15 Şubat 2017

Maybelline Color Tattoo New Colors..

Maybelline Color Tattoo'ları ne kadar sevdiğimi ve yurt dışındaki şahane renklerin niye Türkiye'ye gelmediğini her fırsatta yazıyorum, yazıyoruz. Maybelline nihayet sesimizi duydu ve geçen sene sanırım tam da bir indirim öncesi Gratis, Watsons ve Rossmann gibi mağazalara 3 popüler ve değişik rengini getirdi.
Maybelline Color Tattoo
Ben bu 3 renkten önce Creme de Nude, sonra da bulmuşken hazır Creamy Beige isimli renkleri aldım. Aslında 3. renk olan Vintage Plum'ı da bulmuştum ama her nedense onu almadım. Normal fiyatları 19.50 TL. gibi sanırım, baya zam gelmiş, ben indirimli 12-13 TL. gibi bir fiyata yani eskiden sattıkları normal fiyatına aldım.

Maybelline Color Tattoo

Ama renkler çok uzun zamandır gelmesini beklediğim bu şahane renkler olunca karşı koymak mümkün olamadı tabi. 

Maybelline Color Tattoo

Creamy Beige, şahane bir sütlü kahve rengi. hafifçe uygulayıp baz gibi de kullanabilirsiniz, tek başına crease bölgesine de sürebilirsiniz. İki türlü de harika buldum. Ayrıca son derece kalıcı bir far.

Maybelline Color Tattoo

Creme de Nude ise şahane bir baz rengi, sanırım bu farı Mac Paintpotlardan meşhur Soft Ochre rengine muadil gösteriyorlar. Ben bir kere kullanmıştım ve pek de sevemedim ama Maybelline Color Tattoo Creme de Nude  daha mat, daha yoğun  ve daha kalıcı geldi bana.  Renginin de buna göre daha sarımsı  olması lazım.

Maybelline Color Tattoo

Yapıları tereyağı gibi yumuşacık görünmesine rağmen aslında baya baya yoğun ve  sertler. Diğerleri örneğin on and on bronze ve pink gold kendinden sedefli iken bunlar matlar.  Her ikisi de inanılmaz kalıcı, göz kapağında çok kısa sürede sabitleniyor ve üzerine sürülen farı da kendileri ile birlikte koruyorlar. İlginç bir şekilde Creamy Beige daha yumuşak ama Creme de nude biraz daha yoğun yapıda ve sert geliyor bana.  Sürmek için ben Ecotools kapatıcı fırçası kullanıyorum.  Kaptırıp da çok daldırmamak lazım fırçayı çünkü çok pigmentliler. Fırça ile alınmasına rağmen göze transfer ettikten sonra en iyi parmağımla yayıyorum. Şahane şekilde bütünleşiyor. Ovalamak falan hak getire ancak makyaj temizleme suyu veya ıslak mendil ile yerinden çıkıyor.

Maybelline Color Tattoo

Gayet hafifçe uygulanmış halleri, tamamen mat ama  Permanent Taupe gibi donuk görünümde değiller. 

Bir sonraki indirimden Vintage Plum'ı da aldım ama o beni bu iki renk kadar mutlu etmedi diyebilirim. Yapısı bence tamamen farklı. Color Tattoo'ları kullanırken dikkat etmeniz gereken şey kapaklarını iyice kapatmak yoksa dış kenardan başlayarak kuruyorlar. 
Sevgiler..

53 yorum:

  1. elimde sadece on and bronze rengi var :) krem rengi bir de pink vardı sanırım onlardan da almak istiyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikpsikolojisi on and on bronze'u ben kullanıp bitirdim yalnız yapısı tamamen farklı onunla..

      Sil
  2. parmak yerine fırçayla uygulanmasını merak ettim çünkü ben on and on bronze rengini parmaklarımla uyguluyorum ve sonuç harika oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @güzelvekültürlüblog parmak da olur ama ben ecotools fırça ile de çok rahat uygulama yapabiliyorum..

      Sil
  3. kahverengi tonu olan daha hoş duruyor sanki...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @saadetuslu diğeri baz rengi tamamen zaten...

      Sil
  4. Creme de nude ile ilgili çok haklısın İrem'cim, yapısı sert ve kalın... Benim göz kapaklarım çok kuru olduğu için uygularken zorlanıyorum açıkçası. Ancak her iki renk de şahaneler😍 Güle güle kullan, sevgiler, öpücükler❤❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kırmızırujlublog evet yapısı haricinde mac soft ocre'a muadil bence hatta baz olarak harika iş görüyor.. teşekkürler Blanacım öpüyorum :-)))

      Sil
  5. yapıları sertse sürümü zor olsa gerek ama Creme Nudeye bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ümrantuncer air brush fırça ile ben zorlanmadan sürüyorum canım :-))

      Sil
  6. kahve tonlu olanlar tam benlik:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikperisi ben de açık renkli olanı seviyorum daha çok :-))

      Sil
  7. Evet biraz sert ve kuru göz kapaklarında uygulamak biraz zor.İyi nemlenmiş göz kapağında uygulama daha kolay oluyor,sentetik bir fırçayla alıp sürüp parmağınla uygulamayı dene istersen belki kolay gelebilir,bazen öylede yapıyorum ben..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @benimtutkum fırça ile biraz göz kapağına yedirdikten sonra parmağımla dağıtıyorum bazen evet iyi oluyor..

      Sil
  8. Yanıtlar
    1. @yeşimlehertelden evet en sevdiğim iki renk bunlar zaten .-))

      Sil
  9. Güzel renk tonlari güle güle kullan 😊

    YanıtlaSil
  10. Bu seriyi bende çok seviyorum gerçekten çok başarılı bu renkleri de güzelmiş güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  11. Bu şarı fırçayla sürmeye bir türlü alışamadım. Dediğin fırçayı da bir deneyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @siriyaşam kabından almak için iyi oluyor fırça :-))

      Sil
  12. Maybelline color tattoo, ayni fiyat araligindaki farlarin citasini kesinlikle yukseltti. Bu markanin yerine gecebilecek gercekten cok az uygun fiyatli far var...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ayca evet diğer bazı aldığım krem farların yapılarını hiç beğenmedim mesela..

      Sil
  13. nude renkten var bende, göz kapağımı eşitlemek için kullanıyorum genelde, tenimin rengiyle neredeyse bütünleşiyor yok gibi duruyor mükemmel zemin ahzırlıyor =) güle güle kullanın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @duygunevrim evet ben de de o amaçla kullanıyorum harika bir far bazı bence..teşekkürler :-))

      Sil
  14. İki rengin yapısı farklı ama ikisi de gayet başarılı bana göre de. Çok seviyorum ben de, güle güle kullan canım. Öptüm!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @başakçelik aynen öyle anlamadım niye hatta vintage plum'da bunlardan bambaşka .. teşekkürler canım sevgiler :-))

      Sil
  15. Bu tip ürünleri bende fırça ile uygulayanlardanım. Parmaklarımla alınca bu sefer tırnağımın içine ürün doluyor, sinir oluyorum (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @aslınındünyası evet ben de öyle zaten tırnak yüzünden parmağım da girmiyor o minik şeye :-((

      Sil
  16. Harika bir ikili olmuşlar bence, renk tonları da güzel. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  17. Yapılarınıda kalıcılıklarınıda çok beğeniyorum. Bu yeni renklerden daha almadımda gözüm var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gizemgider özellikle bej olanı tavsiye ederim :-))

      Sil
  18. Elimde iki rengi var. Color tattoları severek kullanıyorum. Bu renklerde hoşmuş,indirimde kaçırmamak lazım ,sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gülümseyüzüme evet Yasemincim açık renk özellikle güzel :-))

      Sil
  19. Creme de nude'u hemen almıştım ama ilk kullanımda bile aşırı kuru gelince uğraşmadım bir kenara attım. Belki bir şans daha vermeli:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @evremedusa bana da aksine diğeri daha çok kuru gibi geldi o yüzden fırça ile alıp parmakla dağıtıyorum daha kolay uygulanıyor bana göre.. bence baz olarak bir şans verebilirsin..

      Sil
  20. Çok güzel ikili bunlar İremcim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgünaydın evet ben de çok seviyorum :-))

      Sil
  21. İrem'cim TR'de bu farlara hep pahalı deyip indirim beklerken yurtdışında 6-7€ arasında satıldığını görünce şok geçirdim.Neyse bir Metallic Pomegranate kaptım sonunda...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahin ay evet daha da zam gelmiş hatta ben metallic pomegranate rengini iki sene önce falan 5 Euro'ya almıştım.. güle güle kullan canım en güzel renklerden biridir bence..:-))

      Sil
  22. Sonunda bana da aldıracaksınız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @senadursun :)))) özellikle creme de nude u alabilirsin baz olarak çok güzel..

      Sil
  23. @edacosgun evet benim de favorim o :-))

    YanıtlaSil
  24. Bende paint potlardan kullanıyorum, bitince baz için creme de nude alıp denemeliyim, teşekkürler bu bilgilendirici yazı için. 🙂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kırmızıbaşlıkız evet ben de bir ara paintrly kullandım ama bunun fiyatı daha uygun :-))

      Sil
  25. Haklısın İrem'cim Creamy Beige daha yumuşak yapıda. Keşke nude da öyle olsaymış. Yine de çok güzeller, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gökçebağtır teşekkürler canım :-))

      Sil
  26. Creme de nude dediğiniz gibi yapısı oldukça yoğun ve uyguladığımda pütür pütür topaklanıp tuhaf bir yapıya bürünüyor :( Ellerinize sağlık, çok detaylı ve güzel bir yazı hazırlamışsınız <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @mary evet yapısı yoğun olduğu için önce fırça sonra parmakla iyice yaymaya çalışıyorum göz kapağıma :-) teşekkür ederim .-)))

      Sil
  27. Ben nedense Metalik Pomegranate dışında hiçbir rengini kullanamadım. Yapıları çok kalın ve yoğun geldi bana. Mac Paintpot'çuyum galiba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgün o çok güzel bir renk ve ne hikmetse gelmedi TR'ye bir türlü ben de dışarıdan aldırmıştım .. :-))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...