11 Ocak 2018

Koton Boho Chic İkili Far İncelemesi..

Bir süre önce Koton #kotonbeauty adı ile bir makyaj-kozmetik serisi çıkartmış ve ben de bir kaç ürün alıp denemiştim. O ürünlerden pek memnun kalmadığım için uzun süre Koton Beauty standına hiç bakmadım bile. Sonra bu farı instagramda birinde görünce çok ilgimi çekti ve gidip baktığımda bütün serinin değişmiş ve yenilenmiş olduğunu gördüm. Yine öyle bol bol ürün alıp deneyecek cesaretim yok ama bu farı mağazada şöyle bir swatchlayınca denemeye değer diye düşündüm ve aldım.
Koton far



Farın ismi Boho Chic sanıyorum başka çeşitleri de vardır. Farlar 2 gr. ve 20 TL. bence fiyatı gayet uygun olmuş.

Koton far

Her iki far da oldukça yumuşak, metalik yansımaları olan renkler. Tozutma yapmıyorlar ve göz kapağına iyi transfer oluyorlar. Ecotools airbrush kapatıcı fırçası gibi top uçlu fırçalarla ise dağıtmak istiyorsanız çok rahat ve eşit şekilde dağılabiliyor. 

Koton far

Ben genelde crease yani katlanma bölgesinde dağıtarak değil, geçiş rengimi sürdükten sonra daha geniş uçlu bir packing fırçası ile tüm göz kapağına bastırarak sürüyorum. Her iki rengin de pigmentasyonu ve kalıcılığı oldukça yüksek.

Koton far

Bu soldaki renk biliyorsunuz oldukça meşhurdur. İçinde mavi-kızıl-kahve-yeşil yansımalar bulunan bu far önce Mac'in Club rengi ile daha sonra da Wetnwild comfort zone'da yer alan definer rengi ile hayatımıza girdi ve bir daha da çıkmadı. Bunlardan başka aynı renk daha yoğun hali ile Mac pigment blue brown ve NYX'in şu an ismini bilemediğim bir farında da var ama NYX far  bende yok. Mac pigmenti de deneme kutusunda almıştım gerçekten de hepsinden daha yoğun rengi var.

Koton far

Yapıları yumuşak demiştik, tek hamlede metalik yansımayı gayet iyi veriyorlar. Bir Mac veya hatta bir WW değil ama rengin yoğunluğunu ve yapısını beğendim ben. 


Koton far


Hani aynı renkten 15 tane almışsın sıkılmıyor musun diyenlere de şöyle diyeyim, aslında aynı renk değiller ki sadece genel görünüş olarak benziyorlar.  Görüldüğü gibi en üstteki Koton far, renk fena değil ama bir sürekliliği yok, arada boşluk kalabiliyor veya renk tek bir yerde veya çizgide yoğunlaşabiliyor bu nedenle en iyi şekilde geniş uçlu bir göz fırçası ile uygulanabiliyor. Rengi de diğerlerine göre daha açık ve kızıllığı da oldukça fazla. 
Onun altında WW var, renk daha düz ve yansıması daha az. Onun da kızıllığı hayli yoğun ama Koton kadar değil. Altta Mac Club var. İçerdiği kızıllık daha az ve diğerleri kadar yoğun metalik değil. En altta yeşilden maviye, kızıldan siyaha pek çok ton içeren ve içlerinde yoğun pigmente renge sahip Mac blue black var.

Fiyat aralığına göre herkese göre bir renk var yani kısaca. Mac club 75 TL. refill ise 43 TL. Comfort Zone sanıyorum 30 TL., Koton 20 TL., blue black pigment ise 109 TL. seç beğen al yani. Siz hangisini beğendiniz en çok ?
Sevgiler..


40 yorum:

  1. Fiyatları her keseye göre yapmışlar iyi olmuş, güle güle kullan.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @teşekkürler evet her keseye göre var değil mi :-))

      Sil
  2. Tozutma yapmamaları süpermiş renklerine bayıldım çünkü!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ümrantuncer evet renkleri çok güzel :-))

      Sil
  3. Kıyafet anlamında sevdiğm bir marka kozmetik ürünleri olduğunu hiç bilmiyordum. Algıda seçicilik demmekki dikkat etmemişim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @saadetuslu evet bayadır var tüm mağazalarda aslında :-)))

      Sil
  4. Işıltılar ve pırıltılar aşkına..Yolumuz Koton'a düşsün inşallahhhhhh :))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @yeşimlehertelden evet ben de her gidişte bakıyorum yeni bir şey var mı diye..

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. @güzelvekültürlü favorimiz o renk :-)))

      Sil
  6. ay koton herşeyisini severiim :) şimdi bi de miniso çok seviyom :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @deeptone evet çok şeker ürünler var orada da yakında yazacağım bir kaç tanesini :-))

      Sil
  7. Mükemmel bayıldım, hemen bakmalıyım :)

    YanıtlaSil
  8. Metalik renkleri çok kullanamıyorum ama bu renkleri çok sevdim :) Sadece izlemek için bile alabilirim, ışıl ışıl :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @esratakım ben de sevmezdim ama son zamanlarda çok kullanır oldum ..

      Sil
  9. Ben Comfort zone'dan çok memnunumda diğerlerini denemedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gizemgider evet comfort zone en güzellerden biridir..

      Sil
  10. cok güzel görünüyorlar renkleri ve tozutma yapmaması çok güzel:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @biricitconus evet bu yeni farları güzel yapmışlar bence...

      Sil
  11. Bu renkle baya güzel bir atılım yapmışlar aslında. Farklı tonlarını da çıkartsalar mis olur:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gökçebağtır değil mi benim de aklıma geldi bu yapıda bir rose gold mesela harika olur :-))

      Sil
  12. Renkler güzel güle güle kullan. 😌

    YanıtlaSil
  13. Denk gelir gelmez Koton farı alacağım sanırım ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahin benim da almak istediğim bir şeyler daha var ama tutuyorum kendimi :-))

      Sil
  14. Denk gelir gelmez Koton farı alacağım sanırım ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahin mutlaka bak canım renkleri çok güzel...

      Sil
  15. Marka marka fiyat scalası geniş. Nyx, mac ve wet n wild derken benzer rengi kotonda görmek bayağı ilginç oldu aslında. Bu palete mutlaka bakmalıyım benim de hoşuma gider.

    Sevgiler
    Ebru :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @locosmetico evet bu renkleri hepimiz seviyoruz :-)))

      Sil
  16. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...