26 Ekim 2017

#EbruveFusunilekisamerhaba Etkinliği..

Geçtiğimiz hafta sonu uzun zamandır tanıdığım blogger arkadaşım Ebru ve yeni tanıştığım Füsun'un Suadiye Taş Masa Kafe'de düzenlediği bir blogger etkinliğine katıldım. Etkinliğe toplam 12 blogger arkadaş katıldık ve instagramdan ve story'den görmüşsünüzdür bol bol sohbet ettik, ayrıca etkinliğe bizzat katılan firmalarla da konuşup bilgi alma fırsatımız oldu. Bugün ilk olarak etkinlikten, arkadaşlarımdan ve mekan detaylarından bahsetmek istiyorum. 

taş masa kafe
Biz saat 11.00 gibi Taş Masa Kafe'ye geldiğimizde Ebru ve Füsun masaları hazırlamış ve süslemişti ve kahvaltı da hazır bizi bekliyordu.

taş masa kahvaltı

Kahvaltı gerçekten çok zengindi ve menüde benim çok sevdiğim ama her yerde bulamadığım bir güzellik olarak mıhlama da yer alıyordu. Bunun dışında ne arasanız hem de oldukça lezzetli olarak mevcut menüde. Ayrıca mekanın sahibi Cem Bey'de bize bizzat bilgi verdi.
Taş Kafe misafirlerine oldukça zengin bir  dünya mutfağı  sunuyor ve kendine özel butik şarapları da bulunuyor. Mekan özel organizasyon ve yemekler için oldukça uygun, servis iyi ve oldukça da hızlı. 
Spesyallerden taş masa tatlısı benim en kısa zamanda gidip deneyeceğim lezzetler arasında yer alıyor.

taş masa

 Etkinlik için bir renk belirlenmemişti  ama bence etkinliğin rengi mor olmuş hem de çok iyi olmuş. Etkinlik sahiplerimizin ikisi de mor elbise seçmişlerdi ve aksesuarların bir kısmı  da mordu. 

taş masa

Masalarda da mor renkli lavanta çiçekleri vardı. 


Hem görünüm hem de renk olarak çok tatlı değil mi sizce de,  @burcudesign tarafından hazırlanmışlar. 


Tadını çok beğendiğim bu red velvet cupcake ise @minnakcupcakee  tarafından hazırlanmıştı. Oldukça hafif olduğu için rahatça yiyebildim. 

sosyopix

Etkinlik olur da sosyopix bizlerle olmaz mı hiç.  Seçtiğimiz resimleri bizler için ölümsüzleştirmek ondan bu resimleri güzelce çerçeveletmek de bizden artık.

makyaj çantası

İnstagramda da gösterdiğim bu makyaj çantası / clutch @nagehankara tarafından hazırlanmış. Bu çantalarda hem linol baskı tekniği hem de el boyaması kullanılmış ama tamamen el boyaması çantalar da  kendi sayfasında mevcut. 

mumusoturkiye

Etkinlik sponsorlarımızdan mumuso bizzat gelerek bizlere bilgi verdi. Mumuso Türkiye'ye yeni gelen Koreli bir firma. Şimdilik Tepe Nautilius ve Bakırköy Carousel'de mağazaları var ama hem mağaza ağını genişletmeye hem de online alışverişe yakında başlayacaklar. Hepimiz Kore ürünlerine bayıldığımız için bence çok iyi oldu gelmeleri.  



Etkinlik olur da güzellerle buluşmak olmaz mı diyeceksiniz ki tabi ki oldu. Sevgili Filiz ve Şerife ile o gün bol bol sohbet ettik. 



Ve geldik etkinliğin sonuna. Tabi tatlı ev sahiplerimizle birlikte toplu foto çekmeden olmaz değil mi. Biz de öyle yaptık. Sağdan itibaren, Ece, Gizem, Kübra, Damla, Şerife, Ebru, Füsun, Duygu, Ayşegül, Tuğçe Filiz ve ben. 

İşte böyle güzel, bol sohbetli eğlenceli bir gün oldu. Tabi burada bahsettiğimden çok daha fazla sponsor vardı bizimle olan. Onların bir kısmını zaten instagram hesabımda göstermeye başladım, haftaya blogda da detaylı yer vereceğim. 
Sevgiler..




31 yorum:

  1. çok güzel bir etkinlik olmuş :)

    YanıtlaSil
  2. harika bir etkinlik olmuş canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @güzelvekültürlü evet öyle oldu .-)))

      Sil
  3. Çok şirin bir etkinlik oldu, story'lere baktım ben de :) o ananslı makyaj çantasında da gözüm var :D Güle güle kullan!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @başakçelikevet ya çok eğlendik :-)) çok tatlı değil mi o çanta bayıldım ben de.. teşekkürler canım ..

      Sil
  4. Çok keyifli olmuş takip etmiştim sizi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ümrantuncer evet Ümrancım çok keyifli bir gün geçirdik .-))

      Sil
  5. Vaaayyy herkes manken gibi, çok güzel bir etkinlik olmuş, kek harika görünüyor.:)
    Afiyet bal olsun.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @bücürükveben :-))))) çok teşekkür ederiz ...

      Sil
  6. Hediyeler pek güzelmiş, özellikle çanta çok sevimli...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @saadetuslu evet çantaya herkes bayıldı .-))

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. @deeptone evet herşey ve herkes çok güzeldi .-))

      Sil
  8. Yanıtlar
    1. @yelizinkeşifler evet öyle oldu çok keyifli bir gün geçirdik .-))

      Sil
  9. Çok keyifli,güzel bir gündü.Sosyopix kartlarına da ayrıca bayıldım ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahin :-)) evet Filizcim çok güze bir gün oldu bence .. fotolar için çerçeve aramaya başladım bile ben..

      Sil
  10. Çok güzel hediyeler güle güle kullan 😊

    YanıtlaSil
  11. Ne kadar güzel bir etkinlik olmuş, bu arada çantaya bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sihirlimavi evet çok keyifli bir gün oldu :-)

      Sil
  12. Bencede etkinliğin rengi mor olmuş *.*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nisanuristanbullu :-))) evet öyle oldu ...

      Sil
  13. Mekan da çok güzelmiş
    Sizler de öylesiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @bademlebuduk Elifcim çok teşekkürler sevgiler canım .-))

      Sil
  14. Çok teşekkür ederiz. Tanıştığıma çok memnun oldum ben de sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @makeupbyfun ben de öyle canım :-)) görüşmek üzere sevgiler..

      Sil
  15. Geldiğin için tekrar çok teşekkür ederim cnm. Güzel bir etkinlik oldu. Memnun kaldıysanız ne mutlu bize. Tekrarına inşallah :)
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @locosmetico inşallah canım en kısa zamanda yine görüşelim öpüyorum .-)))

      Sil
  16. Ben de sizi storiden takip etmiştim. Çok güzel bir etkinlik oldu😊 Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kırmızırujlublog evet çok keyifli bir gün oldu Blanacım :) öpüyorum..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...