12 Şubat 2019

Fenty Beauty Stunna Lip Paint..

Bugün blogda ilk defa bir Fenty Beauty ürününü yani stunna lip paint serisinin ilk rengi olan uncensored isimli şahane kırmızıyı inceleyeceğiz. Bu "universal red" olarak geçiyor ve stunna lip paint renk serisinin ilk rengi, daha sonra başka renkler de  çıktı ve hepsi Sephora'da var bildiğim kadarıyla. 

fenty beauty



Ürün çıktığında rengi kadar oje şişesine benzeyen ambalajı ile de dikkat çekmişti.  Markadan çok emin değilim ama ya Guerlain ya da Charlotte Tilburry'de buna benzer bir ambalaj bir koleksiyonda yapılmıştı. Olsun yine de değişik ve güzel bir ambalaj bence. 

fenty beauty

Yalnız gören herkes önce bir oje sanıyor bunu. 


fenty beauty

İçindekileri merak eden varsa bakabilir. Bu arada rujun fiyatı 169 TL. Ben aldığımda Sephora karta bir indim uygulandı 150 TL.'ye falan geldi bana sanırım. Çok ucuz değil tabi ama bazı markaların daha da pahalı rujları var olunca buna da fena değil dedim artık fiyat olarak. 

fenty beauty

Ambalaj hakikaten tam seyirlik çok hoş. İçinde 4 ml. ürün var ki aslında bir likit ruja göre az bir miktar bu. 


fenty beauty

Kırmızı için "universal" denmesi her cilt tonuna yakışacak bir kırmızı olmasından dolayı. Hakikaten dupe olarak tabir edilen benzerleri olmasına rağmen stunna lip color uncensored rengi mavi alt tonlu, soğuk bir kırmızı renkte ve bence çoğu cilt tonuna da yakışıyor gerçekten. 

fenty beauty

Burada ürünün asıl özelliği rengi değil aplikatörü demek isterim çünkü böyle yoğun bir kırmızıyı sürmek büyük bir uğraş isterken bu aplikatör ile gerçekten tek hamlede olmasa da oldukça kolay uygulama yapılıyor. Ruj çok ilginç olarak bleeding tabir edilen yanlardan akan bir yapıya sahip değil. Buna en çok ben şaşırdım çünkü yapısı oldukça yoğun. Aplikatörün ortasındaki bombe dudağa oturuyor ve tek hamlede rujun sürülmesine olanak veriyor. Daha sonra size tavsiyem dudaklarınızı birbirine bastırmayın, mümkün olduğu kadar tek hamlede yani tek kat sürün ve bırakın kurusun. Bu şekilde transfer proof olmuyor hala biraz bulaşabiliyor ama oldukça mat bir görüntüye sahip oluyor ve çok yağlı bir şey yemediğiniz sürece de baya bir dayanıyor. 


fenty beauty

Herkesin sürebileceği ya da sürmek isteyeceği bir renk değil çok iddialı ama çok güzel. İddialı olmasın diyenler için serideki diğer 3 rengi önereceğim ki bunlardan uncuffed rengi benim de istek listemde yer alıyor. 

Sephora alışverişi için mağaza kartı edinmenizi ve bu karta tanımlanan %10-20 indirimleri takip etmenizi öneririm. Bu şekilde istediğiniz ürünü daha uyguna almış olursunuz.
Sevgiler..

18 yorum:

  1. Ambalajını çok beğendim. Evet resmini görünce ilk önce oje sandım.:) Rengi harika.. Kırmızıda ton önemli benim için. Bu tonu çok sevdim. Yoğun olması da güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ennefistariflerim kullandığım en iyi kırmızı rujlardan biri bence...

      Sil
  2. Ben de ilk gördüğümde oje sanmıştım ne diyeyim :) Ama kırmızına bayıldım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ümrantuncer evet çok güzel bir kırmızı değil mi :-))

      Sil
  3. Oje diye bakıyorum konuya:))) ama nefis bir kırmızı. Her ne kadar bu denli kırmızı ruj kullanamasam da bayıldım....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @saadetuslu evet çok iddialı bir kırmızı gerçekten bence de :-))

      Sil
  4. Wauwww oldukça yoğun kırmızı sever olarak bakarım ben buna😍😍😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @çiğdemkesik evet sana yakışır bu renk :-))

      Sil
  5. of ne renk yaa müthişliii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @deeptone bir kırmızısever olarak çok güzel :-))

      Sil
  6. Fenty beauty llisteye alinsin 🙈. Az olmasi bence daha iyi bikmadan biter 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @derya evet bu ara 1-2 tane likit ruj bitirdim zaten :-)))

      Sil
  7. Tam benim tonummuş bu renk. Güle güle kullan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sihirlimavi kırmızı tonu çok güzel herkes beğeniyor ..teşekkürler :-)))

      Sil
  8. En sevdiğim kırmızı tonu olabilir bu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @buralıolmayan herkese uyan nefis bir kırmızı bu :-)))

      Sil
  9. Rengine ayrı ambalajına ayrı bayıldım (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @aslınındünyası ambalaj ne tatlı değil mi :-))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...