5 Ağustos 2016

Flormar Dazzling Eye Shadow Serisi Farlarım..

Flormar'ın geçtiğimiz  aylarda serilerden biri olan Flormar Dazzling Eyeshadow serisinden en beğendiğim 4 renge yer vermek istiyorum.  Bu serinin yapısını açıkçası Mac'in dimensions serisinin yapısına çok benzettiğim için de oldukça sevdim.
Flormar Dazzling Eye Shadow
Sırasıyla; sol aşağıda Action, Close Up, She is a Star ve Boom Shoot yer alıyor. Yapıları yumuşacık ve kremsi uygulamaları çok kolay, kalıcılıkları ortanın üstü ve pigmentasyonları da iyi.

Flormar Dazzling Eye Shadow

Önce en sevdiğim renk, Close Up, tam bir kahve-boz-bronz arası bir renk. yapısı çok yumuşak ve alırken tozutmuyor.  Pigmentasyonu da iyi bence. 

Flormar Dazzling Eye Shadow

Rengi bence tam bir joker bence, her makyaja her tona uyabilir. Tek başına da kullanılabilir, daha koyu renklerle bir geçiş de sağlanabilir. 

Flormar Dazzling Eye Shadow

İkinci rengimiz tam bir mor olan Boom Shot, bu daha zor bir renk daha çok tek başına kullanmayı tercih ediyorum. Pigmentasyonu gerçekten mükemmel, parmak veya fırça baz veya bazsız farketmiyor ne olursa olsun rengini veriyor ve koruyor. Flormar'ın uzun zamandır çıkardığı en iyi farlardan biri bence.

Flormar Dazzling Eye Shadow

Hafifçe uygulanmış hali bu şekilde, daha fazla uygularsam renk gerçekten patlıyor.

Flormar Dazzling Eye Shadow

Bu renge de hayran kaldım, içinde mor, kahve ve taupe ışıltılar ve geçişler rengi "unique" yani benzersiz yapıyor. Gerçekten elimde buna benzeyen hiç bir renk yok ve bir benzerini de bulamadım. Pigmentasyonu gayet iyi ve kalıcılığı da başarılı. 

Flormar Dazzling Eye Shadow

Renk şahane hatta bence şahane ötesi bence. tek başına bile gölgeli ve geçişli bir efekt veren bir far, rahat uygulanıyor ve toplanmıyor, silinmiyor.

Flormar Dazzling Eye Shadow

Son olarak diğer 3 renkten çok memnun kalınca hadi bu da olsun diye aldığım She is a Star rengi, sarı-şampanya arası değişik bir renk. Baz olmaya çok müsait değil çünkü oldukça parlak ama mat bir kahve ya da bej ile karıştırdığımda hem baz olarak hem de geçiş rengi olarak olarak kullandığım/kullanılabilecek bir renk.

Flormar Dazzling Eye Shadow

Rengi görüyorsunuz çok pasparlak ve çok yoğun, tek başına ancak bir gece makyajında kullanılabilecek bir ton. Bütün seri gibi oldukça da kalıcı.

Flormar Dazzling Eye Shadow

Elimdeki 4 rengin hep birlikte görünüşü de böyle, Flormar bu sefer hakikaten pigmentten ölen bir seri yapmış.

Çok kullandığım renkler olmasa bile bunları kullandıktan sonra serinin tamamını almadığıma çok pişman oldum. Bu renklerin kalıcı olarak çıkmasını isterim gerçekten başarılı olmuş beğendim.
Sevgiler..

39 yorum:

  1. Mimlendin kuzu :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @tugbadoğan -)) hemen bakıyorum o zaman..

      Sil
  2. Hepsi birbirinden güzel bu renklerin.. Güle güle kullanın..

    YanıtlaSil
  3. ben de hepsinin kıvamı olsun rengi olsun yapısı duruşu bayıldım, belki bir taneciğini alırım :) almasam mı ki ya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetipsikolojisi valla hepsi de güzeller :-))

      Sil
  4. iki rengi birbirine çok yakın. ama çok beğendim en çok da kahve tonlarını. güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @hobidünyam evet biri daha koyu :-)) teşekkürler :-)

      Sil
  5. Ben çok kararsız kalıp bu seriden bir far almamıştım. Keşke alsaymışım dedim. Çok güzeller... Mutlulukla kullanın İrem Hanımcım <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kırmızırujlublog ben de indirimin dibinde buldum da aldım teşekkürler canım :-))

      Sil
  6. renkler şahane özellikle kahve tonlu olanlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ümrantuncer evet onlar benim favorim zaten :-))

      Sil
  7. Close Up rengine ben de bayıldım mutlulukla kullanın :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @yelizinkeşifleri evet harika bir renk o gerçekten teşekkür ederim .-))

      Sil
  8. Renklerine, pigmentlerine bayıldım güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  9. Ay harika görünüyor hepsi.Close up'ı çok aramış ama bulamamıştım ben...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahin ben de parça parça bulmuştum bir bir yerden biri başka yerden şeklinde ...

      Sil
  10. she is a star rengini çok sevdim bir çok ürün yerine tek başına kullanılabilir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @duygu evet her şekilde güzel kullanılabilecek bir renk :-))

      Sil
  11. Yanıtlar
    1. @saadetuslu evet bence hepsi çok hoş :-))

      Sil
  12. özellikle mor ve sarı çok güzel güle güle kullannn 😌

    YanıtlaSil
  13. Hepsi çok güzel canım ama ben She is a Star'a ayrı bayıldım mutlaka bakayim ❤︎

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ayşenurbüyükgöz evet çok da kullanışlı bir far umarım bulursun..

      Sil
  14. Çok güzel renkler.. Güle güle kullanın. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  15. Kahve tonlulara bayıldım, güle güle kullan <3

    YanıtlaSil
  16. renkler de tonları harika ayarlamışlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @örgüçantam evet renkler güzel düşünülmüş :-))

      Sil
  17. Close up rengi gerçekten şahane, kahve bazlı olup da fresh bir görünüm sağlayacak nadir tonlardan. She is a Star ise çılgın bir aydınlatıcı da olabilirmiş gibi geldi bana! Şansıma denk gelirse mutlaka alırım. Güle güle kullanın! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @glamsight teşekkürler neden olmasın deneyeyim bir bakayım nasıl olacak .-))

      Sil
  18. @auseesua kahve-bronz tonları benim de favorim :-))

    YanıtlaSil
  19. Hangisi en güzeli bilemedim <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @siriyaşam benim favorim close up tabi ki :-))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...