17 Eylül 2012

Günün Ojesi FlorMar DuoChorome DC05..

Günaydın. FlorMar Douchorome ojeleri çok beğendim ve bugün de değişik bir rengini sürdüm. Bu seferki içinde sarı ışıltı ve geçişler olan ve CG'nin yeni çıkardığı New Bohemian koleksiyonundan Unpredictable rengine de çok benzeyen 05 numara. Sürümü ilk katta kolay oldu ancak ikinci katı biraz dikkatli sürmek lazım çünkü hafif iz ve baloncuk yapması muhtemel. Kuruması da normal olmasına rağmen, kuruduğunu sandıktan sonra bile biraz zedelendi ojeler. Ama bu koleksiyondan genel olarak memnunum.

Bunlar akşam ev ışığında çekildi.. 

Bu da gün ışığında..

Ve armparty ile beraber.. ne yazıkki sabah teşaltan yüzüklerimi takmayı unutmuşum olacak işmi yani :-(((


Sbah çekilen fotoda zedelenen yerler açıkça görülüyor. Bunlar ojeyi sürdükten yaklaşık 2 saat sonra oldu, çok şaşırdım olmaması lazımdı. Daha dikkatli olmak lazım demekki ama dün sürdüğümde böyle bir problem yaşamamıştım. Bakalım yarın nasıl olacak..
Sevgiler..

6 yorum:

  1. Tenrim! Ne kadar da degisik:)

    boyaynasiyansimacisi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. çok güze bi renk en kısa zamanda yakından bakıcam =)
    dövmelerin çok şirin :)

    YanıtlaSil
  3. @boyaynasiyansimacisi.. Bu seri hep boyle CG bohemian serisini hatirlatti bana..
    @bronzmakyaj.. Tesekkurler..:))
    @rococosh.. Evet butun seri guzel.. Tesekkurler:)))

    YanıtlaSil
  4. bu seriden beğendiğim 2. oje <3 süper süperrr

    YanıtlaSil
  5. @kontes.. evet benim de favori rengim bu oldu sanki..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...