20 Şubat 2017

Blogger Etkinliği; Şafak İle #vazgecilmezmarkalarlasevgililergunu...

11 Şubat'da yani tam da Sevgililer Günü öncesi sevgili Şafak'ın daveti ile Taksim Eresin Otel'de 20 blogger arkadaşım ile beraber vazgeçilmez markalarla sevgililer günü etkinliğine katıldım. Eresin Otel'in Taksim şubesi Taksim Meydanı'na 5 dakika yürüme mesafesinde, metroya ve Beyoğlu'na ve diğer önemli mekanlara kolayca ulaşılabilir konumda yer alıyor. Toplamda 67 odalık otelde, panoramik İstanbul manzaralı bir teras ve Türk yemeklerinin servis edildiği güzel bir restoran bulunmaktadır. Etkinlik otelin toplantı salonunda yapıldı ve sevdiğimiz ve gerçekten de vazgeçemediğimiz markalar katıldı.

Taksim Eresin Otel

Açılışı tabi ki ev sahibemiz Şafak yaptı, kendisinin bloguna ve etkinlikle ilgili yazısına buradan ulaşabilirsiniz.


Şimdiye kadar pek çok etkinliğe ev sahipliği yapmakla birlikte Şafak açılış konuşmasını yaparken yine de heyecanlıydı. 

SVR Yonca Kozmetik

Bu etkinlikte ilk defa tanıştığım bir marka SVR Laboratoires ve MartiDerm ile ilgili Yonca Kozmetik'den Özlem Hanım detaylı bilgiler verdi. Ayrıca cilt nasıl yaşlanır, ne gibi önlemler alınır gibi konularda da bizi bilgilendirdi.

LR Sosyal Annem

Sosyal Annem blogunun sahibesi, aynı zamanda LR iş ortağı Fatma'da bize LR ürünleri ve satış prensipleri hakkında kısa bir bilgi verdi.


Revox şampuan

Revox'dan Gamze hanım her zaman olduğu gibi yine yanımızdaydı. Revox'un yeni ürün serisi olan arındırıcı şampuan, sıvı saç kremi ve bakım yağını ben bir süredir kullanıyordum zaten. Şampuandan oldukça memnun kaldığımı belirteyim, yazısı ise sanırım önümüzdeki hafta gelecek. 

Amway artistry

Amway değişik makyaj ve kişisel bakım ürünleri ile bizi yalnız bırakmadı. Bunlardan Artistry makyaj bazı, Glister diş macunu ve fırçasını kullanıma açtım. Yakında yazıları blogda olacak tabi ki..

MartiDerm 

Yukarıda bahsettiğim MartiDerm'in anti-aging kapsülleri, Özlem Hanım bunlardan övgüyle bahsetti, o nedenle denemek için sabırsızlanıyorum. Şu anda kullanmakta olduğum serum biter bitmez hemen bunu denemek istiyorum.


Catrice

Ülkemizde Rossmann mağazalarına geldiği günden beri zevkle alışveriş yaptığım ve pek çok ürününü kullanıp yazdığım Catrice etkinliğe tatlı bir paket ile katılmış. Bu ürünleri daha önce denememiştim ve en kısa zamanda deneyip yazacağım.



Pinkyloladesign

En kıymetlilerimi koyduğum bu güzel tasarım çanta @pinkyloladesign ın ellerinden çıkmış. Kendisine instagram hesabından ulaşıp istediğiniz tasarımı sipariş verebilirsiniz.

Gratis

Yine severek kullandığım, rujlarının yeni yapılarına bayıldığım ve özellikle mocha-licious rengini çok sevdiğim Wet n' Wild markasına ait dört ruj, sevgili Gratis yollamış. 

Bebak krem

Acıbadem sütünü severek kullandığım Bebak, zeytinyağı içeren vücut bakım kremi yollamış. Bunu da kış aylarında denemeyi planlıyorum. Henüz yapısına da bakamadım ama umarım body butter gibidir.

SVR Yonca Kozmetik

Yukarıda Bahsetmiştim Yonca Kozmetik'den Özlem Hanım'ın tanıttığı yeni markalardan biri de SVR, ilk olarak markanın misel suyu ve güneş bakım kremini deneyeceğim. Kullanınca yazıları blogda olacak.

LR Kozmetik

LR iş ortağı Sosyal Annem Fatma'nın bize denemiz için getirdiği ürünler deodorant ve acil durum spreyi idi. Sprey daha önceden elimde olduğu için bir kaç defa kullandım, etkisi fena değil yakında blogda yazacağım.

Otacı şampuan

Otacının severek kullandığım şampuan grubuna yenileri eklendi. Belki raflarda görmüşsünüzdür, hepsi harika şekilde meyve kokuyorlar. Ben bu etkinlik sayesinde normal saçlar için olan şeftali ve aloe vera içerikliyi deneyeceğim. Bakalım nasıl olacak..

Balparmak

Geçtiğimiz kış sürekli kullandığım Apitera ve Balparmak'ın Karlar Ülkesi temalı balları gelmiş. Bunları tabi oğlum kullanacak. Ne zaman boğazı ağrısa sütüne hemen apitera ya da bal karıştırıyorum, o sayede ilaçsız olarak atlatabiliyor.

Dimes meyve suyu

Dimes'in içmeyi çok sevdiğim portakallı meyve suyu ve yeni karışık meyvelisi, sabah kahvaltısında iyi gidiyorlar.

Knorr

Yine evden eksik olmayan çorbalar, soslar ve karışımları ile Knorr'da bizimleydi.


Pakmaya

Pakmaya'nın yeni pudinglerine bayılıyorum. Özellikle bu vanilya ve tarçınlı olanı inanılmaz güzel. 

Minval Yayınları

Minval Yayınları, Renklerin Büyüsü boyama kitabı yollamış. Boş vakitlerimde renkli kalemlerimle boyama yapmayı seviyorum. Malum kozmetikten sonra en sevdiğimiz şey renkli kırtasiye ürünleri. 

Temizlik ürünleri

Etkinlikte yıllardır vazgeçemediğimiz 3 temizlik markası da bizimleydi. Hemen hemen her evde olan Omo, Cif ve Domestos benim de uzun zamandır evimde kullandığım ve memnun kaldığım markalar zaten.

Türk kahvesi

Türk evlerinin özellikle sabahları vazgeçilmez rutini olan sabah kahvesini bu sefer de Kuyulu Kahve'den içeceğiz. Bu arada ben bilmiyorum ama Ankaralı arkadaşlarımın yazılarından okuduğum kadarı ile Kuyulu Kahve Ankara'da oldukça meşhurmuş ve Meclis'e yakınlığı sebebi ile de milletvekillerinin sık sık uğradığı bir mekanmış.



Uneller

İşte özellikle gurme lezzetlerine bayıldığım Uneller markası, Markanın çöreklerini, tatlı ve tuzlu kurabiyelerini özellikle kilo problemimiz yoksa mutlaka deneyin derim. Resmen alışkanlık yapıyor.

Sosyopix

Son olarak da her zamanki gibi anılarımızı ölümsüzleştiren Sosyopix'den bahsetmek istiyorum. Hazırladığı fotoğraflar ve buzdolabı magnetleri ile fotoğraflarımın her zaman gözümün önünde olmasını sağlıyor. 

Bunların dışında Lipton, Karakter Dükkanı ve Tabloda.com da bizimleydi. Özellikle tabloda.com un telefon resimlerinden yaptığı tablolar harikaydı. Bu güzel etkinlik için Şafak'a ve tabi bütün sponsorlara çok teşekkür ediyorum. Bütün ürünler kullandıkça blogda yerini alacaklar.
Sevgiler..

35 yorum:

  1. Ayaklarına sağlık cnm. İyi ki geldin
    Ah benim bu heyecanlı hallerim 😂
    Hic geçmeyecek sanırım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @şafakkaradeniz :-)) teşekkürler Şafakcım.. geçmesin zaten hep heyecanlı olmak yaptığın iş için harika bir şey...

      Sil
  2. Çok güzel bir etkinlikti gerçekten tekrar karşılaşmak dileğiyle canım Bursa ya da beklerim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gülşahönen inşallah Gülşahcım görüşmek üzere sevgiler :-))

      Sil
  3. nice keyifli etkinlikleriniz olsun...

    YanıtlaSil
  4. çok keyifli bir etkinlik olmuş. PinkyLola tasarımlarına bayıldım.Meyveli şampuanları merak ettim. Güzel günlerde kullan hepsini İremciğim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgün teşekkürler canım o pinkylola çantalar harika hakikaten çok sevdim.. şampuanı ben de çok merak ediyordum en kısa zamanda kullanıp yazacağım.. sevgiler :-))

      Sil
  5. herşey harika görünüyor :)

    YanıtlaSil
  6. SVR ürünlerini ben de bir süredir dermokozmetik sitelerde görüyorum fakat markayı hiç bilmediğim için yanaşmıyorum almaya . :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @balböceğiilekozmetik evet ben de ilk defa duydum deneyeceğiz bakalım :-)

      Sil
  7. Çok güzel bir etkinlik oldu bence.Tekrar görüşmüş olduk bu sayede ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahin haklısın canım süper oldu bence de:-))

      Sil
  8. Herkese selam, cok güzel bir etkinlik :)

    Ben de sayfama bekliyorum

    http://gezgiccift.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gürayoğul güzel blogunu var ama sizin takibinizi göremedim...

      Sil
  9. Martiderm ve SRV kozmetik markalarını denemedim hiç . İlk fırsatta deneyeceğim .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kadriye ben de ilk defa duydum ve çok merak ediyorum..

      Sil
  10. Sosyal medyada takip ettiğim bir etkinlikti.
    Amway kozmetik ürünlerini hiç denemedim yorumunu merakla bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @hüzünsarısı daha önce denediklerim fena değildi bunları da kullanmaya başladım bakalım :-))

      Sil
  11. Yanıtlar
    1. @duygununblogu evet değil mi bence de öyle :-))

      Sil
  12. Harika ürünler, güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgünaydın çok teşekkürler Nilgüncüm sevgiler :-))

      Sil
  13. Ne kadar keyifli bir etkinlik olmuş :) Mutlu günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
  14. Gerçekten çok güzel seyler güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @derya teşekkürler ben de çok beğendim hepsini..

      Sil
  15. Ne kadar güzel bir etkinlik olmuş😊 SVR ürünlerini çok merak ediyorum İrem'cim (alt mesaj olarak yazısını bekleyen Blana)😍😍 Hepsini güle güle kullan, sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kırmızırujlublog :-))) teşekkürler Blanacığım bir sıraya koyup kullanmaya başlayacağım hemen onları öpüyorum sevgiler :-))

      Sil
  16. Mükemmel bir etkinlik olmuş sizde güzel anlatmışsınız:))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...