27 Şubat 2017

Şubat Ayı Bitenler..

Aylar su gibi akıyor, şubat ayı da bitti ve benim koca bir torba biten ürünlerim birikmiş bu sefer. Bu ay performansımdan çok memnunum gerçekten de. En kısa ay olmasına rağmen en çok bitenin bu ay olmasına ne demeli acaba. Hemen bakalım neler bitmiş neler çöpe gitmiş.


cilt bakımı
Ürünlerin hepsini toplu göstermek isterdim ama gerçekten sığmıyorlar.

kozmetik ürünler

Banyo ürünleri, tabi yine duş jeli ve şampuan yok içlerinde ama olsun. 2 sıvı el sabunu ki ikisini de çok sevdim ve bir body scrub. Bu scrubı da seviyorum. Ama ulaşılabilirliği kolay değil.

kozmetik ürünler

Burada ne yazık ki 2 maskem çöpe gitti. Burock ilginç bir şekilde sevdiğim bir marka ama kullanma tarihi geçmiş. Neyse ki baya bir kullanmıştım. Yves Rocher'in kil maskesini ise çok az kullanabildim. Bir sebebi çok maskem olması diğer bir sebep de kokusu haricinde pek beğenmedim bu maskeyi ben.
Isana deodorantlar favorim, evde 4-5 tane yedeğim var. Alterra köpük çok sevmedim, hatta ilk defa bir köpük temizleyiciyi sevemedim diyebilirim. O yüzden fırça yıkadım bununla. Loreal 2'li bakım iksiri, saç açması fena değildi sevdiğim bir ürün ama denemek istediğim ve deneyeceğim daha pek çok ürün var, o nedenle almayacağım.

kozmetik ürünler

Isana süngerli aseton, yazısını yeni yazmıştım. Ne yazık ki çok başarılı olmakla birlikte benim için kullanım zorluğu ve tırnak eti kuruluğu yaşadığım için çöpe gidiyor. Splat ağız bakım köpüğü, çok seviyorum, yenisini açtım. Listerine gibi ağzımı, dilimi, boğazımı yakan bakım sularının yerine bu köpüğü tercih ediyorum. Kiehls temizleme jeli, fena değildi ve çok bereketliydi. Avon Perceive sprey, güzel bir kokusu vardı. Sanırım hediyeydi bana o yüzden parfümü ile birlikte kullanmadım. O şekilde daha verimli olacağını sanıyorum. Dirty Works 3'lü body butter serisisinden bir tane bitti, diğerini de bitirmek üzereyim. Kokularını ve verdikleri yumuşaklığı çok sevdim. Yazısı da ayrıca gelecek.

kozmetik ürünler

Cilt bakım grubu, Cyrene yatıştırıcı tonik, bu deneme boyuydu,bir de tam boy var elimde. Onu da kullanıp yazısını öyle yazacağım. Ama genel olarak sevdim diyebilirim. Serum Haranvogly markasının, bir güzellik salonu markası bu, bir etkinlikte hediye edilmişti. Serumun etkisi çok güzel ama çok pahalı. Topicrem, güzel yatıştırıcı bir krem, severek kullandım. Rival de Loop yeşil çay özli göz kremi, gözümü inanılmaz yaktı. Sadece bir kaç defa kullanabildim ama yetti, direk çöpe gidiyor.  Minik bir Bioderma misel su ve yine minik Burock göz kremi. Skincode nemlendirici maske, yazısını yazmıştım. Nemlendirici özelliğinden çok lifting özelliğini sevdiğim için günlük kullandım. Makyaj altında harika oldu bence.

kozmetik ürünler

Rival de Loop bakım yağları ve ıslak mendil. Bakım yağları güzel, kür olarak alınıp kullanılır. Ben de öyle yapıyorum zaten. Islak mendili de fırça temizlemek için alıyorum, bence gayet iyi, fiyatları da uygun.

kozmetik ürünler

Dermokil sıkılaştırıcı vücut losyonu, tabi bu deluxe boy ile pek bir şey anlayamadım ama nemlendirmesi ve emilmesi güzel bir krem. İpek kulak çubuğu, eskiden beri bildiğim ve kullandığım bir marka. pamukları ve bütün ürünleri genel olarak güzel. Humble Brush, yazısı blogda var. Çok beğendim ve yenisini aldım bile.

kozmetik ürünler

İşte bu ayki gurur tablom, biten makyaj ürünleri. Loreal Lumi Magique fondöten, çok sevdiğim bir fondöten ama şu sıra elimde denemek istediğim 4 fondöten var. O nedenle almayacağım. Missha BB krem, bir ara inanılmaz meşhur oldu ve övüldü. Neyse ki aban bir çekilişten gelmişti. Ben hiç beğenmedim. Hem BB gibi değil hem de çok gri bana göre. Dibinde hala var ama dayanamayacağım atıyorum artık.  Note BB kapatıcı, beğendiğim kapatıcılardan biri, indirimde yeniden alabilirim. Physcians Formula maskara, bunun bir de fiber bazı var. Ona bir şey olması ama maskarası o kadar yoğunlaştı ki sürülmüyor artık. Baz kalıyor, maskara çöpe gidiyor. Yapısı bozulan bir Golden Rose oje, yazık çok da severdim.  İki hatta eos ile birlikte 3 dudak balmı, hepsini ayrı ayrı kullandım. Kimi yatak odasında, kimi çantamda durduğu için hepsi aynı anda bitti. Sıkıntı yok, evde daha 656463  tane daha var. Avon makyaj süngeri, minik bir kayadan hallice kendisi, kullanamıyorum. O yüzden boşa durmasın, çöpe gitti. Essence kapatıcı, bu tarz kapatıcıları seviyorum ama çok az ömürleri oluyor. Bu da kısa sürede bitti. NYX Wonder Stick, bir yanı bronzer ki çok sevdim, diğer yanı da aydınlatıcı ki baz olarak muhteşem işe yarıyor. İkisini de dibine kadar kullandım, neyse ki yedeği var.  Hourglass pudra, Amerika'dan aldırmıştım. Güzel bir pudra, ayrıca devasa ama hiç de gerek yokmuş. Burada benzerleri var. MUFE HD finishing powder, bittiğine üzüldüm doğrusu, tabi bunda markanın ülkemizden çıkmasının da payı var. Neyse ki muadilleri var. Artık onlarla idare edeceğiz. 

Bu ay ki performansımı beğendiniz umarım ve yine umarım ki yazıyı da sıkılmadan okudunuz. Çalışmaya devam diyorum. Yaza kadar bol cilt bakımı ve banyo ürünü bitirmeye odaklanacağım. Bitirme projesi yapmıyorum ama sanki öyleymiş gibi belli ürünlere yoğunlaşacağım yine, bakalım sonuç ne olacak.
Sevgiler..

34 yorum:

  1. İrem'cim ayakta alkışlıyorum👌🏻👌🏻 Ne güzel ya, ortalık ferahlamış resmen😍 Darısı başıma diyorum🙈 Isana asetonu ben de denedim ve aynı fikirdeyim, olmamış o, tırnak etlerim kuruluktan bembeyaz oldu😱 Yves Rocher kil maskesini de merak ediyordum ama almam artık. Öpüyorum kocaman❤❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kırmızırujlublog :-)) teşekkürler canım bu ay baya çalışmışım evet özellikle o pudraları bitirmek için çok uğraştım.. Isana'yı çoğu kişi beğenmiş ve şikayetçi değil ama işte değişiyor demek ki kişiye göre canım.. ben yine normal asetona devam diyorum:-)) sevgiler..

      Sil
  2. waaaow diyorum o diş fırçasına gözüm takıldı ben de almak istiyorum tabi bulabilirsem. o rossmannda satılan yeşilçaylı göz kremini çok merak ediyordum ama gözlerinizi yaktı demek vazgeçtim onu almaktan da :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikpsikolojisi artık çoğu eczanede görüyorum ben .. yine eczaneden aldım ben de yenisini..

      Sil
    2. fiyatını hatırlıyormusun :)

      Sil
    3. @kozmetikpsikololojisi dün rossmann da gördüm gelmiş fiyatı 20 tl eczanede de aynı sanırım..

      Sil
  3. Bizde sıvı sabun kullanılmıyor. Oğlumun ellerinde aşırı kuruma olunca gittiğimiz doktor sıvı sabunu kesinlikle yasaklamıştı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @saadetuslu evet bazı sıvı sabunlar yapıyor öyle eskiden bana da olmuştu bunlarda öyle bir problem yaşamadım.

      Sil
  4. Bu ay hakkını vermişsin gerçekten verimli olmuş :) Ben de çıkardım bi dolu şey ama biten yok henüz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ebrubayrak evet uzun zamandır bitirmeye uğraştıklarım nihayet bu ay bitince rahat ettim :-)))

      Sil
  5. Öncelikle tebrikler bu kadar ürün bitirmişsiniz. 👏🏻 İçlerinden kullanmak istediklerim var, kullandıklarımda var. Hourglass pudraları çok merak ediyordum herkes çok övüyor diye, muadil olarak önerebileceğiniz var mı? Missha bb krem benim en sevdiğim bb krem ama 21 ve sonrası renkler grimsi değişik bir renk o konuda haklısınız. Bendeki 13 grilik bulundurmuyor o hiç. 🙂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kırmızıbaşlıkız teşekkürler :-)) missha bb konusunda haklı olabilirsin o kadar övüldü ki benim beklentim çok yükseldi herhalde.. :-(( hourglass tabi çok güzel bir pudra ama peşine düşmeye değmez bence hani Türkiye'de olsa alınır da.. onun yerine highend Nars tavsiye edebilirim muhtemelen daha ucuza gelir.. daha uygun fiyatlı NYX var veya Gosh BB pudra var ki ben ona bayılmıştım.. hatta mac bile olabilir..

      Sil
  6. Oh oh İrem ablacığım ,dolaplar rahatlamıştır diye düşündüm bir an :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gülümseyüzüme evet Yasemincim makyaj dolabım biraz rahatladı sanki ama çalışmalarım devam ediyor tabi :-)))

      Sil
  7. Sahiden ne çok ürün bitmiş Şubat ayına göre. Yenilerini keyifle kullan.
    Renkli Kozmetik performansın muhteşem. Darısı başıma:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @hüzünsarısı teşekkürler.. uzun zamandır bitirme projesinde olan ürünler olduğu için baya bir rahatlık oldu :-))

      Sil
  8. Cyrene'in toniğini bende sevdim ama kokusu baya kötü :(( neyse ki kalmıyor çabucak gidiyor! Bambu diş fırçasını yazdım bir kenara. İlk Rossmann alışverişimde deneyeceğim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @flame kokuya o kadar alışmışım ki bana hiç kötü gelmiyor :-))

      Sil
  9. Bu ay maşşalhın var canım.:)Haranvogly markasının serumunu ben hiç sevmemiştim,kokusu falan bir tuhaftı,çöpe gitti o yüden.Rivalde loop ampüller ne zamandır aklımda ama bir türlü fırsat bulamadım,bir dahakine unutmam umarım.Sevgiler.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @makyajtelaşı evet değil mi onun kokusu başından beri bir tuhaftı zaten anlamadım neden. teşekkürler :-))

      Sil
  10. Oh yenileri koyacak yer açılmış neyseki ! Portakallı Scrub bende de vardı.Onu ne yaptım diye düşünüyorum şimdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahin evet biraz yer açıldı hakikaten Filizcim :-)) scrubı ben dolaba koymuştum başka bir şey ararken buldum muhtemelen seninki de öyle bir yere saklanmıştır :-))

      Sil
  11. İrem'cim Mufe Sephora'da satılmaya başladı tekrar. Muhteşem bir bitenler yazısı olmuş, zaten renkli kozmetik bitirmek ayrı bir başarı. Vallahi bravo:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gökçebağtır evet ya ben de duydum onu sonradan ve çok sevindim :-))) teşekkürler canım uğraşıyorum bayadır bitirmek için onları ...

      Sil
  12. Bayılıyorum ayrıntılı bitenler yazılarına (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @aslınındünyaı nasıl okumayı seviyorsam öyle yazmaya çalışıyorum Aslıcım :-)))

      Sil
  13. Ne güzel, ürün bititrmenin de keyfi bir başka oluyor.NYX Wonder Stick hangi renkti ben de onu merak ettim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @makyajterapisi Universal rengini kullanıyorum ben yedeğim de yine o renk :-))

      Sil
  14. Vallahi süpersin İremciğim, ben Ocak-Şubat döneminde çok az ürün bitirebildim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @periscope bu iki ay bitirme projesinden kalanları halledeyim diye çok sıkı çalıştım evet :-)))

      Sil
  15. Oo ne çok sey bitmis bravo dogrusu.

    YanıtlaSil
  16. Ne güzel şeyler bitmiiş^^ Benim şubat ayı verimsiz geçti o yüzden martla birleştiricem:P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikaşığı mart ayında da baya bir biten olacak gibi görünüyor şimdiden benim .-)))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...