31 Ocak 2018

Kiko Arctic Holiday Alışverişi...

Geçtiğimiz ay kutlu doğum ayı olmasına rağmen normal zamana göre gerçekten çok çok daha az alışveriş yapmışım. Alışverişin en önemli parçaları Kiko Arctic Holiday koleksiyonundan indirimli olarak aldığım bu 3 parça ürün ve bir de makyajsaati.com dan aldığım 2 adet Models Own palet oldu. Bu ay alışveriş yazısını pas geçip ayrı ayrı yazılar halinde yazacağım. Bütün alışverişlerimi 2 aylık toplu bir yazı olarak artık şubat ayında yazarım. 
Kiko 

Kiko'da ben bunları alırken 4 al 2 öde vardı. Bunlarla beraber bir de geçmiş sonbahar koleksiyonundan bir fırça alarak 4 ürünü tamamladım. Toplamda 125 TL. falan verdim diye hatırlıyorum. Aslında harika göz farları ve aydınlatıcıları varmış ama ben gidene kadar kalmamıştı tabi. Neyse böylece çok masraf etmemiş oldum bu da bir şeydir.

Kiko
İlk olarak koleksiyonun bana göre en güzel parçalarından biri olan baked blush 02 numara dreaming coral rengine bakalım. 

Kiko

İçinde altın rengi ışıltılar bulunan nasıl şahane bir pembe kendisi, baked yapıda olduğu için ne kadar kullanırsam kullanayım bozulmuyor ve tozutmuyor. Oldukça pigmentli olduğu için de fırçayı şöyle bir dokundurmak yetiyor da artıyor bile. Yaz aylarına çok yakışacak bir allık olduğunu düşünüyorum. Ben aldığımda fiyatı 65 TL. idi ama 4 al 2 öde şeklinde aldığım ve bütün ürünleri hemen hemen aynı fiyata getirdiğim için yarı fiyat sayılır.

Kiko

Asıl istediğim 01 numara kalmamıştı ama bunu da görünce gözüme çok güzel geldi ve hemen aldım tabi.  Bu 02 numara, rengi içinde pembe yansımalar olan bir altın rengi olarak tarif edebilirim sanırım.

Kiko

Deseni, yumuşaklığı, tozutmaması, pigmenti, kalıcılığı her şeyi güzel. Metalik olmayan hoş bir ışıltısı var. Bu ara en çok kullandığım 2 aydınlatıcıdan biri oldu kendisi.



Kiko

Son olarak da makyaj sabitlemek için baked powder 01 numara ivory rengini aldım. Bunun fiyatı da allık ile aynı, yani biri bedavaya gelmiş oluyor bana. Pudranın yapısı da oldukça yumuşak. Süngerle uygulamaya uygun değil bence ıslak sünger yapısını bozacaktır. Bu nedenle baking için kullanmıyorum, sadece fırça ile hafifçe geçtiğim zaman makyajım sabitlenmiş oluyor. 


Kiko

Renklerini de göstereyim hemen. Allık sanırım favorim olduğu kadar var değil mi?

Kiko

Aydınlatıcıyı tek başına da görelim bence, çok yumuşak hafif ama canlı duran bir rengi var bence. 

Bunları aldıktan sonra aslında Kiko'dan bir alışveriş daha yaptım ama o tamamen cilt bakımına yönelik oldu. Bir serum ve göz kremi aldım, daha sonra onlardan da bahsediyor  olacağım.
Sevgiler..




52 yorum:

  1. Aayyy o altın renkli olana bayıldım ben. Baharda, yazın falan ne kadar güzel görünür :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @burçakgülsüm evet değil mi ışıl ışıl duruyor.. .-))

      Sil
  2. Hepsinin rengi de çok hoş görünüyor bence...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @saadetuslu evet ben çok sevdim hepsini...:-))

      Sil
  3. Allığın rengi şahane güzel günlerde kullan, malesef yakınımda Kiko yok hep bu indirimlerden mahrum kalıyorum.:/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @mormenekşe eskiden benim de yoktu şimdi açıldı da rahat rahat bakıyorum ama bu da keseye zarar tabi :-)))

      Sil
  4. Bunlar çok güzeller 💕
    Kiko’da serum ve gözkremi de mi varmış? Çok merak ettim ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gizemgider aa tabi cilt bakımı ürünleri de var daha önce de almıştım ben memnun kaldım yeniden aldım...

      Sil
  5. allığın rengi çok güzelmiş, bayıldım. aydınlatıcı da güzel tabi ama o kadar fanı değilim aydınlatıcıların.
    iyi ki Mersin'de yok Kiko :) masraftan kurtulmuş oluyorum ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ebrudüvenci :-))) kesinlikle benim de çok yakınıma gelince masraf kapısı açıldı...

      Sil
  6. Hepsine ayrı ayrı bayıldım ama ilk sırayı allık alıyor. Aydınlatıcı efsane ve ben onu far olarak kullanmak istedim. Ayy iyiki uzak durmuşum bu ay Kiko'dan bu güzelliklere karşı koyamazdım.Güzel günlerde kullan İremciğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgün :-)) teşekkürler canım.. yılbaşı öncesi doğum günü ayı da olunca hiç kendimi tutmadım bunlar için artık allık da şahane dediğin gibi ... sevgiler..

      Sil
  7. Ay bence aydınlatıcı çok çok acayipmiş, esas ona bayıldım!!! Güle güle kullan İrem'cim hepsini!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @başakçelik bunun şahane bir rengi daha vardı ama ben gidene kadar kalmamıştı tabi :-(( teşekkür ederim :-))

      Sil
  8. allığa bayıldım bu tonlardaki ürünleri çok seviyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @esratakım evet ben de çok severim hafif altın ışıltılı pembe tonları...-))

      Sil
  9. Muhteşem pigment 😍 Fotoğraflarına da bayıldım. İlk fırsatta ben de bir Kiko alışverişi yapayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gökçebağtır evet mutlaka ziyaret et yeni koleksiyon da çıkmış bu arada :-))

      Sil
  10. İrem’cim hepsini güle güle kullan! O allığa ben de bayılmıştım ama almaktan son anda vazgeçtim, gerçekten şahane. Çok sevgiler💐

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kırmızırujlunlog canım teşekkürler :-)) bu renk sana koyu kalabilirdi ama daha açık bir pembesi vardı bunun ben almadım ama o sana tam olurdu işte :-)

      Sil
  11. Allığın rengi harika güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilmodadüşleri çok teşekkür ederim :-))

      Sil
  12. aydınlatıcı çok güzel duruyor

    YanıtlaSil
  13. Dreaming Coral benim aldığım günden beri çok sevdiğim bir renk oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @makeupbyfun benim de öyle Füsuncum güle güle kullan sen de :-))

      Sil
  14. Işıltılar çok güzel,4 al 2 öde kampanyası daha güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @yeşimlehertelden evet oldukça uyguna geldi bu alışveriş :-)

      Sil
  15. Indirim ne zamana kadar devam ediyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @alaraavcı bitmiştir bu geçen hafta sondu galiba..

      Sil
  16. Hepsi de çook güzeller Güle güle kullanınız 👍❤😊

    YanıtlaSil
  17. güle güle kullan canım aldıklarını çok güzeller allık çok güzel ama benim gibi beyaz tenliler için cesaret ister gibi duruyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @merveilehayattan çok teşekkürler :-)) evet beyaz tenler için biraz baskın bir rengi var..

      Sil
  18. Hepsi cok guzel gorunuyor, kikoya da bi ugramak lazim 💛

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @minimalbakım ben sık sık uğrar oldum çok fena :-)))

      Sil
  19. Aldıklarınızı güle güle kullanın. Hepsi harika görünüyor ama aydınlatıcı fena güzelmiş :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @buralıolmayan çok teşekkür ederim .-)))

      Sil
  20. Yanıtlar
    1. @kozmetikpsikolojisi allık bozulmadı dokununca ama aydınlatıcıya dokunamadım ben de bir süre :-))))

      Sil
  21. Allık da aydınlatıcı da harika görünüyor. Güle güle kullan <3

    YanıtlaSil
  22. Bayıldım hepsine keyifle kullan şekerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @senadursun teşekkür ederim Senacım sevgiler :-))

      Sil
  23. Kiko'dan uzak olmak beni gercekten cok uzuyor. Keske yakin zamanda acilsa online sitesi ya. Bu koleksiyin da cok guzel.. cok incelemek isterdim ama yazinla ve fotigraflarinla bu istegim bi nebze de olsa hafifledi😍😙

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @esyspage uzak olsa bir dert yakın olsa başka dert valla :-D ama haklısın online site açmaları lazım en azından hiç olmazsa isteyen herkes alışveriş yapabilir...

      Sil
  24. Kampanyayı değerlendirme olmadı ama sanırım benimde gözüm aydınlatıcıda olurdu.güzel günlerde kullan.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @makyajtelaşı evet aydınlatıcılar kesinlikle çok güzelmiş :-)) teşekkürler..

      Sil
  25. ürünlerin hepsine bayıldım,çok güzel seçimler gerçekten <3 güzel günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
  26. Aydınlatıcıyı sende gördükçe acaba mı dedim ama elimdeki aydınlatıcıları düşününce almaktan vazgeçtim.Keyifle kullan hepsini ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahin teşekkürler canım :-))) diğerini almadın mı sen ??

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...