2 Ocak 2018

Aralık Bitenler..

2017 yılının son biten kozmetik ürünleri yazısına başlıyoruz. Bu ay tahmin ettiğim gibi hem pek çok yeni ürün açıp onları deneme çabamdan dolayı hem de pek düzenli ürün kullanamadığım için bitirme performansım  oldukça düşük olmuş. Neyse PP gibi bir şeye de hiç heves etmediğim için 2018 içinde telafi ederim diye umuyorum. Hemen bakalım meler bitmiş neler çöpe gitmiş.

Sevdiğim Revox arındırıcı şampuan ve orta karar bulduğum Pantene aqua light şampuanı bitirmişim. Revox'un yedeği var, Pantene'i ise almayı hiç düşünmüyorum. Elbette Aralık ayı ve yılbaşı dönemini B&BW'ün özel kokusu vanilla bean noel olmadan geçirecek değildim. Ama bu stoklarımda sonuncuydu, yenisini gidebilirsem alacağım.


Uludağ premium sprey, yazısı blogda vardı. İndirimde her 3 çeşitten de denemek için almıştım. Bu içlerinde en kötüsü ve gereksiz de pahalı. Merakım geçtiğine göre bir daha almam. Avene çok daha iyi. Acnecinamide jel krem, çok sevdiğim, yağlandırmayan ve yüzümü nemli tutan bir krem, yine alınabilir. HC Care yüz temizleme köpüğü, memnun kalmıştım, yazısı blogda var. 


Ortaya çeşitleme yaptım. 2 adet mini parfüm bitti ama bunları yastığa yorgana sıkarak bitirebildim. Library of Fragrance parfümleri güzel ama ciltte hiç kalıcı değiller. o yüzden yastık parfümü olarak kullanmak daha mantıklı geldi. Zaten var mı hala bilmiyorum bir daha da almam artık. 
Maybelline age rewind ise favori kapatıcım, elimde bir tane daha var ve almaya da devam ederim sanırım. Kryolan makyaj bazı, köpük gibi bir bazdı ilginç yapısı vardı ama pek beğenmedim. Cildimi makyaja hazırlamak adına bir şey yapmadı pek. Ayrıca çıkış mekanizması da sürekli arızalandı. İçinde biraz kalmış olabilir ama çöpe gitti sonuçta. Essence tırnak bazı aslında jel yapılı ojeler için ama çok çabuk koyulaştı ve pütür pütür olmaya başladı. O yüzden bu da çöpe gidiyor. 


Lapitak tırnak ve tırnak eti kremi, çok sevdim yeniden alabilirim. 3 adet dudak balmı, Nivea oğlumundu, ilaç tedavisinde bir bunu bir de Bioderma'yı rahatça kullanabiliyor. Diğerleri benim. Biri evde biri çantamdaydı. Baby lips bir daha asla almayacağım ürünlerden biridir. Çok şişirilmiş bir ürün her zamanki gibi. Ürün burada yokken tam bir arzu nesnesiydi ama hiç de değmezmiş. Splat Biocalcium diç macunu, Splat'in kullandığım çeşitli macunlarından biri, fena değil yedeklemiştim sanırım indirimde. Tarko kozmetik'e ait bir fırça, bunu 4 sene önce falan bir etkinlikte hediye etmişlerdi. O kadar memnun kaldım ki atmak istemedim. Ama artık bozuldu ve aynısını da bulamıyorum, çok mutsuzum bu konuda. 



Maske, pamuk ıslak mendil grubu. Kayda değer bir en üstteki Snow Lotus maskesi oldu. Timeless Truth markasına ait ve cildimi inanılmaz gerdi ve parlattı. Ancak şöyle bir durum oldu ki maskeyi çıkardıktan sonra cildim uzunca bir süre yapış yapış kaldı. Yani bu maskeden şahane bir makyaj altı kremi de olurmuş. Bir de Pure beauty markasının narlı göz maskelerini arada severek kullanıyorum. Diğerleri hep aldığım klasik şeyler. Islak mendilleri fırçalarımı günlük olarak temizlemek için kullanıyorum. Herhangi bir tane alınabilir, ben de hangisi ucuzsa onu alıyorum ve yine ucuz bir misel su ile takviye edip kullanıyorum. Benri organik pamuk için çok kararsızım. Organik olsa ne olur olmasa ne olur bu pamuklar araştırıp derin bir yazı yazacağım bu konuda.

Evet bu yılı da böyle kapattık, herkese çok çok iyi bir sene diliyorum. 2017 benim için çok iyi bir sene değildi, tabi Allah beterinden saklasın ama yine de insan daha iyi şeyler istiyor hayatında, umarım bu sene yani 2018 öyle olur.
Sevgiler..

34 yorum:

  1. Yeni ürünler açmana rağmen bence performansın çok iyi İrem’cim😊 2017yi ben de hiç sevmemiştim, umarım yeni yıl hepimize güzellikler getirir. Mutlu yıllar💐

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kırmızırujlublog teşekkürler canım sana da mutlu yıllar :-)))

      Sil
  2. bu ay ben de bolca cilt bakım ürünü bitirmişim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ümrantuncer oh ne güzel darısı 2018'e :-))

      Sil
  3. Birçok üründe pişti olmuşuz...Pantene,Hc care,Maybelline,TT Mask...Bitenlerin yerine daha da güzelleri gelsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @yeşimlehertelden yeni ürünler denemeye devam o zaman .-))

      Sil
  4. Bitenler yazı grubunda en çok seni okumayı seviyorum

    YanıtlaSil
  5. Revox kalıntı giderici şampuan benim en sevdiğim ürünler arasında, bir şişe bitti ,diğerine geçtim.
    Acnecinamide markasına ait yıkama jelini aldım. Sivilcelerime çözüm olur diye umuyorum. Bence genede performansın iyiymiş canım :) Bitenler yazılarını çok seviyorum bu arada belirtmek isterim .Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gülümseyüzüme teşekkürler Yasemincim beğenmene çok sevindim :-)) acnecinamide yıkama jeli vardı bende galiba ama deneyemedim şu an başka yeni bir şeyler deniyorum yine bakalım onlardan sonra belki.. sevgiler..

      Sil
  6. Uludağ'ın spreyini bende merak ediyordum ama emin olamadığımdan paramada kıyamadım. İyi ki kıyamamışım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gizemgider yok canım avene LRP falan alsan çok daha iyi bu paraya...

      Sil
  7. Ne güzel birçok ürün bitmiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgünaydın evet umarım böyle devam eder :-))

      Sil
  8. Yeni yılda keyifli alışverişler:)))

    YanıtlaSil
  9. Bitenler yazılarımızı birbirine çok benzetiyorum :) aynı şekilde ürün bitiriyoruz resmen 2018 umarım senin yılın olur! Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @bakımgünlüğü :-)) teşekkürler evet okudum yazını ortak baya ürünümüz varmış...

      Sil
  10. Yine caliskansin. Noel tatili bitse de cocuklar okuldayken bir alisverise gitsem 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @derya :-)))) ben bir süre sanırım kozmetik almasam iyi olacak ...

      Sil
  11. 2018 de çok daha güzel şeyler olsun.. Keyifli alışverişler olsun.

    YanıtlaSil
  12. ay aman aman o zaman bu yılın daha keyifli geçsin yaaa.

    YanıtlaSil
  13. 2018 güzellikler getirsin İrem'cim :) Revox'u daha hiç denemedim ama iyi bir izlenimi var, yakında kendime uygun bir ürününü alıp kullanacağım. Uludağ'ları ilk çıktığında çok merak etmiştim, fiyatı fazla yüksek geldi o yüzden indirimde bile görsem elim gitmiyor. Gayet de güzel bitirmişsin yine de. Bakalım bu ay neler bitecek :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gökçebağtır teşekkürler canım :-))uludağı almaya bence de gerek yokmuş.. revox'un boyalı saçlar için olanı alıp denemek istiyorum bende... sevgiler..

      Sil
  14. Bu bitenler yazılarına bayılıyorum. Birçok ürün hakkında bilgi alabiliyorum. Eline sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ayşegül teşekkürler bebek sevgiler :-)))

      Sil
  15. Revox kalıntı giderici şampuanı ben de merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @makeupbyfun güzel bir şampuan indirimde yakalarsan dene derim..

      Sil
  16. BBW sabunların son fiyatlarını gördükçe biten her biri için üzülüyorum artık ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahin aa hiç haberim yok uzun süredir mağazaya gidemediğim için İstinye Park'a bir ziyaret yapalım seninle...:-))

      Sil
  17. sayenizde ürünler hakkında güzel bilgiler alıyorum teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @lezzettramvayı ben teşekkür ederim çok sevindim işe yaramasına sevgiler :-))

      Sil
  18. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...