8 Şubat 2017

Pink by Pure Beauty So Glow Essence Jel..

Kore ürünlerine bütün dünyada olduğu gibi ülkemizde de ilgi giderek artıyor. Kore markalarını bulmak eskiden imkansızken giderek artan bir şekilde Türkiye'ye gelmeye başladılar. İlk gelen markalardan biri Watsons'da uzun süredir satılan Pure Beauty oldu. Bende markanın CC kremini, güneş korumalı nemlendirici  kremini ve nar özlü serisinin göz maskelerini daha önceden denemiştim. Pink by Pure Beauty serisi ise sanırım geçen sene geldi ben de ilk olarak denemek için Pink by Pure Beauty So Glow Essence Jel'i bir indirim döneminde aldım.

Pink e So Glow Jel
Aslında ilk olarak alıp denemek  istediğim blur kremdi ama alırken şaşkınlığımdan yanlış almışım ve geri iade etmeye de üşendim açıkçası. 

Pink Essence So Glow Jel

İçerik olarak nispeten temiz olsa da markanın hayvan deneyi yapıp yapmadığına dair kesin bir bilgiye ne yazık ki ulaşamadım. Bu konuda bilgisi olan yorum yaparsa sevinirim.



Pink Essence So Glow Jel

Pink serisi adı üzerinde pembe  ambalajlara sahip, siyah kapakları işle oldukça çekici ve şirin duruyorlar. 

Pink Essence So Glow Jel

Bu şekilde bir pompalı ambalajda oluşu da ürünü dibine kadar kullanmamı sağladı. Bu arada evet bitirdim. 30 ml. lik jel yapıdaki ürünün vaadi cildi aydınlatırken nem dengesini de korumak. Bunu da içindeki pembe çiçek özleri ve alp gülleri ile yapıyormuş.

Pink Essence So Glow Jel

Ürünün yapısı jel hatta neredeyse sıvı kıvamda, ben cildime aydınlık versin diye gündüz kullanmayı tercih ettim. Avuçlarımın içinde hafifçe ovuşturduğum 2 pompa jeli tampon hareketler ile yüzüme, yanaklarıma, alın bölgeme yedirdim. İlk etapta biraz yapışık kalıyor ama sonra jel cildinize oturduğunda geçiyor. Ben bu jeli Skincode'un daha önce bahsettiğim nem maskesine çok benzettim. Etkileri hemen hemen aynı, aynı şekilde nem vermesi çok yüksek değil, aynı şekilde cildi hafifçe aydınlatıyor ve aynı şekilde cildi bariz şekilde gergin gösteriyor. 

Bu jeli de zaman zaman günlük cilt bakımı rutinime ekleyebilirim diye düşünüyorum, bakalım. Fiyatı indirimde 20-25 TL. diye hatırlıyorum ama değişmiş ve artmış olabilir.
Sevgiler..


28 yorum:

  1. Jel ürünlerin kullanımında o yapış yapışlık beni de sinir ediyor ilk başta (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @aslınındünyası evet biraz beklemek gerekiyor sürdükten sonra genelde..

      Sil
  2. Ben en çok nem versin istediğimden performansından çok memnun kalmamıştım; ama, dediğin gibi makyaj öncesi düzgünleştirici bir ürün olarak kullanılabilir :) Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @başakçelik evet nem vermesi yeterli gelmeyince ben de her ikisini de makyaj altı kullandım hafif yapışkan dokuları ile iyi baz oluyorlar :-))) öpüyorum canım :-))

      Sil
  3. cildi gergin göstermesi hoşmuş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @saadetuslu evet o özelliğini beğendim..

      Sil
  4. ben bu ürünü ve bu serinin diğer ürünlerini acayip merak ediyordum . özellikle pure beauty beyaz seri ve narlı seri harika bu seri de çıkalı 1 sene oldu sanırım. baya su gibi gözüküyor buradan acaba karma cilt hemen emer mi sivilce yapar mı ki ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikpsikolojisi evet narlı seriyi ben de çok severim :-)) benim cildim de karma biraz bir yapışkan his oluyor ama makyaj altı yaptığım için zaten sorun olmadı...

      Sil
  5. Bu ürünü şimdi gördüm. Genelde krem ürünler kullanıyorum cildim kuru ancak markadan ve üründen haberdar olduk :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ebrubayrak her şubede olmaması nedeniyle ürün çok bilinmiyor zaten bence..

      Sil
  6. Ambalaji çok güzelmis.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @derya evet pembeseverlere hitap ediyor direk -)))

      Sil
  7. Tanıtım için teşekkürler çünkü ilk kez gördüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgünaydın bütün şubelerde olmaması büyük hata bu ürünlerin çoğu kişi bilmiyormuş senin gibi...

      Sil
  8. Makyaj altına cildi iyi göstermesi için kullanılabilir bence de😍 Bu serinin ambalajları da çok güzel... Sevgiler İrem'cim, öpüyorum❤❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kırmızırujlublog evet pembe ambalaj seviyoruz hepimiz :-)) teşekkürler canım :-))

      Sil
  9. İremcim çok uzak kaldığım için çok Fransız'ım. Bunu nemlendirici gibi mi kullandın yoksa serum mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @siriyaşam nemlendirici gibi kullanacaktım ama baktım sıkılaştırıyor nemlendiriciyi alta sürüp üste bunu sürdüm öyle makyaj yaptım .-))

      Sil
  10. ilk kez gördüm bende cildi gergin göstermesi hımmm sanırım fena olmaz:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @makyajlıkareler evet makyaja hazırlamak açısından gayet iyi..

      Sil
  11. Hem so glow hem de blur'u kullanıyorum İrem'cim. Blur daha yağlı ciltlere uygun beni biraz kuruttu :) So glow baz olarak çok iyi. Tenimle bütünleşmeyen fondötenlerde airbrush etkisi yarattığını farkettim. Ben biraz daha kullanayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gökçebağtır evet blur bana daha iyi oluyor sonradan onu da aldım tabi :-)))yazın bir daha alabilirim sanki daha iyi olacak gibi o zaman...

      Sil
  12. Aa ilk kez gördüm, merak ettim :) denemem lazım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @senadursun her şubede olmayınca çoğu kişinin haberi yokmuş...

      Sil
  13. Pink serisini gercekten cok begeniyorum. Vermeyi iddia ettigi etkiyi veren en iyi marka olmasa da bence kesinlikle fiyatina degiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ayca evet güzel ürünleri var markanın..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...