18 Ağustos 2017

Nascita Makyaj Fırçası..

Makyaj fırçalarını ne kadar sevdiğimi hatta aşık olduğumu biliyorsunuz. Son zamanlarda koleksiyonuma indirimlerden de yararlanarak 4-5 yeni fırça ekledim. Bunlar 4 değişik markaya ait fırçalar. Hepsinden bahsedeceğim tabi ama önceliği Nascita 136 numaralı oval yapılı kapatıcı fırçasına vermek istiyorum.

Nascita makyaj fırçası

Nascita'nın daha önce professional series'e ait 4 makyaj fırçasını alıp denemiştim. Bu fırça ile aynı seriden değiller ama fena değillerdi. Bir de Nascita yüz yıkama fırçası var elimde onun da linki veriyorum. Nascita 136  ve diğer siyah-bronz renkli fırçalar  "for make up addicts" yani makyaj tutkunları için olan seriye ait.
Nascita makyaj fırçası

Sapı gayet şık, sağlam ve üzerinde ismi-numarası yer alıyor. Böyle uzun fırçalar uygulama açısından daha kontrollü gibi geliyor bana, gerçi sevmeyeni ve çok uzun saplı bulanı da var.

Nascita makyaj fırçası

Yapısı tok, kılları yumuşak ve orta sıklıkta bir fırça Nascita 136 oval kapatıcı fırçası. Hem toz hem de likit ürünleri noktasal olarak uygulayabiliyor. Göz altına kapatıcı yaymak için oldukça sık kullandığım bir fırça oldu son zamanlarda.

Nascita makyaj fırçası

Özellikle burun kenarını kapatmak için de çok başarılı buldum. Bu arada fırçaya aldığınız krem ya da toz ürünü çekiştirerek değil tampon hareketler ile uygulamanız gerekiyor. Çekiştirirseniz ürünü yedirmiyor sadece dağıtıyor,siz de ayy bu ne biçim fırça diye kalıyorsunuz.

Nascita makyaj fırçası

Aslında bu fırçanın aynı formda biraz daha büyüğü olsa alınıp çok amaçlı da kullanılabilir diye düşünüyorum. Fondöten sürmek için genelde artık kaşık fırça, sünger veya silisponge tercih etsem de fondöteni yüze daha iyi oturtmak, pudra ile sabitlemek için mutlaka bir ya da bir kaç fırça kullanıyorum. 

Nascita 136 kendi sitesinde 27.40 TL. ben Watsons'dan 20 TL.'ye almıştım. Nascita fırçaları beğenmekle birlikte bir Türk firması olarak biraz pahalı buluyorum, o nedenle indirim beklemekte fayda var. Ayrıca Nascita'nın Gratis ve Watsons'da satışı da bulunuyor, gerçi fırçaların hepsi yok galiba.
Sevgiler..

22 yorum:

  1. Bence de pahalı daha uygun olabilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @senadursun evet o yüzden indirim takip etmek lazım..

      Sil
  2. Pahalı geldi biraz ama baya pofidik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @güzellikmeselesi yine bu en ucuzlarından biri fiyatlar real tecniques ile yarışıyor hatta bazıları daha fazla :-((

      Sil
  3. Bende buna benzer bir fırça var, makyaj yapmadığım için bilgisayarın klavyesini fırçalıyorum:)))
    Bücürük'ün de ödü kopuyor onu görünce sanki bir tüylü küçük canlı gibi patisiyle korka korka vuruyor:)))
    Güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @bücürükveben hahah demek korkuyor benim ki olsa oyun sanır almaya çalışır.. teşekkürler .-))

      Sil
  4. Ah bir de makyaj yapmayı bilsem,hadi bildim diyelim şu fırçaları kullanmayı bir becerebilsem, hadi onu da hallettim diyelim bir de uygun yollusunu bulabilsem tamamdır bu iş :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @yeşimlehertelden :-))) aslında uygun fiyatlı o kadar çok fırça var ki sen yeter ki iste...

      Sil
  5. Genellikle aydınlatıcı uygulamak için kullanıp seviyorum ben de ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahin aydınlatıcı hiç denemedim bununla deneyeyim merak ettim :-)

      Sil
  6. Evet fiyatları da uygun olsa daha cazip olacak..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ümrantuncer o yüzden indirim bekliyorum kesinlikle..

      Sil
  7. Indirimleri iyi takip etmek lazım bu ürün için 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @eminekanak :-)) indirimsiz hiç bir şey almıyorum genelde çok acil ihtiyacım yoksa ..

      Sil
  8. Aslında fırçalar bakıldığında bana pahalı geliyor. Ama fırçaları çok seviyorum ve makyajımı onlarla yapıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgünaydın tabi bunlar ne ki ne pahalı fırçalar var ama çok uygun fiyatlı fırçalar da var artık :-))

      Sil
  9. Bu fırça benim favori kapatıcı fırçam; kesinlikle mükemmel uyguluyor. Ben dairesel hareketlerle ürünü yediriyorum; o şekilde çok homojen uygulama sağlıyor. Nascita fırçalar içinde de en kalite bulduğum bu seri zaten. Güle güle kullan İrem'cim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @başakçelik ben sadece bu fırçayı denedim bu seriden bambulardan da denemek istiyorum aslında ama daha sıra gelmedi..:-)) teşekkürler canım .-)

      Sil
  10. Bir indirim beklemek en iyisi evet , şu an bulunduğum yerde ulaşmam mümkün değil ama İstanbul'a gelince ilk iş bu fırçalara göz atmak olacak .Sevgiler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gülümseyüzüme kesinlikle öyle Yasemincim indirimsiz almamak lazım :-))

      Sil
  11. Ben genel olarak beğeniyorum Nascita fırçalarını ve diğer ürünlerini ama dediğin gibi birazcık pahalı bence yerli malı yurdun malı olmuyor bu fiyatlarla
    Sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @locosmetico hahaha aynen bence de olmuyor ama..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...