6 Şubat 2019

Ocak Ayı Alışverişleri..

Geçen ay oldukça fazla alışveriş yaptıktan sonra sözüm ona Ocak ayında biraz durulurum diye düşünmüştüm ama pek de mümkün olmadı. Aslında Sephora indirim alışverişi olmasaydı çok da önemli değildi ama yine de aldığım her şey neyse ki indirimden alındı. Bakalım hemen neler almışım. 



Toplu gösterimden sonra gelelim parça parça aldıklarıma. 



Bu alışveriş Gratis Eklips markasından. Fırçaları fena olmayabiliyor ama daha önce yaşadığım sünger deneyiminden sonra akıllanıp bunu almamam gerekirdi. Kullandığım en kötü süngerlerden biri diyebilirim. Detaylı bir yazı yazsam mı bilemedim. Fırçalar fena değil özellikle karıştırma fırçasını sevdim ben ama indirimsiz almayın yine de. 


İşte yine beni hafifçe batıran Sephora alışverişi. Hepsi indirimdeydi gerçi, Benefit set 119 TL. ojelerin tanesi 5 TL. ve Lanolips'de 35 TL. idi.  Bir de fotoğrafını çekmeyi unuttuğum Monoi çiçeği kokan vücut scrub-jel karışımı bir şey aldım.  Çok gerekli bir şey değilmiş sanki ama güzel. 



Watsons Loreal ve Maybelline'in bazı ürünlerinde baya bir indirim yaptı. Fiyatlar 10-20 Tl. idi. Maybelline'den bir likit bir de holografik toz aydınlatıcı aldım. tanesi 20 Tl. bunların. 



Yoyoso'dan merak ettiğim kağıt maskeleri 2 al 1 öde kampanyası ile toplam 10 TL.'ye aldım. Tanesi aslında 10 TL. tabi bunların.


 Bahsettiğim Watsons indiriminden tanesi 10 TL.'ye Loreal'in Balmain serisinden bir ruj daha ve bir de yılbaşı koleksiyonunda gelen simli farlardan aldım. 


Ay sonuna doğru dayanamayıp Loreal'in yeni çıkan kuru şampuanını aldım. Fiyatı yüksek ama tanıtım fiyatı 29 TL. falandı sanırım. Denemek istedim. 


Ayrıca The Body Shop'dan bir palet aldım, 20 Tl.'ye düşmüştü bu. Gratis'in yeni markası Beaulis'in jel aydınlatıcısını, 47 TL.'ye düşen Missha fondöteni, 31 TL.'ye Make up revolution kapatıcıyı ve Rossmann'ın yeni markası Revolution Pro'dan revelation isimli paleti aldım. Bu da indirimde 33 TL. idi. O Maybelline serum niye orada bilmiyorum, geçen ay almıştım onu.


Paletlere yakından bakalım. Bunlar çok uyguna geldiler gerçekten. 


Ocak ayını da böyle kapattık, tam iyi gidiyorum serken son hafta bir coştum. İndirimlerin yoğun şekilde devam edeceği Şubat ve Mart aylarında bakalım neler olacak. Merak ettiğiniz ürünleri yorumda yazarsanız öncelik vermeye çalışacağım.
Sevgiler..

30 yorum:

  1. Şu rengarenk görüntüye bayılıyorum. Hepsi çok güzel. Güle güle kullanın..
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ennefistariflerim çok sevindim gerçekten çok uğraşıyorum bu fotolar için :-))) teşekkürler..

      Sil
    2. Evet ne kadar uğraşıp emek verdiğiniz anlaşılıyor. Ellerinize sağlık..

      Sil
    3. @ennefistariflerim teşekkür ederim .-))

      Sil
  2. Hem fiyat hemde özelliklerini yazmanız çok iyi olmuş..Kullanım ile ilgili önemli ipuçları okudum.Cok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @tariflimutfak çok sevindim beğenmenize :-))

      Sil
  3. Güzel şeyler almışsın ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ebrubayrak haha kendimi öyle teselli ediyorum artık..

      Sil
  4. Fırçalarla ilgili bence yazmalısın. Yazılarımız olumlu olumsuz hür görüşlerimiz sonuçta ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @yeşimlehertelden tabi aynen öyle düşünüyorum ben de memnun kalmazsam nedenleri ile yazıyorum. fırçaları çekmiştim yazayım onları :-))

      Sil
  5. Kozmetik ürünleri ve makyajla pek aram olmadigi için fotoğraf çekerken kullandiginiz objelere baktım daha cok:)) iyi günlerde, mutlulukla kullanin🙏💙
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @asortik ay sorma o kısım ayrı bir dünya aldıkça alıyorum onları da :-)))) teşekkürler..

      Sil
  6. en güzeli paletler sanırım. Güzel günlerde kullan canım

    YanıtlaSil
  7. şahane şeyler var orada..TBS palet güzel görünüyor, denk gelseydim alırdım. Benefit artık bana çok pahalı geliyor, reyona bile bakmak istemiyorum.Beaulis ürünleri henüz inceleyemedim, meraktayım. bir de Maybelline serum yeni değilmiş ama ben etkili mi merak ediyorum?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgün evet benefit aşırı pahalı oldu onun yerine başka marka alsam daha iyiydi ama merak işte .-))) maybelline önce etkisizmiş gibi gelmişti ama fena de değil yavaş yavaş hissediyorum değiştiğini..

      Sil
  8. Loreal Balmain rujlarini merak ettim. Sacim cabuk yaglandigi icinbkuru sampuan denedim ama pek memnun kalamadim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @derya kuru şampuan konusunda hepsi aynı değil bence birini beğenmediysen diğerini dene ben de batista sevmiyorum mesela ki herkes bayılır ona :-))

      Sil
  9. çok güzel bir alışveriş olmuş bence :)

    YanıtlaSil
  10. Revolution Pro paletler gerçekten çok uygun eğer performansları da iyiyse süper demektir.
    Aldıklarını güzel günlerde kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @mormenekşe iyi yorumlar okudum ama henüz deneyemedim tabi.. bu hafta sonu umarım foto çekmeye çalışacağım :-) teşekkürler..

      Sil
  11. ocak ayı gümbür gümbür gelmiş:)
    güle güle kullan tatlım hepsini

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @makyajlıkareler :-))) teşekkürler gerçekten de öyle oldu..

      Sil
  12. Hepsi çok güzel görünüyor. İyi günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
  13. Revolution Pro paleti ilk incelemeni isterim . Güle güle kullan çok güzel ürünler almışsın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gülümseyüzüme teşekkürler canım :-)) foto çekemedim daha bu hafta sonu umarım çekip kullanacağım artık..

      Sil
  14. Paletler çok güzel görünüyor, güle güle kullan. Gratis'ten aldığın süngeri gördüğümde delikli yapısından dolayı görüntüsü bana çok kötü gelmişti. Kötü çıkmasına şaşırmadım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @buralıolmayan evet o süngerden uzak durmak lazım ama diğer süngerler fena değilmiş..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...