27 Şubat 2020

Loreal Saf Kil Hassas Detoks Maskesi..

Bir süredir Loreal saf kil maskelerden bahsetmek istiyordum. Bugün geçen hafta başladığımız ve aynı ürünü 2 blogger arkadaşım ile birlikte deneyip, yorumlayıp yazdığımız konsept kapsamında Loreal Saf Kil hassas detoks maskesinden bahsedeceğim. 



Öncelikle bu serinin bir de normal detoks maskesi var, ben onu da denedim tabi ki. Buna hassas detoks denmesinin sebebi kil maskelerini çok rahat kullanamayan çok kuru ve hassas kızarıklığa yatkın ciltlerin de rahatça kullanabilmesi. Ayrıca bu maske diğerlerinden farklı olarak dudak çevresi ve dudaklar üzerinde de kullanılabiliyor. 


Maskenin kokusu çok güzel, ben uygulamayı kedi dili tabir edilen fırçalarımdan biri ile yapıyorum. Bütün yüzüme maskeyi eşit olarak uyguladıktan sonra 10-15 dakika kurumasını bekliyorum ve yıkıyorum. 


Diğer kil maskelerinden bir farkı da unutup süresini geçirsem de yani fazlaca kurusa bile yüzümde gerginliğe sebep olmuyor. Yıkadıktan sonra yüzüm gerilmiyor ama yine de hemen bir nemlendirici ile cildimi güzelce nemlendiriyorum. 


Temizlendikten sonra verdiği hiç yumuşak ve temiz bir cilt. Özellikle dudakları kurutmadan nemli bırakması çok hoşuma gitti. 



Maskeyi sürdüğümüzde böyle.


Kuruyunca da böyle. 
Bir de şöyle bir uygulama yapıyorum. Benim cildim karma yağlıya yakın ama yanak bölgem biraz hassas. Bu durumda yanak ve dudak bölgesine hassas detoks maskesini yüzün geri kalanına da normal detoks maskemi uygulayarak kullanıyorum. Bu şekilde de etkisinden memnunum.

Loreal saf kil maskeleri bütün drugstore mağazalarda hatta büyük Carrefour ve Migros'larda da var. Sık sık indirime giriyorlar. Almak için indirim beklemenizi öneririm. Bu maskenin kuru ve hassas ciltler için olan yorumunu Nilgün'den  okumak için buraya tıklayabilirsiniz.
Sevgiler..

16 yorum:

  1. Bunu denememiştim alabilirim aslında teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. @adadenizi evet ilgi çeker bu renkler..:-)

      Sil
  3. tişkirleer pek sempatik geldii. ne zarif rengi ve kutusuu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @deeptone evet rengi çok tatlı değil mi :-))

      Sil
  4. Görüntüsünü çok begendigim ve merak ettigim bir maskeydi yanak bölgem için deneyebilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @esra evet hassassa o bölge süper olur ...

      Sil
  5. Genel olarak bu seriyi seviyorum , Benim de yanak bölgelerim hassas indirimli görürsem şans verebilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @evintekkızımona evet indirimde alınır bence de :-))

      Sil
  6. sonunda çok sevdiğim kil maskesini rahat rahat kullanabiliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nily21 evet senin hassas cildine iyi gelmesi çok iyi olmuş...

      Sil
  7. L oreal in kil maskesini hiç kullanmadım deneyebilirim ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @derya cildin hassassa deneyebilirsin canım Nilgün'ün yazısını da oku mutlaka linkini vermiştim...

      Sil
  8. Ben bunu çok sevdim hem hassa ciltlere uygun hemde dudaklara bile uygulanabiliyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @makyajlıyorum evet dudaklarımda hassasiyet ve kuruluk yaratmaması iyi oldu..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...