4 Şubat 2019

Ocak Bitenler..

Ocak ayı ne çabuk bitti değil mi? Yılbaşı geldi gelecek derken 2019'dan bir ayı bitirdik bile. Bu ay oldukça az ürün bitirdim bence, hemen bakalım neler bitmiş neler çöpe gitmiş. 


İlk olarak Avene'nin bir kremi, bu krem daha çok sivilce izleri içindir ama cildi güzel matlaştırır. Ben de o amaçla kullanıyordum zaten. Loreal'in misel suyu, bu büyük boy misel suları indirimde stok edip fırça temizlemek için kullanıyorum. Geçenlerde blogda bahsettiği File marketlerde bulabileceğiniz Day Care markasına ait tonik, bunu değil ama temizleme jelini yeniden alacağım kesinlikle.

Isana'nın sınırlı üretim duş jellerinden biri, kokusu fena değildi. Pantene vitaminli saç bakım maskesi, Denebunu kutusundan çıkmıştı, fena değil. Özellikle kuru ve cansız saçlara tavsiye edebilirim. Colgate diş macunu, normal bir macun çok değişik bir etkisi olmadı. 


Her daim evde bulunan favorim Benri koyu renk ojeler için aseton. Oriflame çok amaçlı balm, ben bunu dudaklarım için kullanıyorum. En sevdiğim saç bakım markası Nashi'nin saç bakım kremi. Çok pahalı olmasa kesinlikle tam takım olarak alınır bu. Markasını hatırlamadığım bir balm ama o kadar çabuk bozuldu ki çöpe gidiyor. Oriflame göz kremi, gündüz için fena değildi, belki tekrar alırım. NYX worth the hype maskara, yani çok favorim olmadı. Bir tane daha var diye hatırlıyorum elimde, o da bitince başka almam artık.


Bu ay sadece iki kağıt maske kullanmışım ki tamamen üşengeçlikten. Garnier nem bombalarını seviyorum, özellikle siyah renklisi favorim. Yoyoso'dan aldığım bu maskeyi de kendim için beğendim. Ama çok kuru ciltlilere göre değil. Nays makyaj temizleme mendili, fena değildi. İlk başlarda baya baya kuru olan mendiller ortalara ve sonlara doğru ne hikmetse baya ıslak yapıya geçtiler. Makyajın kabasını alma ve makyaj  fırçası temizleme işlerinde yoğun olarak kullandım. 


Bitmesine en üzüldüğüm şey Becca aydınlatıcım oldu. Zaten düşüp kırılmıştı, o nedenle de çabucak bitti sanıyorum. Aslında indirimden yine alacaktım ama elimde bu olunca başka bir şey kullanmıyorum resmen. O nedenle bir süre almayacağım. Ama siz indirimde falan bulursanız alın kesinlikle.

Bu ay bu kadardı, darısı gelecek aya diyeyim artık. Biraz daha yoğun çalışayım bakalım. Bitenler yazısının azlığını alışveriş yazısı telafi edecek merak etmeyin.
Sevgiler..







20 yorum:

  1. Garnier nem bombasını ben de çok seviyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ümrantuncer evet işe de yarıyor değil mi:-)

      Sil
  2. Bu panthene miracle serisini ben de kullaniyorum sevdim sacimi söndürmeden bakim yapiyor diger ürünler daha hacimsiz gösteriyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @derya evet benim de saçımı söndürmedi o nedenle sevdim...

      Sil
  3. Becca bitirmek <3 Gelsin yeniler canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ilkeçevik evet onu bitirmem hiç iyi olmadı gerçi ama :-)))

      Sil
  4. ilk fotodakileri dikkate alayıms :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @deeptone :-)) ikinci fotodakiler de fena değil...

      Sil
  5. Yeni yeni keyifli alışverişler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @saadetuslu indirimler başladı bile çok fena .-))

      Sil
  6. Lorealin micelar suyunu ben de çok sevdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @makeupbyfun evet ben de çoktan yedeklemiştim bile :-))

      Sil
  7. Gene istikrarlı bir bitenler yazısı :) Daycare jeli alamadım bende ,yani gidemedim markete ama merak ediyorum oldukça. Nays mendiller şu ara elimin altında her türlü görevi üstleniyorlar. Yine de bayağı ürün bitmiş öyle düşünme :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gülümseyüzüme :-))) denemek istediğim o kadar çok ürün olunca daha çabuk bitirmek istiyorum tabi ben :-)))

      Sil
  8. Becca düştü dedin içim gitti :( benim de pek verimli geçmedi Ocak ayı , Şubat sonu toplu bir bitirme tezi yaparım belki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgün yaz tabi topluca görmek çok iyi oluyor hikayede kalmıyor :-)))

      Sil
  9. becca da içim gitti resmen:((((
    gelsin yeniler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @makyajlıkareler :-)) ben de çok üzüldüm ama bir süre sonra yeniden alacağım onu..

      Sil
  10. Benri koyu renk asetonu ben de eksik etmiyorum, çok işe yarıyor gerçekten de.. Becca için de huzur içinde uyusun demekten başka birşey gelmiyor elimden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @buralıolmayan ah sephora palet indirimi yapmışken alsaydım keşke paleti diyorum şimdi ama geçti tabi :-)))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...