tık edip yerine tam oturuyor. Yine de böyle şişeleri seyahatte özellikle uçak yolculuğunda, oraya buraya savrulan bavullar içerisinde kesinlikle taşımamak lazım. Böyle durumlar için yanımda minik şişeler taşıyıp onları da kilitli poşetlere yerleştiriyorum. Böylece istenmeyen, tatsız sürprizler de önlenmiş oluyor. 

La Roche Posay misel suya devam edecek olursak, benim favori 2-3 misel suyumdan biri oldu kendisi. Şu anda elimde denemem gereken bir kaç değişik marka olmasa kesinlikle yeniden alabilirdim kendisini. Ama yaz ayları için alışveriş listesine eklemeyi düşünüyorum tabi ki.
Sevgiler..



33 yorum:

  1. ben de aynı misel suyu kullanıyorum, yumuşaklığı iyi, gözü de yakmıyor ama istediğim kadar iyi çıkartmıyor makyajı. bir de hafif yasemin gibi kokusunu sevemedim ben. bitse de bioderma'ya dönsem diye bekliyorum aslında.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ebrudüvenci bioderma'dan ziyade favorim Avene'dir benim ama o da tek başına makyaj çıkartmaz kesinlikle...

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. @güzelvekültürlü evet makyaj çıkartma rutinimin değişmez parçası misel sular..

      Sil
  3. ben de en kısa sürede alacağım bunu :)

    YanıtlaSil
  4. Ben de bunlardan kullanıyorum artık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgünaydın benim de banyodan eksik olmaz misel suyum..

      Sil
  5. Ürünü denemedim, markanın birkaç ürününü kullanmıştım ve memnun kalmıştım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @esratakım evet ben de severim bu markayı..

      Sil
  6. Göz yakmaması iyiymiş :) bende böyle hafif bir su arıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @duygununblogu o zaman bunu tavsiye edebilirim..:-)

      Sil
  7. Son zamanlarda termal sulara epey bir yönelme var sanırım. Bloglardan okuduğum kadarıyla tercih nedeni gibi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @saadetuslu evet benim tanıdığım herkes kullanıyor neredeyse .-))

      Sil
  8. İlk defa duydum şu misel suyu ne yalan söyleyeyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @naz sahi mi genel olarak mı yoksa sadece LRP'yi mi bilmiyordun?

      Sil
  9. Markayı seviyorum, bu misel suyu da merak ettim. Her zaman derim, misel sular İrem'den sorulur, o tamam dediyse, vardır bildiği :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @bebimtutkum canım çok teşekkürler güvenin için sevgiler :-))

      Sil
  10. Markanın cilt bakım kremleriyle pek anlaşamadım ama bunlar iyi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sihirlimavi evet ya oluyor bazen öyle bir ürün hiç yaramayabiliyor cilde bağlı..

      Sil
  11. Misel suyunu ben de ilk kez duyuyorum, ne demek misel yani şimdi google'da araştırma yapmaya üşendim, zaten wikipedia'yı da açamıyoruz yasakladı ya Tayyip...:((( ama makyajı sütle temizledikten sonra, bu suyla da kalanları çıkartma fikri çok iyi bence. Güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @bücürükveben :-))) teşekkürler bu arada minik bir hilesi var ve wiki açılabiliyor ...

      Sil
  12. dediğin gibi göz makyajımı çıkartabilecek bir misel su yok maalesef. O kadar baz, sabitleyici fln. onların da işi zor tabii :)) ama LRPosay ürünlerini çok severek kullanıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgün hahahhaha haklısın şekerim bizim makyajı tek başına misel su çıkartması imkansız ..

      Sil
  13. Kesinlikle en iyilerden :D

    YanıtlaSil
  14. Markanın bu ürününü sosyal medya hesaplarında ve blog paylaşımlarında sıkça görüyorum ama denemedim.Bir de nedense makyaj temizlemeye yönelik sıvı ürünlerle çok anlaşamadım ben..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @yeşimlehertelden ben de ancak yüzümü süt ile sildikten sonra kullanıyorum zaten...

      Sil
  15. Markanın sadece termal suyunu kullandım. Buna da bakayım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @hüzünsarısı termal suyunu da ayrıca severim bak .-))

      Sil
  16. Göz yakmamasi iyiymis 😊

    YanıtlaSil
  17. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...