21 Ağustos 2017

Nivea Yüz Yıkama Köpüğü ve Tonik İncelemesi..

Bayram öncesinde Gratis bize Nivea ürünlerinden oluşan koca bir paket yollamıştı. Bu paketin içeriğini ve ilk incelemesini de makyaj blogumda yapmıştım. Şimdi sıra geldi yavaş yavaş ürün detaylarından bahsetmeye. Yine sırayla inceleyerek gidelim diyorum. İlk olarak bir süredir kullandığım Nivea canlandırıcı yüz yıkama köpüğü ve Nivea canlandırıcı tonikden bahsedeceğim.

Nivea makyaj temizleme ürünleri

Köpük temizleyicilere ve toniklere tabi ki özel ilgim var biliyorsunuzdur artık. O nedenle normal ve karma ciltler için olan bu köpüğü cildimin daha yağlı olacağı yaz boyunca denemek istedim. Cildin doğal nem dengesini koruyacağı iddia edilen bu köpük temizleyici cildinize ekstra bir nem vermiyor. Sadece var olanı korumaya yardımcı oluyor. İçinde E vitamini olduğu için cilde daha parlak ve canlı bir hava veriyor. 
Nivea makyaj temizleme ürünleri
İçerik çok temiz değil o nedenle hassas ciltli olanların dikkat etmesi gerekiyor.  Kokusu klasik Nivea ve çiçek kokusu karışımından oluşuyor, ben seviyorum bu kokuyu.

Nivea makyaj temizleme ürünleri
Hafifçe çalkaladığınız şişeden pompasına yarım basarak ürünü alabiliyorsunuz. ister elinizle ister sünger veya pofuduk makyaj temizleme fırçaları ile uygulayabilirsiniz. 
Nivea makyaj temizleme ürünleri

Köpük yumuşacık ve tatlı bir his bırakıyor. Direk makyaj çıkarmaya yeterli değil. Makyajdan arındırdığınız cildinizi yıkamaya veya tamamen makyajsızsanız da günlük kiri tozu arındırma için kullanabilirsiniz. 

Nivea makyaj temizleme ürünleri

Tonik içeriği de aynı derece çok iyi değil. Paraben bulunuyor. Kokusu aynı köpük gibi çiçeksi ve boyutu da devasa, tam 400 ml. ürün var burada. Köpükle aynı özellikleri taşıyor. içinde E vitamini olduğu için yine kulanım sonrası cildi aydınlık ve parlak bırakıyor. Alkolden dolayı çok fazla gerginlik yaratmıyor cildimde ama yine de bir süre sonra bir nemlendirici sürme gerekiyor kesinlikle.

Bu iki ürün de benim için ortalamada kaldılar. Toniği bir tık daha çok sevdim ve tekrar alacak olsam onu alırdım.
Sevgiler..

24 yorum:

  1. İrem'cim ben pembe renkli ambalajdaki kuru ciltler için olan köpüğü kullanmış ve baya da beğenmiştim. Makyaj çıkarmıyor dediğin gibi ama günlük temizlik için güzeldi. Toniklerini hiç denemedim, alkol içeren ürünlerle ben anlaşamıyorum zaten. Güle güle kullan, çok çok sevgiler... <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kırmızırujlublog teşekkürler canım pembeyi kışa bıraktım ben cildim daha bir kuru olur o zaman diye :-)) öpüyorum..

      Sil
  2. Ben köpüğü hiç kullanmadım; toniği de 1-2 kez denedim; ama, benim cildimle çok uyuşmadı. Pembe köpük ise favorim oldu! Güle güle kullan İrem'cim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @başakçelik evet kuru ciltlerin çok seveceği bir tonik değil zaten kışın ben de kullanamam muhtemelen.. teşekkürler canım :-))

      Sil
  3. Faydalı bir kozmetik ürünü, ben de kız yeğenime yaş günü için böyle bir şey alayım, güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @bücürükveben evet temizleme köpüğü güzel hediye olur..

      Sil
  4. Kuru ciltli olduğum için uzak dururum sanrım (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @aslınındünyası evet bu seri olmaz kuru ciltler için olanları da ayrıca var tabi..

      Sil
  5. Daha önce yüz temizlemek için bir tonik kullanmıştım. Yüzümdeki gerginlik rahatsız etmişti. Bu üründe bu hissin az olmasını beğendim. :) Guzel günlerde kullanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filmgündemi kuru ciltliysen toniği çok iyi seçmek lazım yoksa hemen gerginlik yaratıyor..teşekkürler .-)

      Sil
  6. Günlük temizleme için düşünülebilir o zaman
    Sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @locosmetico evet günlük kullanıma çok uygun..

      Sil
  7. Yağlı cildim var aslında tonik denenebilir ��

    YanıtlaSil
  8. bu mavi serinin toniğini değil de köpüğünü lisede yıllarca kullandım, çok seviyordum kokusunu, temizlemesini filan. güzeldi ama yaşım ilerledikçe yetersiz kalmaya başladı diye bıraktım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @duygunevrimsu tabi antiaging bir ürün değil makyaj sonrası temizlemesi için kullanıyorum ben de..

      Sil
  9. Yanıtlar
    1. @yelizinkeşifleri evet ben de eskiden beri severim..

      Sil
  10. alkolü ilk sıralarda görünce kaçıyorum bazen.. Bu serinin köpüğü bence de ortalamaydı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ilkeataş ben yağlı ciltli olduğum için özellikle yazın alkol dokunmuyor cildime..

      Sil
  11. Toniği ve köpüğünü denemedim, muhtemelen pembe seri bana uygun olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gökçebağtır cildin kuru veya kuruya dönükse evet canım pembe seri çok daha uygun sana..:-)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...