14 Şubat 2019

Pure Beauty Blur Cream..

Daha önce burada bahsettiğim Pure Beauty so glow jelden sonra Watsons'da satılan Pure Beauty markasının Blur kremi ile devam ediyoruz bugün. Pure Beauty Blur cream ilk gördüğüm andan beri dikkatimi çeken bir kremdi çünkü içinde blur kelimesi yani ciltteki kusurları bulanıklaştırmayı ve cildi daha pürüzsüz ve canlı göstermeyi vaat eden kremleri denemeye karşı koyamıyorum. 

Pure Beauty Blur Cream
Bunu da sanırım eski bir indirim esnasında 20 TL. gibi bir fiyata almıştım.  Aldığımdan beri çok düzenli kullanamadım evet ama sonuçta gördüğüm kadarı ile zaten ürünün uzun vadeli bir vaadi yok. Anlık olarak sürüldüğünde cilt görünümünü, cilt tonunu düzenlemeyi ve gözeneksiz bir görünüm sağlamayı vaat ediyor.

Pure Beauty Blur Cream

İçerik listesi çok uzun hatta gördüğüm en uzun liste diyebilirim şu anda buna. hemen dikkatimi çekenler arasında Hyluronic asid bulunuyor. Çok da zararlı bir şey göremiyorum ama liste sanırım içindeki bitki özlerinden dolayı bu kadar uzun gidiyor.

Pure Beauty Blur Cream

Ürün SPF 15 içeriyor. Kış ayları için yeterli bir koruma faktörü bence. Ayrıca içinde paraben ve alkol de bulunmuyor. 

Pure Beauty Blur Cream

Bütün Pink serisinde olduğu gibi pembe-siyah ambalajı çok tatlı duruyor. 

Pure Beauty Blur Cream

Ürün pompalı ve oldukça kontrollü, genelde 2 pompa bana yetiyor. 

Pure Beauty Blur Cream

Ürün kokusuz ve oldukça yumuşak çok koyu kıvamlı bir krem değil.  O nedenle kolayca yayılıp hemen emiliyor ve cilt ile bütünleşiyor. 

Pure Beauty Blur Cream

Bu da görünüşü, Cilde canlı ve aydınlık bir görüntü vermesi ve yumuşatıp makyaja hazırlaması benim sevdiğim özellikleri oldu.

Watsons'da satılan ve daha denemek istediğim  pek çok  K-Cosmetics ürünü de var daha, bakalım sırayla şans vereceğim artık. 
Sevgiler..

12 yorum:

  1. Geçici de olsa blunlaştırma özelliği iyi bence. Sende duydum ilk kez ve bir ara alıp denemek istiyorum bu kremleri

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @saadetuslu evet nemlendirme özelliği de olan bir krem olsa çok iyi olur. bir taşla iki kuş..:-))

      Sil
  2. Bilgi sahibi oldum teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  3. Ambalaji cok tatli ama ben tatli tatli koksun da isterim kremlerim 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @derya :-)) sen de benim gibi anlaşılan...

      Sil
  4. Bu krem fazla sorunlu olmayan ciltlerde makyaj bazı gibi de kullanılır sanki aklımda olsun bu krem:)

    YanıtlaSil
  5. Problemi çok olan ciltlerde çokta işe yararmış gibi gelmedi gözüme ama o verdiği hafif aydınlık görüntü sevilir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ilkeçevik evet daha çok genç ve problemsiz ciltler için daha iyi olur..

      Sil
  6. Bu kremi artık bulamıyorum. Ve gördüğüm en harika krem. Bb fondöten vs gerek bile yok. Aydınlık canlı bir cilt ve gözenek yok oluyor ama ben artık bulamıyorum. Watsonst'arrik gelmiyor neden aceba?

    YanıtlaSil
  7. @unknown bu seri tamamen değişti de ondan ürün yoktur artık...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...