22 Ağustos 2016

H&M Makyaj Süngeri..

Makyajımda fırçalar kadar makyaj süngerlerini de sıkça kullanır oldum artık. Önce RT ile başladı, sonra BB sonra da artık değişik markaları deniyorum. H&M'in ilk çıkardığı beyaz sünger çok beğenilmişti  ben onu denemedim ama bir sepet içinde bu iki şirin renkli süngeri görünce yapısına falan çok dikkat etmeden sepete attım. 
H&M Makyaj Süngeri
Almadan önce hakikaten yapılarına sadece ambalajın üzerinden bakmıştım ama eve gelip şöyle bir elleyip bir de suya sokunca gerçekten şaşırttılar beni. Özellikle küçük olan gerçekten çok severek kullandığım bir makyaj aksesuarı oldu. BB markasından küçük bir süngere 50-55 TL. vermek istemediğim için bu güne kadar hiç küçük sünger  denememiştim. Bu bütün ihtiyacımı karşıladı aynı zamanda da elinizde işe yarar normal boyda bir sünger varsa küçüğünü almanın son derece gereksiz olduğunu da bana anlatmış oldu.

H&M Makyaj Süngeri

Yapısı yumuşak, uygulama yapması kolay ama buna karşılık çok çabuk yıpranıyor, yıpranmaya başladı bile hatta. 

H&M Makyaj Süngeri

Zaten kuruyken bile yumuşak suyu çekince de daha da yumuşuyor.  Bir BB olmasa bile çok rahat ve pürüzsüz uygulama yapılabiliyor. 

H&M Makyaj Süngeri

Ufak olan da aynı büyük gibi yumuşak ve çabuk yıpranmaya müsait bir sünger. Göz altıma ve varsa sivilcelerimin üzerine minik dokunuşlar ile uygulama yapıyorum.  Ama çoğu zaman da unutup büyük süngerim ile devam ediyorum. Bu aklıma geldiğinde çok geç oluyor.

Bir de şu mesele var, H&M'in ilk iki süngeri çok güzel ama son gittiğimde baktıklarım çok şirin olmakla beraber çok sertti ve hiç böyle değildi. O nedenle almadım artık. Bu süngerler de eskidiğinde küçüğü zaten almayacağım da büyük normal bir sünger olarak da çok zor eskidiği ve gerçekten kalitesi için BB ile devam ederim artık.
Sevgiler..

95 yorum:

  1. Hiç makyaj süngeri kullanmadığım için bilemiyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Beyaz H&M i çok sevdim güzel uygulama yapıyor ama dediğin gibi çabuk yıpranıyor. 10tl 15tl diye diye bir BB parası harcanıyor aslında.. BB' ım ise taş gibi sapasağlam duruyor yerinde. Üstelik hiç bir sünger BB yumuşaklığına ve yapısına sahip değil bence.. Küçük olanlarda bana çok gereksiz geldi. Tamamen satış taktiği :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ceydakarahan bilmiyorum hakkıyla kullanan var mı o küçükleri ben kullanamıyorum dolayısı ile gereksiz bb konusunda haklısın gayet uzun Zaman gidiyor :)

      Sil
  3. H&m den far aldım ve fiyatına göre çok iyi buldum. Takma kirpik aldım onlar da güzeldi. Seviyorum bu markanın ürünlerini.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ebrubayrak evet çoğu ürünü iyi bence de :)

      Sil
  4. H & M e gidersem ilk alacağım ürünlerden biri.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @matmazelgreen umarım yeniden gelir şu an bulunmuyor çünkü

      Sil
  5. Kullanmadığım için bu konuda yorum yapmam saçma olur ama görüntüleri çok sevimli....

    YanıtlaSil
  6. H&M bende denemek istiyorum. Ama ne Zaman gitsem bitmiş oluyor. Gratis de satılan eklips'in süngerleri bence BB'ye en iyi muadil. Fiyat olarak da çok çok uygun. Muhakkak denemişsinizdir ama :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @fındıkkurdublog evet denedim çok muadil diyemem ama iş görüyor mu evet :))

      Sil
    2. Ankara Taurus H&M de var denk geldim ben ama almadım keşke alsaydim bulunsaydi.

      Sil
    3. @ecemdilara bu tür şeyleri gördüğün anda almak lazım yoksa kalmıyor..

      Sil
  7. İrem'cim bu süngerleri yana yakıla aradım ama ne mavi minişleri nede son çıkan mor süngeri bulabildim.Sanırım yok satıyorlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahin ay bir de mor mu var bak onuda ben görmedim bulsam bunlardan alacaktım hepimize de yok ara ara bakmak lazım bazen hiç ummadığın anda geliveriyorlar

      Sil
  8. HM'nin süngerlerini çok merak ediyorum ama hiç bulamadım henüz. Benim yakınımdaki mağazalar pazar tezgahına dönmüş durumda, her şey karman çorman, hiç bir şey bulamıyorum. Zorlu'daki HM düzenli ve güzel diyorlar, bir ara oraya bakacağım😊 BB kalitesinde süngere ben de daha rastlamadım ki, bulduğum her süngeri deniyorum, bir tanesi her gün kullanımla bana bir seneden fazla gidiyor😊 Mutlulukla kullanın İrem Hanımcım❤️❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kırmızırujlublog o konuda Anadolu yakasındaki 2 hm de çok düzgün herşey bulunuyor :) ama bb konusunda haklısın bir tane alınır Adam gibi kullanılır :)

      Sil
  9. RT süngeri kullanıyorum bende o kadar memnunum ki bir gün bütçe derdim olmazsa BB da denemek isterim belki bir gün:):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @beautybysyln bb rt nin bir tık daha iyi ve dayanıklısı Selincim rt de gayet iyi iş görüyor :)

      Sil
  10. Gözenekli görünüşünden yumuşak yapıda oldukları belli; ancak ben bu seti Ankara'da bulamadım bir türlü. Nascita'nın yeşil minik süngerini aldım ve nefret ettim. Eklips'in süngerleri bir ara yumuşaktı, son aldığım yine sert çıktı. Daha da fazla macera aramadan ben de yoluma BB ile devam edeceğim; göz altlarını da sivri kısmı kurtarıyor valla; dediğin gibi fazladan 50-60 TL vermeye gerek yok. Öptüm!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @başakçelik çok haklısın Başakcım arada bir iki denenir ama bb en iyisi bence de :) o nascita nın mini yeşilleri çok kötü çok onları da yazacağım zaten yeni çıkardıkları umarım daha iyidir ..

      Sil
  11. Bulunsa alacağım da bulunmuyor vicdansız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @güzellikmeselesi böyle şeyleri sınırlı üretiyor hm maalesef :((

      Sil
  12. Bu minnaklardan alıcam bende çok tatlılar, H&M yok burada ama benzeri nastica var Allah'tan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @benimtutkum nascita nın yeşil miniklerini hiç tavsiye etmiyorum :(( çok çok sertler ve pek de işe yaramıyor

      Sil
  13. ben de tıpkı bunlara benzer büyük olanından Koton'dan almıştım ve hem yumuşaklık hem de performans açısından gerçekten çok iyiydi ve beni şaşırtmıştı şimdi eskidi tabi yenileyeceğim bu da aklımda olsun teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ümrantuncer sahi mi Koton'dan hiç beklemezdim yani :)) hiç bakmadım ben onlara bakayım bir gittiğimde

      Sil
  14. Bende büyüğünü kullanıyorum yani idare eder performansı ama BB kullanmadım kıyas yapamıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @senadursun Nasıl oluyorsa o bb Nasıl yapıldıysa arada hakikaten fark var :))

      Sil
  15. Çok teşekkürler yazı için ben de BB' inkini almayı düşünüyordum şimdi emin oldum 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @yelizinkeşifleri bence de canım al bb çok memnun kalacaksın :)

      Sil
  16. H&M nin süngerleri çok met ediliyor doğrusu ama henüz deneyemedim ben. Beyaz olanı bulamıyorum zaten. Ama süngerlerim eskidiği için bunlara bakacağım bi. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @şeplali o beyazı ben de bulamadım görsem alacaktım :))

      Sil
  17. HM'nin takma kirpiklerini denedim ve gayet güzeldi, kendini geliştiriyor😊😊

    YanıtlaSil
  18. hm de gördüğümde ayyy şirinler diyorum rengarenkler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sedefcoşkun evet bazı ürünler çok şirin :)

      Sil
  19. Yenileri beyaz olanlar galiba, çok sertmiş diye duymuştum bende..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gökçebağtır onları denemedim bilmiyorum :(

      Sil
  20. RT, eklips süngerleri alıyorum sıklıkla bir de aklımda suan nascita süngerler var. Nedense BB hep itici geldi bana birden aşırı popüler olmasından olsa gerek =))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ilkeataş rt tamam ama nascita nın minik yeşil süngerini hiç önermem canım bb al direk yani :)) popülariteyi hak ediyor :))

      Sil
  21. Ufak yeşilleri bende deli gibi arıyorum açıkçası. Haftaya tekrar bakırköy - kadıköy taraflarına gittiğimde bakıcam. Ve beyaz o kadar abartıldığı kadar değildi. Yıpranmadı yırtılde ve çok fazla ürün emiyordu. Tabi fiyat olarak baktığımızda kabul edilebilir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nisaistanbullu beyazı denemedim bilemiyorum ama bunlar da dayanıksız bence bb fiyatını hak ediyor kullanım süresine göre

      Sil
  22. Eklips ve Avon'unkini kullandım Eklips çok çabuk deforme oldu.Avonunki çok sertti.Rt ve Bb için de bir süngere doğrusu o kadar para vermek istemedim.H&m aklımdaydı ama bu yazıdan sonra onu da eledim.Ben yine fırçalarla idare edeyim.Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ledushca bence indirimde rt ye şans verebilirsin :)

      Sil
  23. Beyazını aradım bulamadım ama sonra karşıma mor renkli olan çıktı bana göre hiç yumuşak değil. H&M nin en sevmediğim yanı her mağazaya aynı ürün Zaman'ında gelmiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @duygununblogu bir de bir ürünün cinsi ve kalitesi diğerini tutmuyor mesela bu süngerler niye hepsi aynı değil anlamıyorum

      Sil
  24. Hiç sıkılmadan sonuna kadar okudum. Süngerler rahat olmasına rahat oluyor fakat fırçadan vazgeçemiyorum. Süngeri genelde göz altım için kullanıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @hobidünyam teşekkür ederim:) ben de fırçacıyım aslında ama yazın sünger daha iyi uygulama yapıyor :)

      Sil
  25. Daha sünger kullanımına alışamadım. Bu markanın bir çok ürününü herkes çok beğeniyor. Daha bana nasip olmadı kullanmak :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gülümseyüzüme evet tamamen alışkanlık meselesi bence ama artık alıştım :)

      Sil
  26. Bende bir ara denemeyi dusunuyorum geçen gün gördüm ama almadım keşke alsaydim:/

    YanıtlaSil
  27. ben gratisten almıştım pembişe benzeyen bir sünger fena değil. Genelde fırça daha cazip geliyor bana da..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ilknurundünyası eklips değil mi bir ara fena değildi şimdi çok sert diye duydum

      Sil
  28. Ben bu süngerleri hiçbir Hm de bulamadığım için deneyemedim ama eski beyaz süngerini denemiştim ıslak performansı gayet iyidi.Tabi yine de bb nin yerini hiçbir şey tutmuyor.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @makyajtelaşı kesinlikle öyle bb deneyene kadar da farkı bilememiştim ben :)

      Sil
  29. Hm markasinin kozmetik bölümü yok benim yasadigim sehirde, kücük bir yer oldugundan olsa gerek.. BB ile devam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @deneyenbayan buraya da çok sınırlı geliyor sanırım

      Sil
  30. Çok şirin görünüyorlar.. Sırf görüntüleri için bile alınıp şöyle makyaj masasının bir kenarında durabilirler bence..:) İhtiyaca göre değerlendirmek gerek tabi..
    Çok teşekkürler..
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @renklipastasepeti evet işe yaramasaydı 6 tl lik fiyatı ile süs olacaktı ;)

      Sil
  31. H&M'nin makyaj ürünlerini denemedim ama denemek istiyorum. Teşekkürler güzel görüşünü paylaştığın için şekerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @neşelisüsevim rica ederim umarım memnun kalırsın ürünlerden :)

      Sil
  32. H&M gibi uygun fiyatlı makyaj süngerleri güzel uygulama yapsa da o kadar dayanıklı olmuyor bence. BB pahalı ama 3-5 tane bunlardan alınca aynı paraya denk geliyor. BB almayı düşünüyorum bu yüzden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @hazalgündoğan evet bb hem daha iyi hem de dayanıklı indirime denk getirip alırsan gayet karlı olur :)

      Sil
  33. Süngerden yana şanssızım benim aldığım kullanış açısından iyi ama yıkarken çok zorlanıyorum, temizlenmiyor =( yeni aldım bakalım o nasıl olacak, eğer o da olmazsa hm ye uğrayayım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @korefenomeni neyle yıkıyorsun bilmiyorum ama beyaz sabun tavsiye ederim süngeri sabuna sürerek yıka tertemiz olacak :)

      Sil
    2. ama yapısı enteresan tam temizlenmiyor audrey, zorluyor beni farklı aldım, normalde beyaz sabun kullanıyorum 😉

      Sil
    3. @korefenomeni direk sabunun üzerine çitiler gibi sürüp yıkıyorum ben gayet güzel temizleniyor.. ilk günkü parlaklığı bekleme ama ...

      Sil
  34. açıklayıcı bir yazı olmuş. ben de hm yi merak edenlerdenim, sünger kullanıyorum ama bb değil. güzel bir indirimde bb alıp uzunca süre kullanmak en iyisi sanırım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @duygunevrim evet mesela bayram önümüz ben de yedeklemeyi düşünüyorum :))

      Sil
  35. ben de bu süngerleri kullanmayanlardanım ama görüntüleri çok şeker :))

    YanıtlaSil
  36. Benim aldığım makyaj süngerleri genel olarak çok çabuk yıprandığı için artık fırçalarla halletmeye çalışıyorum.. H&M fırçalarından almıştım fena değillerdi ama süngerini daha denemedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gözde HM'nin bazı fırçaları iyi bb alırsan çok uzun süre dayandığını göreceksin ;))

      Sil
  37. Makyaj süngeri alacak olanlar için oldukça açıklayıcı bir yazı olmuş :)

    YanıtlaSil
  38. Yanıtlar
    1. @kelebeketkisi evet hem şirin hem işlevsel ;)

      Sil
  39. güzel ve cici süngerler kullanmam gerekiyor bu yazıdan sonra artık sevgiler

    YanıtlaSil
  40. o yorum yaptığın listede müthiş polisiyeler var yaa. bron/forbry/the americans/the fall. hepsi çok iyi valla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @deeptone biliyorum the fall' u seyrettim diğerleri çok sarmadı

      Sil
  41. Yanıtlar
    1. @siriyaşam bb nin yeri apayrı kalbimizde 😍😍

      Sil
  42. Ben kullanmıyorum.Ama renkler çok cici :)

    YanıtlaSil
  43. Audreycim bunlardan yabancı siteden ben de sipariş ettim bakalım onlar iyi mi? Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgünaydın bazısı çok iyi oluyor umarım iyi gelir seninki de :-))

      Sil
  44. Bir ben kaldım sanırım bunu denemeyen :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...