9 Ekim 2017

Caudalie Cilt ve Makyaj Temizleme Ürünleri İncelemesi.

Bugün en sevdiğim cilt ürünlerine sahip markalardan birinden yani Caudalie'den söz edeceğim. Caudalie bir eczane markası olduğu için yeteri kadar tanınmayan bir marka. Halbuki Fransız menşeli marka oldukça iyi içeriklere sahip ve fiyatları da çok abartılı değil muadillerine göre. Ayrıca içeriğinde hepimizin çekindiği paraben, fitalat, mineral yağlar vs. bulunmuyor. Hayvanlar üzerinde test yapmıyor ve hayvansal içerik de kullanmıyor. Kullandığı içeriklerden benim en sevdiğim ise tabi ki üzüm suyu çünkü üzüm suyu anti-oksidan özelliğe sahip ve cilde çok iyi geliyor. 
Caudalie

Ben Caudalie'den ilk olarak markanın çok meşhur ve ünlüler arasında da popüler olan ürünü Beauty Elixir'i denemiştim. O bir firma gönderisiydi. Seveni de var sevmeyeni de çok ama ben ürünü sevmiştim. O yüzden sonrasında kendim beauty elixir'i almaya devam ettim. Bu herhalde 3 ya da 4. şişem olacak. Küçük boy ama set halinde aldığım için bu sefer böyle oldu. Ama tonik ve yüz yıkama köpüğünü ilk defa deniyorum. 

Caudalie
Hemen köpükten başlayalım. Yumuşak bir hissi ve hafif bir kokusu var. Makyaj temizlemek için direk olarak değil ama yüzümü krem artığından, kirden. tozdan vs. arındırmak için güzel iş görüyor. Yüz yıkama köpüklerinde favorim hala Avene ve ikinci sırada da Himalaya var ama bunu rahatlıkla favorilerim arasına katabilirim. 

Caudalie

Toniğe geçelim, içindekiler ve içinde olmayanlar özellikle görülüyor. Tuhaftır ama toniği köpükten daha çok sevdim. Üzüm suyu içeriğinden cildi canlı gösteren, rahatlatan ve nemlendiren bir yapısı var. İçerisinde alkol olmaması iyi özelliklerinden biri. Bıraktığı hafif "tacky" yani yapışkan his üzerine sürdüğüm kremin daha iyi tutulmasına sebep oluyor. 

Caudalie

Tüm cilt tipleri için uygun olan temizleme köpüğünün ayrıca sabun içermemesi de iyi bence. Cildi germeden, rahatsız etmeden bırakıyor. 

Caudalie

Gelelim seveni kadar nefret edeni ve gereksiz bulanı da olan Beauty Elixir'e. Ürün aslında bir yüz spreyi ama kullananlar bunu makyaj sabitleme, tonik, gün içinde ferahlık veren sprey gibi çeşitli amaçlarla kullanıyor. Ben ise sadece krem sürmeden önce hem ferahlık versin hem de cildime nem takviyesi yapsın diye kullanıyorum. Gün içinde makyajın üzerine kullanmadım açıkçası, çok kullanılabileceğini de düşünmüyorum. Makyaj sabitlemek için belki çok hafif bir miktar sıkılabilir. İçeriğindeki acı nane extresi spreyin oldukça mentollü olmasını sağlıyor ve sanıyorum hoşlanmayanlar da o nedenle hoşlanmıyor. 

Caudalie

Ben gayet sevdiğim için çeşitli online sitelerde indirimde bulduğum sürece almaya devam ederim. Çünkü bu aslında hiç de ucuz bir ürün değil. Tuhaf olan Caudalie'nin diğer ürünleri muadillerine göre uygun fiyattalar ama bu sprey-tonik herhalde popülaritesinden dolayı yüksek bir fiyata sahip. Siz de doğal içerikli, hayvansal ürün içermeyen, anti-oksidan niteliğe sahip ürünlerle tanışmak için Caudalie markasını araştırabilirsiniz.
Sevgiler..

42 yorum:

  1. ben de o ixirini çok merak ediyorum, ilk fırsatta denemek istiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ümrantuncer dene canım umarım beğenirsin :-))

      Sil
  2. Ben Beauty Elixir'i ve toniği çok beğenerek kullanıyorum. Yüz misti tonik olarak benim cildimi çok güzel sakinleştiriyor ve özellikle yazın çok da pratik geliyor.
    Güle güle kullan İrem'cim, çok sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kırmızırujlublog ikimiz de sevenlerdeniz demek ki canım teşekkürler :-))

      Sil
  3. Merak ettiğim markalardan biri, mutlulukla kullanın :)

    YanıtlaSil
  4. 40 yılda bir makyaj yaptığımdan evde temizleme sütü, suyu vs. yok:))))geçen gün blog arkadaşlarla buluşacağım için makyaj yaptım evdeki fondöten rahat 4 - 5 yıllık:)))ama sadece bir, iki kez kullanmışım. Eve dönünce arko el kremini ıslattığım pamukla sildim iyi sonuç verdi:)o olmasa bildiğin süt buzdolabından çıkartıp biraz ılıtı pamuğa damlatıyorum o da çıkartıyor:))))
    Güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @bücürükveben makyaj çıkartma yöntemin süper gayet de olur ama at o fondöteni bozulmuştur fondöten 4-5 yıl kalmaz kokusu falan tuhaf değil mi??
      teşekkürler :-)

      Sil
    2. Kokusu da güzel, cildimi de bozmadı valla:))))ya o kadar az kullandım ki, topu topu 2- 3 kez belki o yüzden kapağı açılmadığından bozulmamıştır. :)

      Sil
    3. @bücürükveben olsun yine de dikkat et bir daha kullanırken :-))

      Sil
  5. Beauty elixir ve üzüm suyu Markadan ilk alacaklarım arasında. Nem maskesi de benim favorilerim arasında; dermokozmetik sitelerinde de eczaneden daha uygun fiyatlara bulmak mümkün Caudalie ürünlerini, merak eden denemek isteyenler için bir tercih olabilir.
    Güle güle kullan İremcim,
    Sevgiler!
    Zeynep

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @glamsight üzün suyu spreyini mutlaka tavsiye ederim canım çok güzeldir kendisi.. ben de dermokozmetik siteden alıyorum hep daha uygun oluyor.. teşekkürler Zeynepcim öpüyorum :-))

      Sil
  6. Elixir'i merak ediyordum bir de tonik eklendi listeye :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gökçebağtır elixir ve üzüm suyunu mutlaka tavsiye ederim :-))

      Sil
  7. San bir şey söyleyeyim mi, makyaj yaptıktan sonra kullanmamış olman büyük kayıp :) Beauty Elixir bana cilt bakımı olarak hiçbir şey ifade etmiyor; Caudalie Grape Water ondan çok daha üst düzey etkisi olan bir ürün hatta kanımca. Fakat, makyaj yaptıktan hemen sonra Beauty Elixir'i sıktığımda cildimi resmen kadifeye çeviriyor! İnanılmaz blur efekti veriyor! Mutlaka dene diyorum :) Toniği denemedim ama temizleme köpüğü de favorilerim arasındadır benim, 3-4 kez bitirdim daha önce. Güle güle kullan hepsini, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @başakçelik Başakcım bu yorumdan sonra 2 gündür makyaj sonrası deniyorum .. evet pudralı görünümü çok iyi alıyor beğendim ve bu şekilde kullanacağım sanırım artık .-)) grape waterın üstünlüğü ise tartışılmaz bile elimdeki avene'ler itince onu tekrar alacağım teşekkürler canım öpüyorum .-))

      Sil
  8. Beauty elixir'i çok duydum. Dediğin gibi sevende çok sevmeyende. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gizemgider bence güzel severim kendisini :-))

      Sil
  9. Güzel günlerde kullanın, gerçekten benimde çok severek kullandığım ürünler ;) sevgilerrr

    YanıtlaSil
  10. Cruelty free olması en en güzeli sanırım <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ezgicenarice evet olması gereken o zaten :-))

      Sil
  11. Toniklere merak saldıysam şu ara, bir bakmak lazım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgünaydı ben de tonik gördüm mü dayanamıyorum :-))))

      Sil
  12. Beauty elixir mutlaka alınacaklar listeme eklendi canım :)sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @güzelvekültürlü umarım memnun kalırsın canım :-))

      Sil
  13. Caudalie ürünlerinden genelde hep memnun kaldım beauty elixir'i merak ediyordum ama Başak'ın yorumunu görünce daha bir meraklandım.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @mormenekşe beauty elixir benim sevdiklerim içinde Başak'ın dediği gibi de denedim gayet başarılı yani pudralı görüntüyü almakta :-)

      Sil
  14. caudalie ürünlerini bir türlü deneme fırsatım olmadı ama aklımda birkaç ürünü var özellikle Grape water ve maskelerini ilk fırsatta alacağım.Sevgiler.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @makyajtelaşı grape water ilk fırsatta dene derim :-))

      Sil
  15. Toniği cidden merak ettim. Özellikle birçok markada alkol yoğunluğu ve kokusu olanların ardından sanırım bu ilaç gibi gelir...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sihirlimavi evet son zamanlarda içerik açısından da en sevdiğim toniklerden oldu..

      Sil
  16. Yanıtlar
    1. @senadursun evet Senacım içerikleri de iyi :-))

      Sil
  17. Bu markayi gördüm ama hiç kullanmadim. Arastirayim tekrar 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @derya bir bak canım beğenirsin umarım..

      Sil
  18. Not alınması gereken bir marka paylaşım için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gülözdemir rica ederim beğenirsin umarım :-))

      Sil
  19. Grape Water`ı çok beğeniyorum ben de. Köpüğü de denk gelirse denemek isterim ama beauty elixir`i gereksiz bulanlardan birisi de benim :D Hem mentolü sevemedim dediğin gibi hem de alkol içeriyor :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @modamasalları evet o mentol hissi biraz yakıyor gibi kulladığımda ama beni rahatsız etmiyor o yüzden sevdim hem de makyaj üstüne hiç de fena durmuyormuş :-))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...