30 Ekim 2017

Flormar Snapstar Kaş Kalemi ve Dudak Bazı İncelemesi..

Geçen haftalarda Flormar Snap Star koleksiyonundan genel olarak bahsetmiş ve Stay True fondöten hakkında detaylı bilgi vermiştim. Bugün konumuz yine aynı koleksiyondan dudak bazı ve  kaş kalemi olacak. Bence Flormar koleksiyon ürünü olarak oldukça değişik parçalar çıkartıyor. Bunların bazıları çok başarılı değilken, bazıları da niye kalıcı seride değiller dedirtecek kadar iyi olabiliyor. Bakalım bu iki ürün nasılmış. 
Flormar snap star

Öncelikle ambalajları tombul kalem rujlar gibi ve çevir aç formatındalar.  Ürünleri açmak için kalemtraş gerektirmemesi artı puan tabi.

Flormar snap star

Siyah üzerine beyaz çizgili çizgili ambalajlar ve üzerinde pembe yazıları ile pek tatlılar. Zaten bu ambalaj işini de iyice ciddiye aldı Flormar. Bundan önceki koleksiyonlardan Tropical Splash bu ambalaj tasarımı konusunda bir de ödül  almıştı sanırım.

Flormar snap star

Ürünlerin tüketiciyi  ilk olarak ambalajı ile cezbetmesi gerekir bence ve  ambalajın içerisindeki ürünün de iyi olmasını bekleriz. 

Flormar snap star

Twist up brow crayon 4 renkten oluşuyor. Bendeki rengi medium brown ama bana light brown rengi daha iyi olurmuş tabi. Çok koyu kaçmaması için kalemin ucu ile hafifçe kaşlarımı doldurup üzerinden daha açık renk bir kaş maskarası ile geçiyorum. Burada ürünün şöyle bir sıkıntısı var, bir süre sonra kalemin ucundaki o sivrilik gidecek ve ben ince kaşlarıma uygulama yapmakta zorlanmaya başlayacağım. Bazı arkadaşlar en baştan aynı sıkıntıyı yaşamışlar ve ürünü kaş fırçasının ucuna alarak uygulama yapmışlar. Ben de duyunca hemen o şekilde denedim, biraz vakit almasına rağmen oldu olmadı değil. 


Flormar snap star

Lip primer'ı ise daha önce çıkarttığı dudak bazına göre çok daha başarılı buldum. Dudakta yok gibi duruyor ve üzerine sürdüğüm rujun yapısını bozmuyor. Ama mat rujların deli gibi kuruyarak, yapışıp
 sabitlenmelerini önlüyor tabi. 

Flormar snap star

Kaş kaleminin rengi bu şekilde, aslında alta da primerı sürmüştüm ama hiç bir rengi olmadığı için görülmüyor tabi.

Mat rujlarla başı dertte olanlara primerı kesinlikle önerebilirim. Hele benim gibi gün içerisinde ruj tazelemeyi hatta değiştirmeyi seviyorsanız, rujun sabitlenme olayına çok takmayacaksanız mutlaka edinin bir tane derim. Kaş kalemi ise tercihe bağlı, kolay kullanırım ben bunu derseniz alınabilir, çünkü rengi güzel, dokusu, kalıcılığı güzel, fiyatı da uygun. Mağazada bir bakın derim.
Sevgiler..

44 yorum:

  1. Kaş kalemiyle kaşlar ne kadar güzel oluyor, ben önce anlamadım yahu ben kendi kaşlarımı kendim alıyorum hiç bu kadar düzgün durmuyor diye meğer kalemle vs. içlerini doldurup resim gibi yapıyorlarmış. Güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @bücürükveben :-))) evet hatta bunun için kalıcı kaş kontürü de yapılıyor.. teşekkürler :-))

      Sil
  2. Ambalajlari ve renkleri çok güzelmis 😊

    YanıtlaSil
  3. Lip Primer favorim kesinlikle :)!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ümrantıncer evet ben de beğendim onu :-)

      Sil
  4. flormar bu sene gercekten sahane ürünler cıkarttı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @bolkahveli evet seneye de bekliyoruz artık aynı performansı :-))

      Sil
  5. Kaş kalemi bana da anlamsız gelmişti. Bir önceki dudak bazını ise hiç sevmemiştim. Buna denk gelirsem alabilirim sanırım. Güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @başakçelik evet bir önceki baz dudağı ıslak bırakıyordu bu baya kuru ve mat bir balm gibi rahatça sürülüyor üzerine ruj ...teşekkürler :-))

      Sil
  6. Koleksiyon çıkarma konusunda bir dünya markası haline gelen Flormar :D çok güzel şeyler yapmaya başladı. Fondöteni aşırı merak ediyorum, Türkiye’ye gelir gelmez deneyeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @bakımlıbayan evet güzel şeyler yapıyor Türk firmaları artık gerçekten çok memnunum bu konuda :-))

      Sil
  7. Ben önceki lip primer'ı çok beğenmemiştim ama bundan umutlandım şimdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nisanuristanbullu o biraz ıslak bırakıyordu dudağı o yüzden rujun rengi değişiyordu bence bu tam mat ve ıslak değil ruj jilet gibi oluyor üzerine :-))

      Sil
  8. Dudak primer nemlendiriyor mu iremcim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @bademlebuduk yok canım öyle bir dudak balmı gibi nem vermiyor..

      Sil
  9. Ne güzel bir ürünmüş bunlar,teşekkürler bilgi için tatlım.

    YanıtlaSil
  10. ben önceki primeri de sevmiştim, mat rujlarla değil ama normal rujlarla kullandığım için olabilir. Bu seridekine ise bayıldım. Kuru dudaklarım sağolsun, tüm lip primerleri deniyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgün evet benim de dudaklarım çok kurudur o yüzden elimde 4-5 tane primer var.. :-))

      Sil
  11. Teşekkürler paylaşım için bende bakacağım mutlaka :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kadınadairherşey umarım beğenirsiniz :-))

      Sil
  12. Fiyatıyla ve ürünleriyle gayet makul bir marka seviyorum ben

    YanıtlaSil
  13. Şu kalemtıraş gerektirmeyen kalem rujları ben de seviyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @yeşimlehertelden evet pratik oluyor :-))

      Sil
  14. Mat rujları seviyorum ama sticklerin yeri ayrı ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @pinkyfashion evet hepsinin yeri ayrı :-))

      Sil
  15. Kaş için sanırım biraz fazla tombikler :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikpsikolojisi :-)) evet biraz olabilir ..

      Sil
  16. Daha önce ruj bazını sevmemiştim bunu denemek istedim

    YanıtlaSil
  17. Flormar ambalaj işini baya iyi götürüyor bence de, şimdi tek eksileri biraz geride kalmaları diyebilirim. Şunlar piyasada daha yaygınlaşmadan çıkartsalardı off diyorum. Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gökçebağtır ben yılbaşı için şöyle iyi bir atak bekliyorum bakalım Flormar'dan :-))) teşekkürler :-))

      Sil
  18. Yanıtlar
    1. @ezgicenarice evet her çıkan koleksiyonda bir yenilik geliyor ya onu da çok seviyorum..:-))

      Sil
  19. mağazaya gittiğimde göz attım kaş kalemine, yapısı iyi görünüyordu fakat keşke ince uçlu olsaymış o ne öyle yaa dolma gibi :)) flormar bir koleksiyon daha yapar yakında, yetişmek imkansız oldu ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ebrudüvenci evet inceltmek için hafif traşladım ben sonradan aklıma geldi o kadar rahat oldu ki .-)) bu arada flormar yeni koleksiyon çıkartmış bile daha incelemedim ama yarın bakacağım mağazaya gidip :-))))

      Sil
    2. @ebrudüvenci :-)))) evet yine yapmış...

      Sil
  20. Ben göz kalemini çok sevdim ve çok başarılı buldum. Oje de aldım onun da rengi şahane :)
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @locosmetico evet koleksiyondaki göz kalemleri de güzel :-))

      Sil
  21. Lip primer aklımda olsun, görürsem alayım. Belki likit matlarımı günlük olarak kullanabilirim böylece. Güle güle kullan İrem'cim, çok sevgiler💐

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kırmızırujlublog evet canım çok kurutuyorsa dene böyle bir şey mutlaka :-))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...