14 Şubat 2017

Günün Ojesi Color Club Bright Night..

Oje sevgim, hele de Color Club ojelere düşkünlüğüm malum, ülkemizde sadece makyajsaati.com üzerinden satılıyor. Ancak ne var ki oldukça pahalı, dönem dönem indirimler yapıldıkça alıp koleksiyonumu tamamlıyorum. Genelde uygun markalarda bulunamayacak renklere yönelmekle birlikte yaptığım bir alışverişte sanırım rengini beğenip aldığım bir oje Color Club Bright Night. 

oje
Color Club oje

Uzaktan böyle oldukça pigmentli ve yoğun yapılı bir ojeymiş gibi gelmişti bana. Ama gördüğünüz gibi çok yanılmışım. Tırnaklarımdaki açıklıklar, renk farkları, ton farkları net olarak görülüyordır sanırım.

oje
Color Club oje

Ha kapatamazmıydım evet biraz daha uğraşırdım ama zaten 3 kat sürdüm ve oje o kadar ince ki diğer katı sürerken alttakini bozuyor. Şöyle olabilir vaktiniz ve sabrınız varsa katları sürdükten sonra tamamen kurumasını beklersiniz, böylece üst katı sürerken alt katı bozmaz. Bu şekilde 3 kat yeterli olacaktır. Açıklık da görülmez tahmin ediyorum.

Ama ben en azından bu seferinde o kadar bekleyip sabredemedim, böyle oldu. Renk şahane o yüzden mutlaka bir hatta bir kaç şans daha veririm gibi geliyor bana. Siz ne dersiniz.
Sevgiler..

24 yorum:

  1. dehşet bir renk ama süren bilir tabi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikpsikolojisi renk süper hakikaten :-))

      Sil
  2. Halojenliler daha başarılı sanırsam ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @locosmetico holojen ojelerinin üzerine tanımam zaten :-))

      Sil
  3. Hologramlı ojeleri muhteşem color club ın. Normal oje olmasa da olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @siriyaşam doğru.. bunu da renge ve indirime kapılıp almıştım sanırım :-)))

      Sil
  4. Aynı tonda Alix Avien ojem var benim de. Renk gerçekten yanıyor, yakıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sihirlimavi evet o rengi biliyorum hatta daha kapatıcıydı o hatırladığım kadarı ile :-))

      Sil
  5. Rengi şahaneymiş gerçekten😍😍 Renk eşitsizliği bariz belli ve ben de hiç sabırlı değilim oje sürerken, üç katı kurusun diye bekleyemem🙈🙈 Öpüyorum İrem'cim❤❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kırmızırujlublog :-)) canım benim sen kırmızı sür çok yakışıyor sana o renk inşallah aldığımız ojeler hemen çabucak kuruyordur.. sevgiler ...

      Sil
  6. Renk efsane yalnız, seninde tırnaklarında feci güzel durmuş. <3 Bende tırnağın arakasının görülmesini hiç sevmiyorum, eğer vaktim varsa rahatsam en opak olacak kadar sürüyorum,genelde de çok sıvı oje almamaya çalışıyorum, çoğunluk oluyor kapanıyor ama şeffaf görününcede yapacak birşey olmuyor, sonra dediğin gibi 3 kat sonrası ojenin rengide değişiyor, altıda bozuyor :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @benimtutkum color club'dan hiç böyle bir oje ummamıştım sanırım :-( sürdüğümde uğraşmaya vaktim de yoktu bir kere daha sürüp tam hakkını vereceğim :-)

      Sil
  7. Laciverte ojede bayiliyorum!! Senelerdir her yerden lacivert oje topluyorum desem yeridirm! Bunun da tonu harikaymis!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ayca evet ben de çok severim mavi ve lacivert ojeleri..

      Sil
  8. Nasıl güzel bir renktir o? Ben canlı renklerin hastasıyım zaten. Aşk aşk aşk...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgünaydın evet ben de canlı maviler yeşiller morlar bana göre :-))

      Sil
  9. Renk şahaneymiş canım ama sabırsızım ben o kadar uğraşmam bi ojeyle :)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gökçebağtır genelde ben de acele etmek zorunda kalıyorum canım :-(

      Sil
  10. Rengi çok güzelmiş <3 Mutlulukla kullanın :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...