11 Mart 2020

Incia Deodorant..

Bu hafta #birürünüçyorum  yazılarında Incia roll-on deodorant var. Malum yaz geliyor ve yazlar da artık baya sıcak geçiyor deodorant kullanmayı ihmal etmemek lazım. Tabi sadece deodorant değil her gün duş almayı kıyafet değiştirmeyi de ihmal etmemelisiniz. Geçen yaz da bir süre deneyip sonra da kullanmaya devam ettiğim Incia roll on deodorant size iyi bir çözüm olur mu hemen bakalım.


Öncelikle deodorantların mümkünse kokusuz olmasını istiyorum ben artık. Çünkü sürdüğüm parfüm ile karışarak birbirini bastırabiliyor kokular. Yine aradığım özelliklerden biri terlemeye değil ter kokusuna engel olması ve içinde kesinlikle aliminyum bulunmaması oluyor. 


Deodorantta herhangi bir parfüm kokusu yok. Böyle çok hafif bitkimsi bir koku var ama parfüm bastıracak ya da sürdükten sonra alınabilecek bir yoğunlukta değil. 



İkinci olarak evet terliyorum ama koku duyamıyorum. Hatta elbiselerimde falan da ter kokusu olmuyor. Bu na rağmen ben yine de özellikle yaz aylarında giydiğim şeyi, anında yıkıyorum tabi o ayrı. 


Roll on başlığı da büyük kolayca uygulanabilir şekilde. Ayrıca ihtiyacı olanlar için çantada taşımaya da müsait. 



Gelelim içinde aliminyum var mı sorusuna, yok tabi ki. Ayrıca yapay koku ve koruyucu alkol de yok. Yani hassas ciltler bile güvenle kullanabilir.

Ama yinede cildim çok aşırı hassas diyenler için Incia'nın hassas ciltler olan deodorantı ve bir de koltuk altı kararmalarını önlemek için deodorantı var. Erkekler için de ayrı bir ürünü bulunuyor. Hepsini bu sayfadan inceleyebilirsiniz.  Nilgün'ün Incia deodorant yazısını buradan, Gül'ün yazısını ise buradan okuyabilirsiniz.
Sevgiler..



19 yorum:

  1. son zamanlarda favorim celenes roll on :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ilkeçevik evet o da çok başarılı ve yeni bitirdim zaten onu :-))

      Sil
  2. @asueesua teşekkür ederim :-))

    YanıtlaSil
  3. İçeriğiyle birlikte, kokusunun olmaması, leke bırakmaması büyük artı.Severek kullanıyorum :)

    YanıtlaSil
  4. koronarant var mıııııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @deeptone evet instastorylerde öneriler var tabi :-))

      Sil
  5. Favori roll on deodorantlarıma bir yenisi daha eklendi :)

    YanıtlaSil
  6. ıncıa sabun kullanmıştım ama bunu da listem ekleyeyim.Terlemeye değil ter kokusuna son vermesi önemli olan nokta...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @fatmaüzmez ben de bunu beğenince diğer ürünlerine bakacağım .-))

      Sil
  7. O zaman not alıyorum bunu:)

    YanıtlaSil
  8. Hassas ciltler için olanı mutlaka deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @makyajlıyorum cildin hassassa dene mutlaka..

      Sil
  9. Ben de kokusiz roll on seviyorum sıkmalı deo kullanamıyorum zaten .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @derya evet kokusuz olması benim için de tercih sebebi..

      Sil
  10. Koltuk altı kararmalarını engelleyen deodorantı denedim memnun kalmadım ben ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @andromeda onu denemedim o yüzden bir şey diyemiyorum..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...