8 Ağustos 2017

Pretty by Flormar Likit Mat Ruj İncelemesi..

Flormar bir süre önce kendi normal makyaj ürünleri ve sıklıkla çıkardığı koleksiyonlar dışında Pretty by Flormar adını verdiği yeni bir marka yarattı. Aslında Pretty serisi ile daha önceden ojeleri ile tanışmıştık. Ama şimdi ciddi olarak özel bir seri üretilmiş ve gördüğüm kadarı ile de hiç de fena olmamış. Yeni bir marka deneyeceğim zaman en kolay denenecek ürün gloss-mat ruj tarzı yani ambalajını ve şeklini bozmaktan korkmadan deneyeceğim ürünleri tercih ediyorum. Bu sefer de hemen kendime bir mat gloss-ruj karışımı olan Charming Pink rengini seçtim.
Flormar mat ruj

Flormar bu ruju likit mat ruj olarak tarif etmiş. Ancak formülünün  daha önce Flormar'a özel koleksiyonlarda çıkardığı mat rujlar ile ilgisi yok. Daha yoğun, daha kaygan, daha pigmentli ve diğer hepsine göre pek kurumuyor ve sabitlenmiyor.  Kenarlarından epey bir sıyırarak aldığım tek bir aplikatör ürün bütün dudağıma pürüzsüz uygulama yapmaya yetiyor.
Flormar mat ruj

Aplikatörü oldukça geniş ve büyük bana göre, dolgun dudaklar için şahane olabilir ama benim gibi ince dudaklara büyük geliyor. Taşmaması için oldukça dikkat gerektiriyor.

Flormar mat ruj

Formülasyon oldukça yoğun, pigmentten ölecek tabiri bu ruj için söylenmiş kesinlikle. Eğer o ucunu sıyırmadan alırsanız her yerden taşma yapar. 

Flormar mat ruj

Bu sıyrılmamış hali tabi, renk ne kadar yoğun görün istedim. Seride 12 renk var ve muhtemelen yapıları hep aynıdır. 

Flormar mat ruj

Sanki dışarı taşacak izlenimi veriyor değil mi ama sıvımsı bir akıcılıkta değil tabi ki. Fiyatı 14.50 TL. olan Pretty by Flormar mat ruj ve ve diğer ürünler Gratis mağazalarında satışta bulunuyor.

Flormar mat ruj



Mat ruj denmesine rağmen ben bunu yarı mat olarak tarif ederdim. Kesinlikle kadife gibi pürüzsüz ama aydınlık duruyor. Alt dudağınızın ortasının sürekli parladığını düşünün öyle bir şey. Ama bu durum sadece bu renge özel de olabilir bilmiyorum. Kurumadığı için dudak da kurutmuyor ama özellikle koyu renklerde bir şey yeyip içince mutlaka bulaşacaktır dikkat etmek lazım.
Bir de terracota allık ve aydınlatıcıları var ki gözüm çıktığından beri onlarda ama indirimde kalmamıştı. Herkes kapışmış resmen. Ama iyi haber  Gratis'te standı olduğu için, rahatça gidip ürünler hakkında fikir sahibi olabilirsiniz. Bu seriden de Plum ve Dark Rosewood renkleri fena halde radarıma girdiler bile. Ayrıca Pretty by Flormar internet siteleri varmış ürünleri tanıtan, henüz online satış yok ama kısa zamanda olur diye umuyorum. 
Sevgiler..



26 yorum:

  1. Oooo rengi yakıyor:))))şimdi gençler öyle diyor di mi? Güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @bücürükveben :-))) evet sanırım öyle diyorlar.. teşekkürler..

      Sil
  2. Pretty serisini ben de seviyorum, bu rujun rengi de harikaymış. Güle güle kullan İrem'cim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @başakçelik ben de sanırım daha çok çeşit alacağım baya güzeller çünkü teşekkürler :-))

      Sil
  3. rengi çok hoşmuş tam istediğim gibi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @güzelvekültürlü evet ben de çok severim bu rengi..

      Sil
  4. Ben bu markayı çok sevdim ilk denediğim ürün de allık oldu tabi :) likitlere hiç bakmadım ama bakarım bir ara ;)
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @locosmetico evet beim de o terracota allıkta feci gözüm var alacağım bir ara :-)))

      Sil
  5. Çok çarpıcı bir renkmiş, bronz tene de iyi gider sanırım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @saadetuslu evet sürekli kullandım son zamanlarda ben de .-))

      Sil
  6. rengi pek hoşmus :) pıgmentsız olmasından cok pıgmentlısı ıyıdır :)

    YanıtlaSil
  7. Rengini çok beğendim. İlk alışverişte bakıyorum mutlaka buna :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahin :-)) bak şekerim senin seveceğim şahane bir gül kurusu rengi de var..

      Sil
  8. Baya titizlikle sürmek gerek bunu o da bana ters :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ümrantuncer evet biraz dikkat istiyor Ümrancım .-))

      Sil
  9. Rengi çok güzel ve parlak 😍

    YanıtlaSil
  10. Yanıtlar
    1. @aslınındünyası evet bence de en sevdiğim renklerden biri zaten :-))

      Sil
  11. Renge öldüm bittim resmen :) Uygun fiyatlı olduğu için hiç kalmıyor indirimde bu markadan cidden, güle güle sürün :)

    YanıtlaSil
  12. Merhaba, ellerine sağlık muhteşem bir inceleme olmuş. Bu mat ruju almamıştım içimde de kalmıştı, faydalı bir içerik olmuş ben de en kısa sürede alıp deneyeceğim sayende. Hep böyle güzel içerikler üretmen dileğiyle. Bu arada ben de bu serinin diğer ürünlerini henüz yeni açtığım blogumda inceledim. Bana da beklerim :)
    http://tozluraflardangelenler.blogspot.com.tr/2017/09/flormar-pretty-serisi-incelemesi.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kubratutkun teşekkürler 😊 Tabi bakarım bloga 😊

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...