17 Şubat 2017

Pastel Klasik Seri Ruj İncelemesi..

Sanırım hatırlayabildiğim ve kullandığım en eski ruj Pastel Klasik seri bu mavi kapaklı rujlar olabilir. Başka rujlar da kullanmış olabilirim ama benim aklımda bunlar kalmış. Pastel Kozmetik'in yılbaşı paketinden yenilenen klasik ruj serisinin 6 değişik rengi çıkınca da bende  nostalji yapmış oldum. 

Pastel ruj

Renkler oldukça ilginç ve göz alıcı olmuş. Her markada kolay kolay bulunmayacak renkler. Aralarında siyah, lacivert ve çok koyu bir mor da bulunuyor.

Pastel ruj

Öncelikle hem  benim hem de tahmin ediyorum ki çoğunluğun daha rahat kullanacağı ilk 3 renge bakalım. Soldan sağa sosyal medyada çok konuşulan ve görüntülenen bir renk 64 numara, onun yanında koyu violet 59 ve en sonda soft bir kiremit rengi bulunuyor. Renklerin yapıları benim gördüğüm kadarı ile birbirinden çok farklı. Hepsi de mat duruşlu ama dudağı çok kurutmuyor. Hepsinde klasik ruj kokusu ve tadı var. En rahat sürüleni, en yumuşak ve kolay yapıya sahip olanı 64 numara, metalik olduğu için mat bir görüntü vermiyor ama ıslak bir ruj değil. 


Pastel ruj

Buradaki siyah ve mavinin yapısı tamamen farklı. Bir kere düşünülen kadar koyu değiller. Ya da şöyle diyeyim ki çok kontrollü uygulanabiliyorlar. İlk sürüşte epey sheer duruyorlar. Daha sonra üzerinden geçtikçe koyulaşıp tam renklerini alıyorlar. Üst üste uygulanabiliyor, hiç toplanma veya pütürlenme yapmıyorlar. Kırmızı-bordo renk ise daha pigmentli tek sürüşte tam rengini veriyor. Bu renk diğer ikisine göre yumuşak olduğu için daha toplanmaya müsait, daha dikkat istiyor sürerken. 

Pastel ruj

Üstten alta doğru son zamanlarda instagramda oldukça meşhur olan ve bana göre de çok hoş bir renk olan metalik kahve tonlu 64 numara var.  İçinde altın tonlu yansımalar var çok severek kullanıyorum.
İkinci olarak yine sevdiğim bir mor renk 59 numara yer alıyor. Bunu da günlük hayatta rahatça kullanabiliyorum.  En alttaki renk sanırım 64 numaradan sonra en sevdiğim ton oldu. 63 numara kızıl-kahve arası bir renk, ben bunu açık renk göz makyajları ile çok yakıştırıyorum.

Pastel ruj

En üstteki muhteşem parlak kırmızı-bordonun numarası 58. Onun altında ise  herkesin dikkatini çeken kiminin kullanırım dediği, kiminin ise ay bunlar nasıl kullanılır diye sorduğu 19 numara siyah ve 18 numara lacivert yer alıyor. Ben siyahı değil ama laciyi rahatça kullanıyorum. Biraz kırmızı ile karıştırıyorum ve gayet güzel duruyor bence. Mavi hafifçe uygulandığında daha çok açık violet gidi duruyor zaten bence. Ama kırmızı ile beraber hakikaten tam bir patlıcan moruna dönüyor ve çok da güzel oluyor.

Benim pastel Nude serisi rujlardan sonra en sevdiğim klasik rujlarda bunlardan başka pek çok güzel renk daha var. Hepsini buradan inceleyebilir ve alabilirsiniz.
Sevgiler..

43 yorum:

  1. Ay maviyi kullanma taktiğine bayıldım (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @aslınındünyası evet vede harika oldu :-))

      Sil
  2. Bendeki Urban Decay Vice rujlardan Conspiracy'ye benzettiğim için 64 numarayı almadım; ama, 10 numarasını aldım ve bayıldım! Kiremit kırmızının rengi de harikaymış. Güle güle kullan İrem'cim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @başakçelik 10 numaraya bakayım ben de bu seride beğendiğim o kadar çok renk var ki gidip renkleri yakından görmem gerekiyor :-)) teşekkürler Başakcım sen de öyle öpüyorum :-))

      Sil
  3. Ay bu seriyi unutmuştum,renkler ilginçmiş.Bir bakmak lazım,sağol hatırlattığın için.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @makyajtelaşı aslında çok güzeldir bu seri ben de unutmuştum hatırladım şimdi :-)))

      Sil
  4. ilk üç renge bayıldım diğerleri biraz cesaret ister o da bana göre değil :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ümrantuncer mavi çok rahat kullanılıyor :-)))

      Sil
  5. @edacosgun evet aslında güzel de duruyor ama dışarı çıkamıyorum işte öyle :-((

    YanıtlaSil
  6. Siyah ve mavi kendi tarzını yaratmak isteyenler için güzel seçimler olabilir.. Genel olarak sevdiğim renkler var seride.. Güle güle kullanın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @renklipastasepeti evet seride çok nude renkler pembeler de var teşekkürler :-))

      Sil
  7. İrem'cim ben de 10 numarasını aldım, çok güzel, mutlaka bir dene, o da metalik😍😍 64 numarasını da alacağım bir de sendeki kiremite bayıldım❤ Güle güle kullan, öpüyorum❤❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kırmızırujlublog evet şimdi baktım siteden 10 numaraya da şahane gözüküyor teşekkürler canım sen de öyle öpüyorum seni :-))

      Sil
  8. Yanıtlar
    1. @yelizinkeşifler evet değil mi harikalar :-))

      Sil
  9. nostalji duygusu evet :) bu ambalajdaki seriden 24 numarasından çok kullandım ...yıllardır kullanmadım tabi ama belki dönebilirim, zaten yeni ürünler de çıkarıyor marka

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ebrudüvenci ben de eskiden sürekli bu seriden bir renk kullanırdım ama hangisiydi hiç hatırlamıyorum ama yeni renkler çıktıkça onlara geçiyorum tabi sürekli :-))

      Sil
  10. Ordaki mavi bana al beni diyor.Pastel'in de böyle farklı renklerde rujlar çıkarmasına sevindim.Güle güle kullanın :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ledushca evet değişiklik iyidir .-)) teşekkürler :-))

      Sil
  11. Bende Pastelin Mat serisi koleksiyonu var fakat bunlar da güzeller. Güle güle kullanın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @elifsağlık likit mat rujlar mı var onlar da harika teşekkürler :-)) siz de güle güle kullanın..

      Sil
  12. 63 numara harikaymış İremcim, lacivertte de gözüm vardı da kullanır mıyım bilemediğimden almamıştım ama kırmızıyla karıştırıp kullanman süper fikirmiş. Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gökçebağtır teşekkürler canım mavi dikkat çekmesin diye öyle yaptım çok da iyi oldu bence :-))

      Sil
  13. Güle güle kullan İrem'cim.64 numara olay bence ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahin evet ya en sevdiğim benim de -)) teşekkürler canım :-))

      Sil
  14. 64 ve 58 numara harika görünüyor :) Ambalajları da oldukça güzel duruyor :) Güle güle kullanın <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @mary 64 favorimiz zaten teşekkürler :-))

      Sil
  15. ya ben mavi olana bittim bittim :D:D gördüğüm yerde kaparım onu :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @duygunevrimsu aslında çok da güzel duruyor al dene bence de :-))

      Sil
  16. Ender makyaj yaparım ama bu ürün var ben de. Klasiklerden vazgeçemeyenlerdenim sanırım:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @saadetuslu bu seri pek güzeldir vazgeçmeyelim zaten .-))

      Sil
  17. Maalesef kokusu yüzünden bu rujları kullanamıyorum, alerjimi tetikliyor. Renkler müthiş!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgün bana belirgin bir koku gelmiyor ama sen tabi kokuya daha hassasındır geçmiş olsun canım :-( evet renkler güzel hakikaten..

      Sil
  18. Benim de çok kullandigim bir markaydi. Renkler de çok güzelmis.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @derya evet eskiden sırf bunu kullanırdım neredeyse :-))

      Sil
  19. Bunları görünce Pastel klasik rujların sanırım 55 numarasıydı annem çok severdi aklıma o geldi :) Yeni renklerde çok cesurcaymış. Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gizemgider evet yeni renkler bence de çok değişik ve güzeller :-)) teşekkürler..

      Sil
  20. Güle güle kullan. İlk 3 çok güzel diğer 3lü de cesaret istiyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sevda teşekkürler :-)) mavi daha rahat siyaha bakacağız artık :-)

      Sil
  21. O kopkoyu kahvenin hastası oldum <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kahveyanı :-)) çok da uyuyor adına doğrusu.. ben de onu seviyorum bir de moru..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...