20 Eylül 2012

Günün Ojesi FlorMar DuoChrome DC06..

Günaydın.. bugün de FlorMar DuoChrome serisinden 06 numaralı oje ile devam ediyorum. Bu dojeleri çok sevdim ben, hem sürümleri oldukça kolay, hem de çok güzel duruyorlar. 06 numaralı oje de için de sarı-altın rengi ve yeşil ışıltılar bulunan mor bir oje. Hemen görelim..






 Artık ojelerin sürümünün kolaylığını veya kuruma süresini söylemiyorum, daha önceki yazılarda çok bahsettim bundan.  Dünkü oje China Glaze Bohemian serisinden Swanky Silk'e benziyor demiştim, bu da yine aynı seriden No Plain Jane'e benziyor, içindeki altın-yeşil rengi ışıltılı geçişler neredeyse aynı.


İşte bu da No Plain Jane. Bugün bu iki serinin karşılaştırmasını da yapmayı düşünüyorum. Gerçekten çok benzettim ben bu iki seriyi, ama detayları ve yorumlarımı sonra yazarım.
Sevgiler.

5 yorum:

  1. Ben Moru sevmiyorum sevemiyoruuum net !! :/

    YanıtlaSil
  2. @nasli.. aaa neden amaa.. güzel renktirr..:-))

    YanıtlaSil
  3. oje sürmeme rağmen mor sever biri olarak bu renge bayıldım :)

    YanıtlaSil
  4. china glaze ojlerini bende cok sevıyorum ama fiyatlarından dolayı pasteli tercih ediyorum

    YanıtlaSil
  5. @pinkyfashion.. evet aynen benim için de tek problem o zaten..:-))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...