11 Ekim 2017

Avon Makyaj Fırçaları..

Son günlerde yazdığım makyaj fırçaları yazılarımın üçüncü ve sonuncusuna geldik. Bu yazıda bahsedeceğim makyaj fırçaları Avon markalı, aslında Avon makyaj fırçalarını eskiden beri oldukça başarısız buluyorum. Ama baktım katalogda tipleri değişmiş, yenilenmiş falan hadi dedim bir tane alıp deneyeyim. 

Avon makyaj fırçaları

Aslında alttaki ve üstteki iki fırça aynı, yani en azından ben aynısı diye aldım. Ama sanki biri diğerinden daha büyük ve yassı durmuyor mu sizce de ?  Neyse öyle de olsa ikisi de allık fırçası diye geçiyor ve Avon kataloğunda normal fiyatları 24 TL. Tabi ki ben indirimli 12-13 TL. gibi bir fiyata aldım. 

Avon makyaj fırçaları

Diğer fırçanın fiyatı da 28 TL. onu da indirimden yine 12-13 TL.'ye almıştım. Siyah renkli, güzel görünüşlü ve sağlam sapları ve fırçanın yumuşak yapısı ile her iki ya da 3 fırça da beğenimi kazandı benim.

Avon makyaj fırçaları

Bu fırça allık fırçası olarak geçiyor Avon Kataloglarda, evet allık sürmek için uygun ama kontür için çok daha uygun. O nedenle ikinciyi de almıştım ben de biri ile allık sürüp, diğeri ile kontür yaparım diye ama sonuçta her ikisi de gayet işe yaradı. Ama toz ürünleri alırken tozlanmanın bir miktar daha artmasına sebep olabiliyorlar.

Avon makyaj fırçaları

İkinci fırça ise katalogda fondöten fırçası olarak geçiyor. Tabi ki fondöten de sürülür ama ben bu tarz stippling brush tabir edilen iki renkli, kılları uca doğru seyrekleşen fırçalar ile fondöten sürmeyi tercih etmiyorum artık. Hem uygulama uzun sürüyor, hem de pürüzsüz efekt vermiyor bana göre çizgi çizgi kalıyormuş gibi hissediyorum ve o görüntüyü silmek için üzerinden bir de süngerle geçiyorum. İki iş yani, gerek yok. O nedenle bu fırçayı yine sürdüğüm krem bronzerı veya aydınlatıcıyı dağıtmakta kullanıyorum.  Bu şekilde çok memnun kaldım. 

Avon'un eski sert, kıllarının her biri bir yana giden, sürerken yüzünüzü acıtan fırçaları ile ilgisi kalmamış bu fırçaların. Umarım bu fırçalar tarzında ve kalitesinde yeni fırçalar da görürüz yakında.
Sevgiler..

32 yorum:

  1. Yanaklara sürülen fırçaların çok yumuşak olması gerekli tabii ki, güle güle kullan Audrey'ciğim.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @bücürükveben evet bazı firmalar bunu anlamıyor ve sert yapıyorlar fırçayı :-(( teşekkürler..

      Sil
  2. instagramda da olumlu yorumlarını görmüştüm bu fırçlarla ilgili aklımda olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ümrantuncer özellikle allık fırçasını indirimde al dene canım :-)

      Sil
  3. Bende yeni seriden allık ve far fırçası almıştım kesinlikle eskiye göre çok iyiler.
    Zaten Avon'un yenilenen makyaj fırçaları ve Mark serisi ürünleri baya başarılı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @mormenekşe henüz mark serisinden sadece likit ruj deneyebildim ama beğendim :-)

      Sil
  4. İki fırçanın aynı olması çok ilginçmiş gerçekten. Bence farklı olmaları güzel olmuş kullanım alanı genişlemiş oldu. :) İndirimde bakacağın mutlaka. Stippling Brushların bundan 5-10 yıl önceki popülaritesi Yok sanki, ben de artık sadece krem bronzer ve allık için kullanıyorum.
    Sevgiler!
    Zeynep

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @glamsight evet biri allık biri de bronzer fırçası olmuş oldu böylece :-)) stippling bir ara ne meşhur olmuştu şimdi hiç aramıyorum bile :-))

      Sil
  5. Avon'un bu fırçaları benim de ilgimi çekmişti epeyce ama bu ara pek fırça alasım yok :) güle güle kullan hepsini!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @başakçelik teşekkürler Başakcım :-)) ah ah keşke benim de alasım olmasa ama gördüğün gibi sürekli fırça alıyorum :-D

      Sil
  6. Allık fırçası çok başarılı en sevdiklerimden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sevgibolat evet bu sefer çok iyi olmuş ben de seviyorum .-)

      Sil
  7. ben eskileri de hiç denememiştim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @lerzankara isabet olmuş çok kötüydüler :-))

      Sil
  8. Bende stipling ile fondü sürmüyorum. İndirimde çok uyguna lamışsın anlacık. Güle güle kulla hepsi çok güzel.

    YanıtlaSil
  9. Güle güle kullan canim 😊

    YanıtlaSil
  10. Avon ürünleri nedense bir süredir genel olarak ilgimi çekmiyor, bunda çevremde hiç temsilci olmamasının da payı olabilir. Fırçalarının yapılarını geliştirmeleri güzel olmuş. Güle güle kullan İrem'cim, sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kırmızırujlublog teşekkürler canım :-) evet haklısın çevrede temsilci olmayınca ben de ilgilenemiyordum şimdi bulunca alır denerim artık ..

      Sil
  11. Avon'un fırçalarından hiç kullanmadım. İndirimlerde makul fiyatları oluyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gizemgider evet keşke daha çeşitli fırçalar yapsalar..

      Sil
  12. Avonun pek çok ürününü beğeniyorum .fırçaların kullanımından memnun kalman güzel insan paarsı boşa gitmeyince mutlu oluyor ayrıva görüntüleri de çok hoş:) Sağlıkla kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @örgüçantam çok teşekkürler :-)) evet aldığım ürünlerin iyi çıkması beni çok mutlu ediyor gerçekten ..

      Sil
  13. Eski fırçaları denemiştim.Gerçekten bahsettiğin gibi sert yapıdalardı.Bu yeniler aklımda olsun o halde...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahin stippling fırçaya çok gerek yok canım ama allık fırçasını al derim baya işe yarıyor..

      Sil
  14. Bence de alttaki ve üstteki ebat olarak farklı görünüyor.Amannn boyu değil işlevi önemli canımm ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @yeşimlehertelden :-))))) kesinlikle öyle Yeşimcim...

      Sil
  15. Bu fırçalarla ilgili olumlu yorumlar okuyorum, güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @yelizinkeşifleri çok teşekkürler :-))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...