7 Şubat 2017

Zoya ve Qtica El ve Tırnak Bakım Ürünleri İlk izlenimler..

Aralık ayının sonunda Zoya Türkiye ekibinden çok güzel ve benim için tabi çok kullanılacak bir kargo almıştım. Bazı ürünleri geldikleri günlerden beri kullanıyorum ve hemen bir ilk izlenim yazısı yazmak istiyorum. Zoya biliyorsunuz içinde zararlı maddeler bulundurmayan bir oje markası, zaten severek de kullanıyorum daha önce almış olduğum renklerini. Bu sefer Zoya beni en sevdiğim seriden 2 değişik kırmızı oje ve daha hiç denemediğim Qtica el ve tırnak bakımı ürünleri ile tanıştırdı. Hemen bakalım nasıllarmış.

tırnak bakımı 

Zoya markasından ayrıca bir oje açıcı ve tırnak pütürlerini gideren bir tırnak bazı gelmiş. Açıcı solüsyonu henüz deneyemedim ama baz gerçekten güzelmiş. Tırnaklarımı ojeden önce o kadar güzel koruyor ki gerçekten bütün pürüzler yok oluyor. Renk açma gibi gibi bir özelliğini görmedim ama.
tırnak bakımı

Yine çok severek kullandığım bir ürün çeşidi sugar scrub yani şekerli peeling. Bu aslında bir setin içinden çıktı, beraberinde deluxe boy duş jeli ve vücut losyonu geldi. Ben o ürünleri bitirdim bile, Kokuları harika, colada diyor ya hindistan cevizi kokuyor ürünler ama çok kalıcı değil. Scrub biraz daha uzun kalıyor. Şekerli peeling ürünlerin genelde vücuda uygulanması gibi bir durum var ama ben bunu sadece el, ayak-topuk ve dirsekte kullanıyorum. Tırnak etlerimi o kadar güzel nemlendiriyor ki. Oldukça yağlı bir yapısı var, ama rahatsız etmiyor, yıkayıp bir havlu ile nemini aldıktan sonra kolayca emiliyor.

tırnak bakımı

Qtica solid gold cuticle oil jel ise tırnak etlerini gidermeyi ve tırnakları beslemeyi vaat ediyor. Bunu da geldiğinden beri iki günde bir kullanıyorum. Öyle tırnak etlerini bariz şekilde yok etmiyor ama yumuşatarak etkisini azaltıyor ve bence çabuk uzamasını engelliyor.

tırnak bakımı

Soldaki cuticle repair balmı henüz deneyemedim ama gecelik yoğun onarıcı el kremini de yine haftada 3-4 kere kullanıyorum. Kış için iyi geldi ellerime, güzelce besliyor ve yumuşak tutuyor. Kolay emildiği için gündüz bile kullanılacak bir krem bence. 

İlk izlenim olarak Zoya ve Qtica el ve tırnak bakım ürünleri böyleydi. Kullandıkça daha detaylı yorumlar yapacağım. Özellikle sugar scrub ve Zoya tırnak bazı yakında tek başlarına da blogda olacaklar. 
Sevgiler..

45 yorum:

  1. Markanın ürünleri güzel denemek istiyorum ben de hele de tırnaklarım son dönem güçsüzleşmişken :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ümrantıncer o zaman tırnak bakım kremleri sana iyi gelecektir Ümrancım :-))

      Sil
  2. Ya bir indirimde şu Zoya'lardan alacağım artık, renkleri harika görünüyor. Bakım ürünleri de aklımda olsun. El için olan peelinglere ben de bayılıyorum. Güle güle kullan hepsini İrem'cim, öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @başakçelik Başakcım beğendiğim o kadar harika ve değişik renkleri var ki şöyle iyi bir indirimde toptan almak istiyorum gerçekten..teşekkürler canım .*))

      Sil
  3. iremcim tırnak ürünlerinde marka seçimimi biliyorsun ;) ancak zoya da çoooook iyi bir marka, memnun kalacağını düşünüyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @bademlebuduk :-))) evet canım o da harika bir marka zaten Zoya ile başabaş giderler yani :-)

      Sil
  4. Zoya tırnak konusunda çok başarılı 😊 Güle güle kullanın 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @senagökçe evet bence de öyle bakım ürünleri güzel.. teşekkürler :-))

      Sil
  5. bütün tırnak bakım ürünleri sana feda olsun canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikpsikolojisi teşekkür ederim çok tatlısın :-)))

      Sil
  6. bende peelingin kokusunu cok begeniyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @bolkahveli evet çok güzel kokuyor değil mi:-))

      Sil
  7. şu bazı özellikle merak ettim ona bir bakayım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @hüzünsarısı tırnaklarıma oldukça iyi geldi o baz içinde zararlı madde de yok bak sende..

      Sil
  8. Ahh en büyük zaafım ojeler.Son günlerde çok sık görür oldum,ojelerin renkleri çok hoş.Tırnak pürüzlerini gideren ürünü merak ediyorum,ziraz en büyük müzdarip olduğum konu bu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @beğendimpaylaştım Şerifecim böyle bir sorunun varsa iyi gelecektir benim tek bir tırnağımda oluyor o sorun şu anda tamamen geçti diyebilirim..

      Sil
  9. Benim de tırnaklarım çabuk yıpranır nemlendirici ürünü merak ettim bu yüzden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @saadetuslu evet özellikle zayıf tırnakları mutlaka bir nemlendirici ürün ile takviye etmek lazım..

      Sil
  10. Ben de cuticle oil gel ile cuticle balm ı almıştım ama hiç aradığımı bulamadım:( Zoya ojelerine bayılıyorum, Qtica da çok övülüyordu ama benim sert tırnak etlerimi bir nebze bile yumuşatmadı:( her akşam kullanıyorum üstelik. Başka önerebileceğin bir ürün var mı İrem abla sert tırnak kenarları için? sürekli şeytan tırnağı oluşuyor filan:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikaşığı sana yeterli gelmemiş olabilir.. o zaman daha vazelin kıvamında şeyler kullanabilirsin shea yağı çok güzel etki ediyor mesela benim tırnaklarıma ..

      Sil
  11. Ah İremcim elindeki tüm ürünler almak istediklerim listesinden var, özellikle bu havalarda mahvolan ellerime peeling ve balsam almak çok çekici geliyor. Türk sitelerde fazla yorum bulamadım ama yabancı sitelerde hep çok övülmüş. En kıs sürede alacağım umarım.
    Hepsini güle güle kullan!
    Sevgiler,
    Zeynep

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @glamsight evet Türkiye'de qtica henüz çok bilinen bir marka değil ben de ilk defa kullanıyorum ama güzelmiş doğrusu :-)) şeker peelingleri zaten çok severim bunu da sevdim.. teşekkürler canım umarım memnun kalırsın...

      Sil
  12. İndirim zamanı baktım aslında hepsine ama ne alsam bilememiştim tırnak bakım ürünü olarak. Oje ile yetinmiştim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @locosmetico ihtiyaca göre almak en iyisi kış aylarında daha çok nem veren ürünler bulup alıyorum ben de tırnaklarım için..

      Sil
  13. Qtica markasını çok duydum ama denemedim henüz.Merak ediyorum açıkçası.. Ürünlerin detaylı inceleme yazılarını bekliyoruz. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @şirinkanatlar tek tek incelemelerini en kısa zamanda yapacağım .-))

      Sil
  14. Qtica ürünleri ben de çok merak ediyorum. İlk fırsatta bir iki ojeyle birlikte alacağım. Güle güle kullan İrem'cim, sevgiler... <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kırmızırujlublog teşekkürler canım sevgiler :-))

      Sil
  15. Tam senlik bir paketmiş canım.Güle güle kullan.Şimdiye kadar denemediğim nadir markalardan biri Zoya sanırım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahin :-)) teşekkürler Filizcim öpüyorum..

      Sil
  16. Baz ve peeling direkt radarıma girdi, güle güle kullan İrem'cim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gökçebağtır ben peelingisiz el bakımı yapmıyorum gerçekten faydasını da gördüm tavsiye ederim canım teşekkürler :-))

      Sil
  17. Ay bende çok merak ediyorum bu ürünleri (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @aslınındünyası güzel ürünler hepsi de canım .-))

      Sil
  18. şeytan tırnaklarını engelleyen bir ürünü var mı acaba? en büyük sorunum bu maalesef

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @belgingüven manikür yaptırıyorsan fazla derine giriyorlardır veya aşırı kuruluk vardır bol bol nemlendir ve koparma nemlenip yumuşayıp kendi çıksın o zaman yavaş yavaş kesiliyor ..

      Sil
  19. Özellikle ojelerini sevginin makyaj defterinde görüp çok begenmistim renkleri.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @derya öyle mi Zoya'nın çok güzel ve değişik ojeleri var evet :-))

      Sil
  20. Tam elleri şımartmak için 💕

    YanıtlaSil
  21. Sugar scrub'in kokusu sanirim burnuma kadar geldi, harika olduguna eminim :D gule gule kullanin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ayca evet harika kokuyor çok teşekkürler :-))

      Sil
  22. @edacosgun değişik güzel bir yapısı var onun ..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...