18 Ekim 2017

Physcians Formula Argan Yağı Baz..

 Uzun zamandır Physcians Formula ürünlerinde ve özellikle iki tanesinde çok gözüm vardı. Bunlardan biri bugün bahsedeceğim Physcians Formula 2'si 1 Arada Argan Yağlı Makyaj Bazı. Bu ürün uzun zamandır ilgimi çekiyor çünkü sprey şeklindeki makyaj bazlarına takmış vaziyetteyim son zamanlarda, bu da hem makyaj bazı, hem nemlendirici, hem de makyaj sabitleyici olarak olarak belirtildiği için tabi ki dikkatimi çekmeden kalamazdı.

Physcians Formula Argan Yağı Baz



 Almamı engelleyen tek şey fiyatı idi bu arada, Physians Formula ürünleri yurt dışında gayet uygun fiyatlı iken Türkiye'ye geldiklerinde hem dolar kuru hem de vergilerden dolayı oldukça yüksek fiyata satılıyorlar. Amerika'da drugstore'da bulunan marka burada eczane kanalı ile satılıyor ve bir fiyat farkı da oradan yiyor bence. Neyse ki burada da artık drugstore diyebileceğimiz Watsons'a girdi ve Anneler Günü şerefine de baya bir indirim oldu ilk defa. Ben de bu indirimi kaçırmadım. 85 TL. gibi fiyata satılan Argan yağlı bazı 55 TL.'ye aldım yanılmıyorsam.
Physcians Formula Argan Yağı Baz

Aslında yağlı bir ürünü makyaj bazı olarak kullanmak ne kadar doğru olur bilemiyorum. Ama en azından nemlendirici olarak da kullanırım düşüncesi ile denemek için aldım.

Physcians Formula Argan Yağı Baz
Kullanma tavsiyesinde Physcians Formula demiş ki, makyaj öncesi uygulanabilir, nem vermesi için gün içerisinde uygulanabilir ve taze bir görünüm vermesi için yani makyajı sabitlemek değil de o pudralı görüntüyü almak için uygulanabilir. Benim anladığım o en azından. Ayrıca saça, yüze, vücuda tırnağa aslında kısaca her yere uygulanabiliyor ama bakalım nasıl sonuç veriyor. Bir kere makyaj bazı olarak bence pek uygun değil, çünkü yağlı zeminde sürdüğüm mat fondöten bile yağlı ve parlak bir görünüm aldı. Yağ iyice cilde otursun diye beklemek isterseniz de uzun bir zaman beklemek lazım geliyor. En iyisi tampon hareketlerle yağı cilde oturtmak ki kuru ciltliler vereceği hissi sevebilir diye düşünüyorum. Gün içerisinde nemlendirici olarak makyaj üzerine püskürtmek de benim için hayal, bu ayrıca kuru ciltliler için de olamaz çünkü içeriğinde argan yağı makyajı bildiğiniz akıtır. O nedenle ben evde makyajsız cildime nem versin diye uyguluyorum kendisini. Bu arada ürünün tuzlu gibi tuhaf bir tadı var. Daha önce yüzüme uyguladığım hiç bir yağdan tat almamıştım ama bu sprey olduğu için dudağıma da geliyor doğal olarak ve o garip tadı alıyorum.

Nem vermek için güzel bir yağ ama primer olarak bana uymadı. Fiyatını da miktarına göre fazla bulduğum için bir daha almayı düşünmüyorum.
Sevgiler..

34 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. @duygununblogu evet ben de merakımdan almıştım :-))

      Sil
  2. Çok duydum argan yağının ününü ama hiç almadım, güle güle kullan canım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @bücürükveben kuru saç ve ciltte çok işe yarayan bir üründür :-) teşekkürler..

      Sil
  3. ben sadece saçlarım için kullanmıştım ama bu markayı değil yalnız şişesi çok elegan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetipsikolojisi evet markanın ürünleri çok şık ve tatlı göürünümlüler zaten.

      Sil
  4. Ben makyajdan önce yanaklarıma ve çeneme 1 damla marula yağını tamponlayıp 10-15 dakika bekledikten sonra makyaj yapıyorum bu ara. Cildim çok sağlıklı duruyor bu şekilde. Bu nedenle bu baz sanki beni mutlu edermiş gibi geldi ama emin olamadım :) teşekkürler yorumun için, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @başakçelik evet özellikle havalar soğudukça daha da olur sana bence Başakcım :-)) sevgiler..

      Sil
  5. güle güle kullan canım ilginç bir ürünmüş :)

    YanıtlaSil
  6. Arganlı herşeyi seviyorum ben :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ezgicenarice ben de seviyorum ama bana fazla geliyor o kadar yağ :-)))

      Sil
  7. Kuru ciltler nem için sever gibi geldi ama esas kullanım amaçları baz ve fixer işlevi olmadğından çokta gerekli bir ürün değil gibi sanki.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @makyajtelaşı evet ben de baz olarak denemek için almıştım zaten olmayınca da çok ilgilenmedim artık bununla açıkçası :-))

      Sil
  8. yaa bu argan yağı ne ünlü oldu yiaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @deeptone :-))) evet zeytin yağından sonra argan yağı ...

      Sil
  9. Kuru yağ gibi değil o zaman :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @makeupbyfun kesinlikle değil bana göre o kadar zor emiliyor ki :-(

      Sil
  10. Ben makyaj öncesi cildime yağ uygulamayı seviyorum, çoğunlukla ten ürünlerime de yağ karıştırdığım için bu ürünü sevebilirim sanırım. Ellerine sağlık İrem'cim, sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kırmızırujlublog senin cildin de kuru canım sana olur bu yağ evet :-))

      Sil
  11. Hmm aklımda olsun o zaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ümrantuncer evet cildin kuruysa bak buna :-))

      Sil
  12. O zaman işlevini pek yerine getiremiyor gibi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilmodadüşleri yani baz olarak pek getiremiyor evet .-)

      Sil
  13. 85 ten 55 e düşmüş e süper

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @bademlebuduk evet o gün iyi indirim yapmıştı Watsons :-))

      Sil
  14. Karma yağlı cilt tipine sahip olduğum için uzak durmam en iyisi

    YanıtlaSil
  15. Argan yagi mucizevi bir ürün gercekten de 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @derya evet bana biraz ağır geliyor ama güzel bir yağ tabi..

      Sil
  16. Benim karma cildime de uymaz bu baz o zaman.

    YanıtlaSil
  17. Ben de sadece saçlarım için kullanıyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgünaydın saçım da ince telli çok ağır geliyor arada cildime sürüyorum kür gibi..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...