21 Şubat 2019

Benefit Brightstart Skincare Set..

Ocak alışverişleri içinde bahsettiğim Benefit Brightstart setinden bahsedeceğim bugün. Aslında bu mini seti yazmaya pek niyetim yoktu ama yazmam konusunda çok istek aldım. Hemen genel olarak kısa kısa bahsedeceğim.




Setin içinde bir nemlendirici krem, bir losyon ve bir de göz kremi vardı. Zaten minicik minicikler, hemen bittiler. Yalnız seti kullanmaya başlamadan önce hatta alıp gösterdiğim ilk gün memnun kalmadık diyen çok mesaj aldım.  Öncelikle ben seti indirimde 119 TL.'ye aldım. Çok ucuz değil ama ülkemizde Benefit ürünlerinin fiyatları malum. Bu fiyatı karşılamayacağını biliyor muydum evet bence çok nadir bir kaç Benefir ürünü yani bir kaç allığı ve bronzerları hariç o kadar yüksek fiyatı pek de hak etmiyor.  Daha önce makyaj ürünü kullanmıştım ama ilk defa cilt bakımı kullanıyorum, o nedenle karar vermem de çok kolay oldu. 



Seride en beğendiğim nemlendirici krem oldu. Benim karma cildime iyi uyum sağladı ve herhangi bir irritasyona da sebep olmadı. Gece kullandım, gündüz için bir tık ağır gelecekti zaten. Herhangi bir anti-aging etkisi yok ayrıca nemlendirme özelliği kuru ciltlere çok yeterli gelmeyecektir. İkinci olarak SPF 15 içeren günlük yüz losyonu var. Nemlendiriciye göre daha hafif yapıda ve yine kuru ciltlere çok uygun değil. En son olarak koyu halkalar için göz kremi yer alıyor. İçindeki miktar göz altı morluklarının geçirilmesi için yeterli miktarda değil ama denemek için işe yarayıp yaramayacağını anlamak için uygun bir miktar diyebilirim. Göz altını güzel nemlendirip aydınlatıyor. uzun vadede morluklar da biraz etki edecektir diye düşünüyorum

Setin tamamı genç-orta yaşta nispeten normal en fazla hafif yağlıya dönük karma ciltler için uygun. Aynı özelliklerde daha uygun fiyata tam boy ürün bulabilir miyim tabi ki bulurum. O nedenle denemiş oldum diyerek Benefit cilt bakımı ürünleri ile vedalaşıyorum.
Sevgiler..


15 yorum:

  1. Fıkır sahibi oldum teşekkür ederim. parça başına hesaplandığında fiyatı normal buldum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sibel evet tek tek ben de öyle düşünüyorum :-)

      Sil
  2. Bu Benefit'in ambalajlarının tatlışlığını ne yapacağız peki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kübontheblog evet o tatlılık çok fena :-))

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. @saadetuslu evet zaten pahalıydı son artışla iyice fena oldu..

      Sil
  4. Tam seyahat boyu bunlar ne güzel 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @derya evet seyahatte iyi olurdu gerçekten..

      Sil
  5. Set olarak denemek isteyen fena değilmiş aslında.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ilkeçevik evet daha mantıklı tabi :-))

      Sil
  6. @asueesua ben de tasarımlarını beğeniyorum ve bazen kendimi tutamayıp alıyorum işte :-))

    YanıtlaSil
  7. Kuru ciltlilere uygun gelmeyeceğini okumam çok iyi oldu, merak ediyordum çünkü bu seti. Sevgiler (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @aslınındünyası evet yetersiz kalır bence hele de bu mevsimde..

      Sil
  8. Benefit, Bobby Brown gibi bazı markaların cilt bakım serileri hiç ilgimi çekmiyor. Ama denemek için bu tarz setler çok mantıklı oluyor. Fiyat konusuna hiç girmeyecegim, durumlar malum çünkü ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @buralıolmayan aslında bobby brown'ın harika cilt bakım ürünleri de var ama fiyatlarından yaklaşamıyorum ben yanlarına :-((

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...