22 Ocak 2018

H&M Presicion Makyaj Süngeri incelemesi..

H&M makyaj süngerlerini çok sevdiğimi biliyorsunuzdur. Sürekli her gittiğimde yeni bir tane alıyorum çünkü güzel ve kullanışlı olmakla birlikte bazıları çok sağlam değil. Arada tırnağım takılıyor ve yırtılıyor. Ama sanırım sonradan sürekli ürünlerin arasına koyulan bu siyah sünger oldukça sağlam ve kullanışlı çıktı.

H&M makyaj süngerleri

Bu sünger diğerlerine göre daha sert, daha tok ve şekli de farklı. Precison yani keskin uygulamalar gereken alanlar için tasarlanmış, fondöten veya göz altı kapatıcısı sürmek için değil. 

H&M makyaj süngerleri

Sert yapıda olmasına rağmen ıslanınca gayet güzel şişiyor ve yapmak için tasarlandığı göz altı baking powder yani sabitleme pudrası veya krem aydınlatıcıyı çok güzel ve rahat uyguluyor. 


H&M makyaj süngerleri

Ben yapısını oldukça sevdim süngerin, yeniden bulursam yedeklemeyi de düşünüyorum hatta ki.

H&M makyaj süngerleri

Süngerin sivri uç kısmı ile toz sabitleme pudrası alıp, göz altı, kontur altı gibi bölgelerde baking yani pişirme işlemi uygulayabiliyorum. Süngerin sert yapısı nedeniyle göz altına bastırarak uyguladığım pudra daha iyi nüfuz ediyor. Tabi göz makyajını yaptıktan sonra pudranın fazlasını almayı ihmal etmiyorum.

H&M makyaj süngerleri
Süngerin düz yapıdaki alt kısmı krem ya da sıvı aydınlatıcı uygulamak için ideal oluyor. 

Niye hem fondöten-kapatıcı ikilisi için hem de pudra için ayrı ayrı süngerler kullanıyorsun, fondöten süngeri bu saydıklarını yapamıyor mu  derseniz yapıyor tabi niye yapmasın. Ama makyajın ayrı aşamaların ayrı ve özel fırçalar kullanmayı sevdiğim gibi yaptığım işe özel olarak süngerlerim de ayrı olsun istiyorum. Ayrıca bu süngeri kullanmasam bile fondöten sürdüğüm süngerle ayrıca pudra uygulamayı da uygun bulmuyorum çünkü renk transferi olabiliyor. Her sabah makyaja temiz  ve ayrı süngerler ile başlamayı tercih ediyorum ben. Siz ne dersiniz.?
Sevgiler..

20 yorum:

  1. H&M süngerleri ben de çok seviyorum. Siyah olanı almamıştım, yolum düştüğünde bakayım mutlaka :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgün ben de yenisini gördükçe alıyorum artık :-))

      Sil
  2. banada böyle bir sünger lazım ama hiç bizim buralarda denk gelmedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @duygununblogu evet her HM şubesinde aynı şey olmayabiliyor ...

      Sil
  3. HM süngerlerden en çok beyaz olanı beğendim ama onun da ömrü çok kısa. Bu versiyona hiç bakmamıştım ama artık beauty blenderdan başka sünger almamaya karar verdim, çoğu iki ayda kullanılmaz oluyor. Siyah olanların önrünün daha uzun olması güzelmiş. Güle güle kullan İrem’cim, çok sevgiler💐

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kırmızırujlublog teşekkürler canım :-)) BB gerçekten o kadar uzun süre gidiyor ki ben de çok şaşırmıştım ama şimdilik almayı düşünmüyorum..

      Sil
  4. her ne kadar bu ara maktaj süngeri kullanmasam da güzele benziyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ümrantuncer ben de tam tersi süngersiz asla yapamıyorum artık...

      Sil
  5. Ne kadar değişik, rengi de siyah....güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  9. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  10. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...