10 Eylül 2012

Hafta sonu tatili ojesi #volume3

Tünaydın, bugün dönüş günü tatil bitti ama daha yola bile çıkmadık. Gidip son bir denize girip sezonu kapatacağım artık. Bugün de dün sürdüğüm Claire's ojenin kardeşi 35 numarayı sürdüm. Dünkünün numarasi da 36 imiş bu arada. Ama dünkü ojenin aksine bu daha sulu kıvamda ve tek katta kapatmayan bir oje. İki katta aslında güzel oldu ama ben tam parlak ve plastik neon görüntüsü için bir kat daha sürdüm, kurumada bir sıkıntı olmadı, ben sürmeye devam ederken kurudular hatta. Claire's mağazalarına gittikçe oje almaya devam edeceğim tabi. Bu ojelerin fiyatları da 2.99 TL. ve 7ml. lil ojeler.
Yarın işe dönmüş olacağım ve yeni, değişik konularla devam edeceğim.
Sevgiler..

3 yorum:

  1. Huh! Cok iddiali:)

    boyaynasiyansimacisi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. @the bircan..:-)) favorim benim de..

    @boyaynasıyansımacısı..yanık tende güzel normal duruyor..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...