22 Şubat 2017

I Heart Make Up Far Paleti..

İşte geçen yıl son ayların alışveriş yıldızlarından I Heart Makeup Naked Underneath palet bugünün konusu olacak. kendisinden daha önceki alışveriş yazımda da bahsetmiştim, İngiltere'den arkadaşım getirdi bunu bana, Türkiye'de ne yazık ki satılmıyor. Ben aldığımda döviz böyle korkunç şekilde artmamıştı, 33 TL. verdim diye hatırlıyorum, yani 10 pound altında bir fiyatı var.
far paleti
Ambalajı çok tatlı, kürk görünümlü bir kapak ve ortasında da koca bir kalp var. Özellikle bu hoşuma gitti. Onun dışında ambalajı oldukça da sağlam.

far paleti

Tek sıkıntı o kürklü kısmın belki çabuk kirlenebilecek olması, o nedenle ben kutusunu atmadım. Kutuda tutuyorum.

far paleti

Farların dizilimi Too Faced modeli, 2 büyük renk biri mat biri sedefli şampanya rengi ve bence ikisi de baz olarak uygun. Diğer renkleri de genel olarak beğendim. 

far paleti

Palette kullanamayacağım tek renk sanırım darkness ve after hours olacak. Stroke'u da önce gri sanmıştım ama tam bir taupe ve geçiş rengi olarak gayet sevdim. Diğer renklerden ise Love, Glory ve Missile favorim oldu.

far paleti

Renklerin 6 tanesi mat ve bu renkler bir miktar tozutuyor tabi. Bence çok önemli değil, her markadan mat farlar tozuttuğu için buna bakmıyorum pek artık. 10 adet sedefli far ve bence çok çok az minimumda tozutması var hatta bazılarının hiç yok diyebilirim. Kalıcılıkları baz ile gayet iyi, bütün iş gününü çıkartıyor rahatça. Baz kullanmadan tavsiye edemiyorum.

far paleti


Yukarıdan aşağıya, free, stroke, reveal ve meow; reveal pigmentli ve kullanışlı bir renk meow da öyle.

far paleti

Yine yukarıdan, love, hidden, 2004 ve glory.

far paleti

Darkness, after hours, attention ve seeking. İlk ikisini pek kullanacağımı sanmıyorum ama pigmentasyon ve kalıcılık olarak çok iyiler. Diğer ikisi de hem baz hem de geçiş rengi olarak işe yarayacaktır. Pigmentasyonları biraz az ama baz olarak kullanacağım için çok da önemli değil. 

far paleti

Covered, Missile ve wonderous. Bunların pigmentleri ortanın üzerinde ve rahat da dağıtılıyorlar.

Genel olarak paleti beğendim diyebilirim. Fiyatına göre, gerçi şu anda döviz acaip arttı ama ben dediğim gibi 30-32 TL. gibi bir fiyata almıştım. Kalıcılığı iyi pigmentasyonu da orta derecede, karşılaştırmam gerekirse Rossmann'ın XXL paletlerine benzettim ben biraz. Too Faced veya UD'ye kesinlikle dupe değil tabi. Elinizde fazladan far paleti yoksa ve yurtdışından alma imkanınız da varsa bu paletle beraber markanın diğer paletlerine bakabilirsiniz. Bundan başka değişik bir çok güzel ve değişik renkli far paletleri var. Markaya ait ürünlerin hepsini buradan inceleyebilirsiniz. 
Sevgiler..

34 yorum:

  1. bu markanın ambalaj tasarımlarına bayılıyorum ve bende de bir far paleti ve allığı var :) renkler çok kullanışlı duruyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ümrantuncer evet çok güzel ürünleri var bence de .-))

      Sil
  2. İrem'cim çok tatlı bir palet bu, kalpli kalpli. Missile süper renkmiş. Güle güle kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gökçebağtır çok acele ile seçtim ama ben de çok sevdim canım teşekkür ederim :-))

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. @aslınındünyası evet çok hoş değil mi :-)

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. @bolkahveli evet güzel ve kullanışlı renkler..

      Sil
  5. Ambalajı çok güzel, renklerde bence joker tonlarda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @senadursun evet hep kullanılacak bir palet bence de...

      Sil
  6. ben bu palete dokunmaya kıyamaz müzeye kaldırırdım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikpsikolojisi :-)) genelde ben de bir süre bakıştıktan sonra kıyıp kullanmaya başlıyorum ..

      Sil
  7. palet evet yaz gelsiiin :)

    YanıtlaSil
  8. Ben kutuya bayıldım:))) Renklerde güzel ama kutu süper.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kadriye :-)) evet değişik ve hoş bir ambalaj değil mi..

      Sil
  9. Bende bu paletin çikolatalı versiyonundan 4 tane var. Cok memnunum hatta sanırım elimin en çok gitti paletler bu markaya ait :) Keske ülkemize gelse:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @balböceğiilekometik evet o paletler de harika bende too faced çikolataalr olduğu için almadım artık onları.. gelse süper olur hakikaten :-))

      Sil
  10. O taşın güzelliği :) Renkler bazla desteklenirse güzel olur, sevdiğim tonlarmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @benimtutkum evet baz kullanmak alışkanlık olduğu için de sorun yaşamıyorum ben :-))

      Sil
  11. Paletin renkleri çok güzelmiş İrem'cim, ambalajı zaten al beni diyor :D Hele o missile rengine bayıldım :) Döviz bu kadar fırlamasaydı, benim de aklımda çok şey vardı ancak, artık hiç bir şey uygun fiyatlı kategorisine giremiyor :-/ Sen güzel zamanda yakalamışsın :) Güle güle kullan, öpüyorum <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kırmızırujlublog evet ya o kadar uygun fiyatlı ürünler bile bize dünya kadar paraya mal olmaya başladı artık ne kötü :-((( teşekkürler canım sevgiler..

      Sil
  12. Ben ambalaja,ortadaki o kalp kesim taşa b a y ı l d ı m...İçinde birçok renk alternatifi olan paletleri çok kullanışlı buluyorum..Güzel günlerde bitir inşallah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @yeşimlehertelden ne güzel tasarlamışlar değil mi ambalajı ben de bayıldım :-)) çok teşekkürler..

      Sil
  13. Bu markanın ambalaj detaylarına bayılıyorum.Renklerde şahaneymiş.Güle güle kullan canım ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahin evet Filizcim ambalajları hakikaten güzel :-))çok teşekkür ederim canım :-)

      Sil
  14. Renkler çok güzel güle güle kullan 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @derya çok teşekkürler :-)) renklere ben de bayıldım...

      Sil
  15. Ambalajı harika ! :D güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  16. Renkler müthiş bayıldım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kelebeketkisi evet adamlar yapıyor yani :-))

      Sil
  17. O far paletinin tonları tam benlik. Çok beğendim İremcim.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...