4 Mart 2020

Avon True Nutraeffect BB Cream..

Bugün #birürünüçyorum yazılarında Avon nutraeffect BB krem var. Bu krem sanırım yaz kutusundan çıkmıştı ve yaz aylarında severek kullanmıştım. Birazdan nedeninden bahsedeceğim tabi.


Aslında BB kremden ziyade fondöten kullanmayı seviyorum. Özellikle ful kapatıcı fondötenler tercihim tabi. Ama yaz aylarında fondöten bir yerden sonra çok ağır gelmeye başlıyor. Ayrıca kış rengime göre aldığım fondöten yazın bana açık kalmaya başlıyor.



Bu nedenle içinde koruma faktörü de olan BB kremlere daha hafif yapıda oldukları için şans vermeye başlıyorum. Bu kremde 15 SPF var. Tabi yaz için tek başına yeterli değil ama bir güneş kremi ile birleşince oluyor. 


Cilde aydınlık bir ifade vereceği vaat edilmiş BB kremin, evet o bakımdan fena değil veriyor ama kesinlikle sabitleme istiyor. Yoksa eliniz değse izi kalıyor. Süngerle kolay uygulanıyor ama fırça ile hem kapatıcılığı daha fazla hem de cilde daha iyi oturuyor. 



Yapısı çok akışkan, gereğinden fazla akabiliyor tüpün ağzından dikkatli olmanız gerek. Bir de çok azı yeterli oluyor. Ona göre az az almakta da fayda var. 


Şimdi geldik neden yazın uygulayıp sonra bıraktığıma, rengi çok koyu. Tabi yaz aylarında yanık tende çok güzel ve doğal duruyor. O nedenle ten rengim açılınca bırakmışım demek ki.  


Kapatıcılığı aslında bakarsak fena değil ama dediğim gibi çok koyu ve bu bir de "light" rengi. O nedenle çok açık tenlilere kesinlikle uygun değil. Buğday tenlilere yaz aylarında hafif de yanınca olur diyorum. 

Kuru ciltte sabitlenme ve aydınlık görüntü verme konusunda daha iyi iş yapacağını düşündüğüm bu Avon BB kremin kuru ve hassas ciltler için yorumlarını okumak için buraya, hassas, alerjik ciltler için yorumları için de buraya tıklayabilirsiniz. 
Sevgiler..


20 yorum:

  1. rengi konusunda ciddi çalışmaları gerek, yoksa bu fiyata fena iş çıkarmıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nily21 kesinlikle daha çok ve daha açık renk seçenekleri olmalı bence de :-))

      Sil
  2. Rengin bize koyu gelmesi hepimiz için hayalkırıklığı oldu. Extra light rengine bakmalı bir de ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @buraliolmayan öyle bir seçenek varsa olabilir bak o..

      Sil
  3. Great review and beautiful photos! :)

    YanıtlaSil
  4. Rengi bana da koyu geldi onun dışında yaz için çok iyi oluyorlar bunlar :)♡

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @pembedünyam evet yaz aylarında kullanmaya devam ederim ben de..

      Sil
  5. Geçen yaz ben de kullandım bb krem. Ama bunun rengi biraz fazla koyuymuş. Az bir kapatıcı oldu mu daha çok seviyorum ben

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @adadenizi evet kapatıcı olmasını ben de tercih ediyorum :-)

      Sil
  6. hımmm bu öğüt için tenk yuuu :)

    YanıtlaSil
  7. Yorumlarınızı aklıma not ettim, rengi biraz daha açık olsaymış keşke. Belki dediğiniz gibi yaz aylarında biraz bronzlaşınca iyi gidebilir. Fotoğraflarınıza bayıldığımı söylemeden geçmek istemedim. Şahane gözüküyorlar. Emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @akela çok teşekkür ederim.. emek harcadığım şeyleri beğenmenize çok mutlu oluyorum...:-))

      Sil
  8. Renk bana da koyu gelmişti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @esra muhtemelen çoğu kişiye koyu geliyordur...

      Sil
  9. Kışın az da olsa bb krem kullanıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @derya ben ancak yaz aylarında kullanırım..

      Sil
  10. Tatil dönüşü harika olur şimdi kullansam turuncu surata dönerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @makyajlıyorum :-))) kesinlikle doğru...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...