16 Ocak 2018

indirimkuponum.net ile Nasıl İndirimli Alışveriş Yapılır?

İnternette gezerken rastladığım faydalı bir siteden bahsetmek istiyorum. Çoğumuz alışveriş alışveriş esnasında indirim kuponu alanlarını boş bırakıp alışverişimizi tamamlıyoruz. Çünkü bu kodları ya daha önce alışveriş yaptıysak arada bize marka yollar ya da nereden bulacağımızı bilmediğimiz için alanı doldurmadan ödememizi yapar ve alışverişimizi bitiririz.  https://indirimkuponum.net/ bizim yerimize bu kodları arayıp ücretsiz yayınlıyor. Hatta bilindik markaların özel indirimlerini de sitede yine ücretsiz yayınlıyor. Dün Mac için indirim kodu ararken bu siteye rastladım. Özellikle kozmetik kategorisinde yüzlerce kupon kodu var. Bu kupon kodları değişen yüzdelerde indirim sağlarken bazıları da sepetinize sürpriz hediyeler ekliyor.

indirim kuponu



Bu site ile birlikte ben tasarruf yapar mıyım yoksa alışverişlerimi daha abartır mıyım bilemedim. Şimdi siteyi incelediğimde Beymen’de %50 Beymen indirim kodu var gel de alışveriş yapma. Bu kadar büyük yüzdeler ile kupon kodu nasıl verebiliyor diye düşünebilirsiniz. Mantık bilen ile bilmeyene dayanıyor. Yani bilen müşteriler indirim kodu ile alışverişini tamamlıyor iken bilmeyenler sitedeki fiyatlardan alıyorlar. Yani aynı ürünü iki farklı fiyata satma imkanı oluyor. Sitede kodlara tek tıkla ulaşabiliyorsunuz ve herhangi bir üyelik vs. istenmiyor. Alışverişlerimizden önce ara ara dolaşmakta fayda olduğunu düşünüyorum.  N11’de % 11 kod var mesela, Trendyol’da 50 TL. gibi indirimler var.

Hatta Fit in Class’da %40 özel indirim kodları var. Spor salonuna %40 indirimli abone olmayı kim istemez. Bu aralar alışveriş yapacaksanız veya alışveriş yapmayı düşünüyorsanız mutlaka alışveriş yapacağınız ürün için uyumlu indirim kodu ve kuponlara göz atın ve alışverişinizi sonraya bırakın. Sitede sadece kuponlar yok bu arada, tüm mağazaların indirim fırsatlarını indirim kampanyaları anlık olarak sitede yayınlanıyor. Tasarruf için bundan sonra kesinlikle  www.indirimkuponum.net i takipteyim ben.
Sevgiler..

20 yorum:

  1. çok faydalı bir site bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ümrantuncer evet ya çok işime yarayacak bu benim :-)))

      Sil
  2. duyduğumuz iyi oldu canım teşekkürler paylaştığın için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @güzelvekültürlü rica ederim beğenmene sevindim :-)

      Sil
  3. Bilgilendirici bir blog post olmuş :)

    YanıtlaSil
  4. Bu siteyi keşfetmek çok güzel olmuş. Yurt dışında bu tarz siteler aslında çok var bizde de olsa derdim hep. Denk geldi şimdi senin sayende ;)

    Sevgiler
    Ebru :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @locosmetico evet yurt dışında o kadar çok var ki onlar kuponsuz alışveriş etmez neredeyse :-)) burada da olması şahane oldu :-)) öpüyorum...

      Sil
  5. Hiç böyle şeyler bana rastlamadı yahu, indirimli ne iyi..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @bücürükveben özellikle online alışverişte mutlaka bakmak lazım girip..

      Sil
  6. bir ara takipteydim sonra unutmuştum iyi oldu hatırlattığın canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @lerzankara bundan sonra sürekli takipteyiz o zaman :-))

      Sil
  7. ay ne güzel foto o. ne güzel masa öyle. işyeri mi yani orası ne güzelmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @deeptone foto benim değil ama öyle bir işyeri isterdim doğrusu :-))

      Sil
  8. Yabancı sitelerin vardı, buradada olması güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgünaydın evet incelemeden bir şey almam artık..

      Sil
  9. Siteyi ilk senden duydum. Buradan oraya geçeyim o zaman:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @hüzünsarısı :-))) artık her gün bakıyorum siteye ne var ne yok diye..

      Sil
  10. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...