9 Ocak 2018

NYX Strobe Genius Aydınlatıcı Paleti..

Bundan 2-3 sene önce bir gün aydınlatıcı kullanmadan makyaj yapmayacaksın, aydınlatıcılara da doyamayacaksın deselerdi herhalde aydınlatıcı da neymiş ben zaten parlıyorum der bir de gülerdim üzerine. Ama geçen zaman gösterdi ki artık aydınlatıcısız makyaj yapmıyorum ve her gördüğüm aydınlatıcıyı ucuz pahalı denemeden alıp denemek istiyorum. NYX Strobe Genius Aydınlatıcı Paleti  de muhtemelen  mağazada kendim görseydim hiç düşünmeden alırdım.

NYX Strobe Genius Aydınlatıcı Paleti
NYX Strobe Genius Palet 7 harika ve değişik renkte aydınlatıcıdan oluşuyor ve çok amaçlı olarak da kullanılacak bir palet. Yani paletteki hem aydınlatıcı hem allık hem far hem de allık olarak kullanıyorum. Nasıl mı hemen bakalım..

NYX Strobe Genius Aydınlatıcı Paleti

İçeriği çok fena değil, talc bulunuyor tabi.

NYX Strobe Genius Aydınlatıcı Paleti

Genel görüntü şahane, paletin resimlerini çektikten sonra bile bir süre elimi süremedim. Ama yapısı çok ilginç, şimdi artık baya parmakladığım ve fırça ile de hırpaladığım halde hala sanki el değmemiş gibi duruyor. Üstteki aydınlatıcı için biraz extrem gibi duran mavi-lila ve sarı tonu far olarak kullanıyorum ben. Özellikle mavi-lila rengi  baz rengi olarak hafifçe uyguladığımda güzel oluyor. Sarıyı ise geçiş rengi olarak kullanıyorum. 

NYX Strobe Genius Aydınlatıcı Paleti

Mavi-lila'nın sol yanı aydınlatıcı, sağ yanı ise allık olarak bence çok güzel. En alttaki 3 rengin ise ilk ikisi allık, diğeri ise aydınlatıcı olarak harika iş görüyorlar. 

NYX Strobe Genius Aydınlatıcı Paleti

Bu en baştaki renk de şampanya tonlu nefis bir renk, her şekilde kullanılır, allık yap aydınlatıcı yap, far olarak üstten hafifçe geç nefis duruyor. 

NYX Strobe Genius Aydınlatıcı Paleti

İşte bu renk aydınlatıcı olarak en sevdiklerimden biri, bol pigmentli, oldukça ışıltılı ve simsiz ama sedefli bir renk. 


NYX Strobe Genius Aydınlatıcı Paleti

Aslında bu paletin yazısını yazmakta baya geciktim gördüğünüz gibi, fotoları çekeli baya zaman oldu çünkü, neyse olsun paletimiz hala ilk günlerdeki popülaritesini koruyor ve ben de zevkle kullanıyorum. 

NYX Strobe Genius Aydınlatıcı Paleti


İlk 4 rengin sırayla swatchları da bu şekilde.  İlk dört renk öyle deli gibi bir pigmente sahip değil gördüğünüz gibi.

NYX Strobe Genius Aydınlatıcı Paleti

Ama alttaki diğer 3 renge gelince iş değişiyor.  Benim zaman zaman allık olarak da kullandığım baştaki iki renk oldukça pigmentli ve metalik yansımalı renkler. Bu iki renk buğdaydan esmere dönük tenlerde gerçekten çok iyi duracaktır. Diğeri nispeten daha az pigmentli ama yüzde metalik duran güzel bir renk. Benim de palette en sık elimin gittiği renk doğal olarak. 

Palet NYX'in internet sitesinde ve mağazalarında 69.99 TL.'ye satışta bulunuyor. Bir kaç değişik alternatifli bir aydınlatıcı paleti arıyorsanız iyi bir seçenek olabilir diye düşünüyorum.
Sevgiler..

38 yorum:

  1. Renkler çok hoşmuş, çantada bulundurulabilecek kurtarıcı bir palet =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ilkeataş evet seyahatte falan da seçimim bu palet olmuştu benim..

      Sil
  2. fiyatı aslında uygun gibi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @güzelvekültürlü evet 7 aydınlatıcı için hiç fena değil bence de :-)

      Sil
  3. ben bitiremem diye almamıştım ama çok güzel bu aydınlatıcı palet :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikpsikolojisi yok bitmesi mümkün değil zaten :-)))

      Sil
  4. Alt sıradaki renklerin tamamını çok seviyorum.Oldukça alınası bir palet bence de ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahin evet benim de favorilerim onlar Filizcim .-))

      Sil
  5. Çok pahalıymış ama renkleri çok güzel, güle güle kullan. :)

    YanıtlaSil
  6. Yanıtlar
    1. @ümrantuncer evet kendisi favorim olur :-))

      Sil
  7. Böyle çok renkli aydınlatıcı paletlerini pek kullanamıyorum, yakınımda bir NYX mağazası açılsa da tüm ürünleri mıncıklasam.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @mormenekşe ay hiç açılmasın mıncıklayınca çok fena oluyor dayanamayıp alıyorsun hepsini :-))))))

      Sil
  8. Makyajı doğru dürüst yapmayı bile beceremeyen biri için aydınlatıcı hayal ötesi kalıyor :))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @yeşimlehertelden :-))) makyaj biraz merak biraz da el alışkanlığı yapa yapa daha iyiye gidiyor benim de ..

      Sil
  9. ay çokoş renkler mat ve estetik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @deeptone evet kesinlikle çok kokoş hepsi :-))

      Sil
  10. Bu palet gerçekten çok güzel İrem’cim, tam da seyahat dostu☺️ Güle güle kullan, öpüyorum❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kırmızırujlublog çok teşekkürler canım :-))

      Sil
  11. Renkler muhteşem görünüyor.. Güle güle kullanın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @renklipastasepeti teşekkür ederim :-))

      Sil
  12. Ya bu palet ilk çıktığında 50 tl di. Keşke o zaman alsaydım. Şimdi özeniyorum görünce ama almayacağım inat ettim. Bu arada bende aydınlatıcıların varlığını 3 yıl önce öğrendim :P Şimdi vazgeçilmezlerimiz değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ayşegül evet bu kur artışları mahfetti bizi zaten herkes önce bir zam yapıp sonra indirim yapıyor artık :-((

      Sil
  13. Bende yorumlamistim bu paleti. Gercekten cok seviyorum cok guzel olmus fotograflar😚😚

    YanıtlaSil
  14. Senin aydınlatıcılara olan merakını biliyorum :)
    Ben henüz kendimi alıştıramadım. Şu an sadece alma aşamasındayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gülümseyüzüme :-))) haklısın Yasemincim aydınlatıcı olmadan makyaj yapamıyorum artık sen de yavaş yavaş başla hemen alışacaksın bence...

      Sil
  15. Renkler harika görünüyor canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gülsendoğan evet bence de çok güzel hepsi :-))

      Sil
  16. Seyahatlere kolay alinacak ürünleri seviyorum 😊

    YanıtlaSil
  17. Benim ilk aldığımdan beri severek kullandığım bir palet. O lila renkte tereddüt etmiştim sonra denedim ve o kadar beğendim ki alma aşamasında çok etkili oldu o lila.

    Sevgiler
    Ebru :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @locosmetico evet ben de seviyorum o rengi hem aydınlatıcı hem de far olarak :-)))

      Sil
  18. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  19. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...