9 Şubat 2017

The Body Shop Yüz Masaj Aleti..

Genç olmak genç görünmek hepimizin yani bütün kadınların isteğidir. Bunun için kremlerden estetik ameliyata kadar değişen şeyler yapıyoruz. Gündüz ayrı gece ayrı, yüze ayrı göze ayrı pek çok krem kullanıyoruz. Benim fikrimce yüz masajı da bu yöntemlerden biri, o nedenle güzellik merkezlerinde sık sık bu işlemi de yaptırıyorum. Yılbaşından önce mağaza mağaza gezerken The Body Shop'da canlandırıcı masaj aleti olarak geçen bir minik şey buldum.  Çift toplu yüz  masaj aleti diyor ama çok uzun ve anlaşılmaz oluyor, sadece yüz masaj aleti diyeyim daha iyi.
The Body Shop Yüz Masaj Aleti

Daha önce görmüş müydüm gerçekten hatırlamıyorum ama çok yeni bir ürün değilmiş. Muhtemelen dikkatimi çekmemiştir. Bütün ürünlerde indirim varken bunda yoktu ve fiyatı 100 TL. Evet biraz fazla ama bir kere veriliyor sonuçta bozulabilecek bir şey değil.

The Body Shop Yüz Masaj Aleti

Kutunun içini açınca ortaya çıkıyor. Benim avuç içim kadar küçük bir boyutu var. 

The Body Shop Yüz Masaj Aleti

Amaç topları yüz ovalinizi toplayacak şekilde yukarı hareketler çekerek masaj yapmak oluyor. Satış görevlisi zaten hemen açıkladı bana yukarı hareketlerle yapacaksınız diye ve kutunun iç kapağında da tarifle gösterilmiş. Ben geceleri oturduğum yerde yavaş yavaş bir kaç defa yapıyorum. Önce hiç kremsiz yüzüme yapıyorum. Daha sonra da yatmadan bir kere de krem ve serumla masaj yapıyorum. 

Gün içinde de yanınızda taşıyıp yapabilirsiniz, şahsen yaptıkça beni rahatlatıyor. Ayrıca metal topların serinliği de ilk etapta çok güzel geliyor sonra ısınıyor tabi. Yaz aylarında bunu buzdolabında 5-10 dakika tutarak kullanmayı düşünüyorum. Etkisine gelince, tabi hemen öyle bir toparlanma olmuyor ama hem ben kendimi iyi hissediyorum hem de uzun vadede yüzümün daha da toparlanacağını hissediyorum. Oturduğum yerde yapmaya üşenmem unutmam derseniz siz de alıp deneyebilirsiniz bu minik masaj aletini.
Sevgiler..

36 yorum:

  1. Bence kırışıklık için birebir. Ben de merak ettim şimdi. Çünkü kan akışını artırmak önemli.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgünaydın evet ben de kan akışından dolayı böyle gergin hissediyorum sanırım öncelikle :-))

      Sil
  2. Bu tür masaj aletleri düzenli uygulama ile hafif de olsa fark yaratabilir diye düşünüyorum ben de! Bir de dediğin gibi yazın dolapta tutup çıkarınca serin serin uygulamak kan akışını da hızlandırır. Ben de bir bakayım bu alete, güle güle kullan :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @makyajblogum teşekkürler :-)) gerçekten de kan akışını düşünmemiştim hiç rahatlama ve gerginlik hissetmem o nedenledir muhtemelen..

      Sil
  3. Aslında çok güzel ve işe yarar bir aletmiş ama onu unutmadan hergün kim yapacak. Üşenmeyeceğimiz zaman alınacak bişey :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gizemgider ben de unutmadan düzenli yapmaya çalışıyorum elimin altında durursa hatırlıyorum ama .-))

      Sil
  4. çok değişik bir cihazmış rahatlatması güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ümrantuncer evet ya zaten masaj yaptırmayı çok severim iyi geliyor bana :-))

      Sil
  5. Bence yüz masajı gerçekten işe yarayabiliyor. Bu minnoş yazın serinlemek için de çok iyi olur😊 Güle güle kullan İrem'cim, sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kırmızırujlublog evet ben de bir ara hem vücut hem yüz düzenli yaptırıyordum ve gerçekten büyük faydası var.. teşekkürler canım öpüyorum :-))

      Sil
  6. göz altı için boyle bilyeli bir krem kullanmıştım inanılmaz memnun kalmıştım. Yüz içinde eminim rahatlatıcıdır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gülşahönen evet soğuk olduğunda gerçekten daha etkili.. jel formunda bir de kremle de rahatlatıcı oluyor :-))

      Sil
  7. Aklıma çok yattı 👌🏻

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @siriyaşam evet değil mi iyi fikir oturduğun yerde :-))

      Sil
  8. ne hoş bir şey almak isterim çünkü masajın çok etkili olacağından yanayım yüze. Bazen de kaşık sırtlarıyla ve parmak uçlarımla yaparım ama bu ürün biraz pahalı da olsa alınabilir nelere ne paralar vermedik ki yav :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikpsikolojisi bir seferlik alınacak bir şey olduğu için çok gelmedi bana .. işime de yarayacağını düşünüyorum doğru söylüyorsun nelere para vermiyoruz ki :-))

      Sil
  9. Ben de ilk defa gördüm. Çok güzel bence bir köşeye yazıp alınmalı ����

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @asimetrikblog evet bulunsun bence gerçi senin daha hiç ihtiyacın yok :-))

      Sil
  10. Güzel bir ürüne benziyor.Güle güle kullanın :D

    YanıtlaSil
  11. Yaş ilerleyince yüzdeki oval sorunu kabus oluyor. Son bir yıldır ben de kendimde görüyorum. Benzer bir ürünü Aliexpresten almıştım ama masaj bölümü metal değil Mika plastik gibi bişey.
    Bu daha mantıklı geldi bana aslında. Alsam üşenir miyim diye düşünüyorum şimdi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @hüzüznsarısı ay yok mika olmaz bu araya sıkıştırıp çekiyor yüzü yukarı doğru öyle bir ağırlığı var al ve üşenme valla işe yarıyor bize çok lazım :-))))

      Sil
    2. Aklımda başka bişey daha var da, henüz karar vermedim. Anlatıcam sana:)

      Sil
    3. @hüzünsarısı yaa hadi bakalım bekliyorum..

      Sil
  12. Üşenmeyeceğimi bilsem hemen alırım :) Güle güle kullan canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gökçebağtır üşenme üşenme al işe yarıyor :-))

      Sil
  13. Benim yüzüm zaman içinde aşağı iniyor sanki. Bu ürünü merak ettim o yüzden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @saadetuslu :-)) yerçekimi o hepimize oluyor maalesef yüz ovalini toparlayacak ürünler lazım hepimize artık ..

      Sil
  14. Sizin yazınızı görmesem benimde haberim olmayacaktı bu aletten. Uzun vadede etki edecek bir alet. Güle güle kullanın. 😌

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kırmızıbaşlıkız evet uzun vadede bence de çok etkili olacak bir yöntem.. teşekkürler :-))

      Sil
  15. Yüz masajının, yüzü kanlandırmanın önemini duymuştum daha önce.. Ama böyle bir aletle karşılaşmamıştım hiç. Bir alet olmadan da insan unutuyor yüz masajı yapmayı. Veya en doğrusunu yapamıyoruz kendi kedimize. Bu yüzden bu aleti kullanmak iyi gelebilir. Fiyatı da pek çok şeyden ucuz sayılır. Çünkü zaten dediğiniz bir kez alınacak. Çok teşekkürler..
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @renklipastasepeti tam böyle olmasa da değişik yüz masajı aletleri var görmüştüm daha önce ben.. aslında tabi en iyisi yüz kaslarını çalıştıran hareketleri öğrenip düzenli yapmak ama ben onu yapamadım hiç bu daha kolay en azından ve düzenli kullanımda da baya etkili.. rica ederim...:-)

      Sil
  16. Iste bundan her eve lazim.

    YanıtlaSil
  17. En kısa sürede bakacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @senadursun bak canım bence faydalı bir alet :-))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...