19 Ocak 2018

I Hearth Makeup Unicorn Heart Aydınlatıcı..

Bugün geçen sene aldığım şeyler arasında en sevdiklerimden birinden yani #ihearhtmakeupunicornhearthighlighter dan bahsedeceğim. Aslında özellikle "indie" tabir edilen bağımsız kozmetik üreticileri tarafından bir süredir "rainbow highlighter" yani gökkuşağı aydınlatıcı adı ile üretiliyor. Ben instagramda pek çok örneğine rastladım. Ayrıca yine pek çok blogger ve youtubber'ın da kendi highligterını yaptığını biliyorum. Yine uygun fiyatlı markalardan Wet n Wild'ın ülkemize yeni bir gökkuşağı aydınlatıcısı da var. Görünüş olarak oldukça tatlı olan bu aydınlatıcılardan I Hearth makeup markasında bulup aldım sonrasında zaten marka şu anda Watsons'da online olarak satılıyor sanırım.  Bir de Eveshop'da olabilir ama ona emin değilim.

Unicorn aydınlatıcı

Geldiğinden beri sürekli açıp açıp seyrettim ve uzun süre kullanamadım. Ama sonradan fark ettim ki bu aydınlatıcıların hiç birinin renkleri kullanma ile karışmıyor ve bozulmuyormuş.

Unicorn aydınlatıcı

I Hearth Makeup Unicorn Heart Aydınlatıcı herhalde sahip olduğum en tatlı makyaj malzemeleri içinde ilk üçe rahatlıkla girecektir.

Unicorn aydınlatıcı

Unicorn aydınlatıcı
Dokusu yumuşacık, inanılmaz pigmentli, yüzde oldukça metalik duruyor ve daha çok simsiz bir ışıltı veriyor. Tabi alırken bütün renkler birleştiği için baskın olarak hangisi gelirse onun rengine göre ışıkta dönüyor. Mesela mavinin rengi oldukça baskın. Eğer mavi veya yeşile denk gelirseniz biraz alienvari bir görüntü oluşabiliyor.  Aydınlatıcının yumuşak yapısına rağmen tozutma yapmaması ayrıca iyi tabi. Ben bu tozutma konusunda çok aşırıya kaçmadığı sürece çok şikayetçi olmuyorum. Bazılarına göre ise en ufak bir tozutma bile o ürünün kötü kategorisine girmesine neden oluyor. Aslında bütün renklerin pigmentasyonu ve kalıcılığı da az da olsa farklı geldi bana. Yine de birleşince bu durum ortadan kalkıyor tabi. Renkleri tek tek almak isterseniz Real Techniques highigter fırçası gibi daha minik bir fırça ile uygulama yapabilirsiniz. Ama karıştırınca çok daha hoş oluyor. Ben resme göre en üstteki iki rengi birlikte uygulayarak sürmeyi çok seviyorum. 
Unicorn aydınlatıcı

Arkasındaki açıklama da çok hoş değil mi ama " a rainbow highlighter made by unicorns" 

Unicorn aydınlatıcı

Tek tek renkler böyle, evet yapısının yumuşaklığı nedeni ile parmakla alıp sürerken birikme yapıyor ama tapered bir fırça ile böyle bir sorun yaşamadım. 


Bu markanın ve özellikle bu aydınlatıcıların geçtiğimiz yıl Türkiye'ye gelmeleri hoş bir şey oldu bence.  Ancak hala Türk firmaları da ilham alıp kendi unicorn aydınlatıcılarını yaratmalarını bekliyorum, neden olmasın. Bence kesinlikle yok satar böyle bir ürün ne dersiniz?
Sevgiler..

44 yorum:

  1. siz nereden aldınız bu ürünü? bende istiyorum bundan fakat bulamıyorum. birde ne kadar aldınız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @bolkahveli benimki İngiltereden geldi :-)) ama yazdığım gibi watsons ve galiba eve shop satıyor 25-30 TL. civarındaydı sanırım fiyatı..

      Sil
    2. hemen arastırmaya baslıyorum :)

      Sil
    3. evet watsons da şu anda 23.90 a satılıyor :) teşekkür ederim canım

      Sil
  2. İlk bakışta kullanımda karışır gibi ama karışmaması ilginçmiş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @saadetuslu evet hiç karışmadı hem de :-)

      Sil
  3. Bende Watsonsa gelince başka versiyonunu kaptım bir sonraki indirimde alırım bunu da :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @senadursun stantta hiç görmedim daha bunları gelmişse süper..

      Sil
  4. Çok güzel gerçekten bayıldım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @burçakgülsüm evet çok tatlı değil mi :-))

      Sil
  5. Ne kadar güzelmiş, güle güle kullan...

    YanıtlaSil
  6. çok güzel ben bunu kullanmaz izlerdim :D Çünkü bitmeyi bekleyen yığınla var bunu da minnak minnak alırdım belki bitirmek için :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikpsikolojisi aydınlatıcı bitirmek tek kelime ile imkansız bana :-)))

      Sil
  7. Tatlılık konusunda kesinlikle sınıfı geçiyor :)

    YanıtlaSil
  8. Gerçekten en tatlı makyaj malzemelerinden biri olabilir, alırsam kullanmaya kıyamam ben de sanırım ^_^

    Fulya | www.fullinblog.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @fullinblog yok yok bir süre sonra gayet kıyılıyor :-))

      Sil
  9. Yaa bence de bizimkiler de yapsa hiç fena olmaz :)♡♡

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ümrantuncer ay keşke flormar yapsa sevgiler günü için şahane olur :-)))

      Sil
  10. almadım ama hayranlıkla izlediğim ürünler biri kendisi :)

    YanıtlaSil
  11. unicon heart mıı, ne güzelmiş ismii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @deeptone evet bunların mermaid ve dragon olanı da var :-)))

      Sil
  12. Sen ve Yasemin sonunda bana ışıltıyı sevdireceksiniz yahu:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @hüzünsarısı ay yoksa sen sevmiyor musun :-)))))))))

      Sil
  13. Hiç böyle bir ürün kullanmadım. Tonlamada kolaylık sağlıyor değil mi?
    Sahip olsam kullanmaya kıyamazdım herhalde görünümü çok tatlı. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filmgündemi hangi kısma fırça daha çok değerse orası baskın oluyor eğlenceli bir ürün :-))

      Sil
  14. Yanıtlar
    1. @burcuipekyılmaz evet elimdeki en şeker ürünlerden biri :-))

      Sil
  15. Benimde alacak listemde bulunan bir ürün :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @elossoles indirimde kaçırma derim :-))

      Sil
  16. Çok güzel, güle güle kullan ♥

    YanıtlaSil
  17. Coook güzel. Kizim görse cildirir simdiden oetak herseyime 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @derya doğru sevmemesi mümkün değil bunu :-))

      Sil
  18. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  19. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  20. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  21. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...