20 Ekim 2017

Bershka #shinefest Metalik Ruj İncelemesi..

 Son zamanlarda kıyafet koleksiyonları ile tanıdığımız markalar birer birer kozmetik ürünleri çıkartmaya başladılar. Önce parfüm, vücut ürünleri, aksesuar ile başlayan ürünler yavaş yavaş makyaj ürünlerine geçmeye başladı. Bu markaların ilki Koton olmuştu. Denemek üzere aldığım 1-2 parça üründen memnun kalmayınca o tarafa bir daha yanaşmadım. Şimdi de Bershka tam bir makyaj koleksiyonu çıkartmış. Ürünlere şöyle bir baktım ve en kolay deneyebileceğim ürün olan metalik mat bir ruj seçtim. 
Bershka makyaj

Bershka'nın çıkardığı makyaj ürünleri arasında allık, fondöten, BB krem, pudra, likit aydınlatıcı ve çeşitli rujlar var. Ben bu sene modaya da uygun diye bir metalik ruj hem de rengi en janjanlı olanını seçtim.

Bershka makyaj
Bershka #shinefest 01 numara risky red metalik mat ruj çok değişik bir kırmızı-kiremit tonu. İçinde altın renkleri de var, metalik yansıması sayesinde bu altın tonlar göze görünür olabiliyor. Ayrıca içinde rose gold tonlar  da var. 
Bershka makyaj

Böyle bir rengi daha önce hiç bir markada görmedim ben. Oldukça değişik geldi bana.  Pigmentasyonu ve aplikatörü gayet iyi. Sürümü de kolay, aslında dudakta yağ gibi kayıyor. 

Bershka makyaj

Ama yapısı için aynı şeyi diyemeyeceğim. Değişik tam sıvı bir yapısı var. Şu " lip ink" ürünleri gibi. Dudakta çok çabuk kuruyor ve kuruduktan sonra asla çıkmıyor.  Ama rengin kendisi nasıl diyeyim tutarlı değil.  Sürüldükten sonra her yere eşit oranda dağılmadığı için kimi yerde fazla, kimi yerde az duruyor. Bazı yerlerde çizgi çizgi görünüyor. 

Bershka makyaj

Bu özellik gerçekten sadece bu renkte böyle de olabilir. Bu tarz renkler yapı olarak zordur. Daha açık, normal bir renkte yapı daha düzgün  olabilir.  Diğer ürünler de stantda fena durmuyor.  Ama tam denemeden bir şey diyemem tabi. Yeni bir Koton faciasına gerek yok ayrıca da.

Sizin Bershka'dan veya diğer yeni yani yeniden kastım aslında aslında kozmetik markası olmayan markalardan denediğiniz kozmetik ürünleri var mı tavsiye eder misiniz?
Sevgiler..





46 yorum:

  1. sanırım herkes kendi işini yapsın düşüncesinde olduğum için giyim markalarının kozmetik reyonlarına pek yaklaşasım gelmiyor belki sadece parfümlerine göz atabilirim,,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @fatmaüzmez make up junkie olunca görür görmez bir alma deneme isteği oluşuyor bende :-))) haklısın 1-2 parfüm baktım ben de harika kokuyorlar..

      Sil
  2. Renk çok güzelmiş ama yapısının tutmadığı bilekteki swatchtan da belli. Bu kozmetik işini en iyi H&M kotardı sanırım. Koton'un da farlarını falan denedim, bence kötü değildi ama bir H&M değil. Bershka'da rastlarsam mutlaka bir göz atarım, çünkü merak :) Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @başakçelik hahaha haklısın Başakcım çünkü merak .. kesinlikle ben de merakıma yenilip başka şeyler de alacağıma eminim bu markalardan.. ama H&M iyi oldu gerçekten ona hiç lafım yok bunlar da gelişecektir giderek sanıyorum:-) sevgiler canım..

      Sil
  3. Bende yok bu rujlar, zaten epeydir almıyorum kozmetik ürünü, olanlar duruyor yıllardır. :)))Sadece rujun içinde kurşun olmasın o çok tehlikeliymiş, ona dikkat ederdim zamanında. Güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @bücürükveben mat metalik rujlar değişikler zaten herkes sevmez ve almaz .-) teşekkürler...

      Sil
  4. Golden Rose metalik kalem rujları gördüm yeni, çok güzellerdi. Metalik ruj severler bir bakıversin.... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @periscope evet gördüm onları hiç fena değiller..

      Sil
  5. Bershkanın ruju mu varmış hiç haberim yoktu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ümrantuncer koca bir makyaj koleksiyonu var hem de:-))

      Sil
  6. Dediğin gibi renk çok hoşmuş İrem'cim ama yapısından dolayı tercih etmem bende. Çok öpüyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gökçebağtır ah işte blogger olunca her şeyi denemek istiyorum ama -))

      Sil
    2. @gökçebağtır :-))))))

      Sil
  7. Rengini veremeyen rujları sevemiyorum. Çok fazla uğraştırıyor rengi eşitlemek için ,markanın ürünlerini görmedim daha ama bir alış veriş merkezine gidince mağazasına göz atarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gülümseyüzüme diğer renkler belki farklıdır canım bakarsan aklında olsun .-))

      Sil
  8. Ama hakikattende çok değişik bir renk ! Çok sevdim , güzel günlerinde sür audreyim,çok yakışır sana bu tonlar <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @madamekokoş canım çok teşekkür ederim sevgiler .:-)

      Sil
  9. iremcim metalik ruj bana yakışmaz gibi geliyor sen ne dersin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @bademlebuduk ben de öyle sanmıştım önemli olan sana uyan rengi bulmak daha nude bir metalik bence gayet iyi olacaktır sana .-))

      Sil
  10. Renk harika ama sorunlu yapısından dolayı uzak durmalı o zaman :)

    YanıtlaSil
  11. Yazını okurken bir şeyi merak ettim. Biraz deneme, biraz bizlere aktarma amacıyla epey farklı ürünler, farklı markalar deniyorsun. Bunlar cildinde ters etki yaratmıyor mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @saadetuslu çok ciddi bir problemle hiç karşılaşmadım neyse ki şimdiye kadar ama sivilceler hafif kızarıklıklar kepeklenme falan her zaman olabiliyor :-)

      Sil
  12. renk çok güzelmiş ama herkesin hemen bulabileceği bir marka değil :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikpsikolojisi büyük şehirlerde AVM'lerde Bershka var sanırım ..

      Sil
  13. Hemen kuruma ve kolay çıkmamadan sınıfı geçmiş ama eşit dağılamamadan sınıfta kalmış..Adı gibi riskli bir ürün galiba kendileri :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @yeşimlehertelden evet o konuda çok beğenmedim ama renk on numara beş yıldız :-))

      Sil
  14. Rengi çok hoş ama o eşit dağılmamasını sevmedim.Çok güzel yazı olmuş faydalı. ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  15. renk çok hoşmuş keşke yapısı da güzel olsaymış

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @lerzankara evet değil mi süper olurdu..

      Sil
  16. Bershka'nın makyaj ürünlerini daha hiç görmemiştim. 🙈 Açıkcası karamsarım bu tarz markaların makyaj malzemesi çıkarmasına. 😏

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gizemgider bazısı iyi oluyor bazısı kötü ürünlerin bir kalite derecesi olmuyor hepsi farklı ..

      Sil
  17. pek havalı duruyo ama :)

    YanıtlaSil
  18. Çok iddiali bir renk 😊

    YanıtlaSil
  19. Renk çok güzelmiş gerçekten, keşke yapısı da güzel olsaydı.

    YanıtlaSil
  20. Senin saö rengin ile ne kadar uyumlu olduğunu tahmin edebiliyorum bu rujun.Keşke yapısı da istediğin gibi olsaymış.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahin evet Filizcim renk harika gerçekten :-)))

      Sil
  21. Metalik herşeyi seviyorum desem...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgünaydın evet ben de sever oldum bir süredir :-))

      Sil
  22. Metalik makyaj ürünlerini seviyorum, rengi çok hoşmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @yelizinkeşifleri evet son zamanlarda ben de sever oldum .-))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...