4 Eylül 2012

Nars Far Bazı..

Bu bazı sanırım 1-1,5 sene önce Nars Şaşkınbakkal Mağazasından almıştım. Oradaki satış görevlileri çok ilgili ve yardımseverdir. Ben de sık sık alışveriş yaptığımdan her türlü etkinliğe de mutlaka çağırırlar. Sanırım yine böyle bir etkinlik günü de olabilir, hatta FNO gecesi olması da mümkün. Her zamanki gibi makyajımı yaptırdım ve kullanılan malzemeler ile ilgili bilgi alırken de bu baz hoşuma gitti. Aslında pratik ve hijyenik bir ürün, çünkü ürün lipgloss gibi ucu sünger aplikatörlü ve bu aplikatör ile elinizi sürmeden baz kremi direk göz kapağına tatbik ediyorsunuz. Ürün krem şeklinde ve slikon hissi yok, kalıcılığı olmayacakmış gibi gözükse de elime bazı sürüp denediğim far neredeyse akşama kadar kaldı. Tek kusuru sünger aplikatörle sanki ürün yeteri kadar yayılmayacakmış gibi geliyor. Miktarı da çok az ama zaten az kullanılıyor. Fiyatı hatırlamıyorum ama diğer makyaj bazlarına göre pahalı bir ürün, almadan önce mağazalarda uygulamasını yaptırıp görmeniz daha iyi olur.





Ürünü beğenmeme rağmen hem şu anda elimde 3 adet aynı tarz-farklı marka ürün olması hem de fiyatının da pahalı olmasında ötürü yenisini almayacağım, içinde çok az kaldı, sanırım bir dahaki bitenler yazısına kadar da bitecektir.
Sevgiler..  

2 yorum:

  1. Bende denemeyi düşünüyorum,genelde Nars'ın ürünleri başarılı oluyor

    YanıtlaSil
  2. @kozmetikperisi.. evet ben de severek kullanıyorum ama mutlaka deneyerek al..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...