23 Ağustos 2017

Trendbende.com Alışverişi..

Online alışveriş yapmayı seviyoruz değil mi, hele iş hayatımız yoğunsa, mağaza mağaza gezmeye ve nerede ne var detay detay bakmaya vaktimiz de yoksa. Ben mağaza mağaza gezmeyi sevmekle birlikte online alışveriş sitelerini de gezmeyi de çok seviyorum ve gözüme çarpan güzel bir şeyler olursa da genelde kendime engel olamayarak alıveriyorum. Son keşiflerimden biri de uygun fiyatları ve ürün çeşitliliği ile dikkatimi çeken trendbende.com oldu.  Sitede gerçekten ev tekstilinden erkek giyimine, makyaj aksesurlarından, plaj kıyafetlerine kadar ne ararsanız var. 

trendbende


trendbende

Benim ilk seçimim tabi ki yaz-kış sürekli giydiğim T-shirtlerden yana oldu. herhalde toplamda 5466515  t-shirt'üm de olsa almaktan vazgeçemeyeceğim sanırım. 


trendbende

Özellikle üzeri böyle hoş yazılar olan t-shirtler çok hoşuma gidiyor. ben bu sefer "hadi bye" yazılı olanını seçtim. Ama sitede daha almak istediğim pek çok seçenek var. Diğer iki t-shirtü ise yazlıkta falan şort üzerine giymek için seçtim. Bütün t-shirtleri buradan görebilir ve seçebilirsiniz.

trendbende

Tabi t-shirtlerden başka en meraklı olduğum ve almayı en sevdiğim şeylerden biri de ayakkabılar. Hele bu ayakkabılar parlak ve simliyse asla karşı koyamıyorum. Bu sefere de kendime uzaydan bile görülecek parlaklıkta, altın renkli simlere sahip bir çift sneaker seçtim. Bunları sonbaharda kotun altına falan sık sık giymeyi planlıyorum. Diğer spor ayakkabı modellerine de bakabilirsiniz.

trendbende

Tabi gelir gelmez denedim nasıl duracak diye ve ayağıma tam oldular. Genelde netten ayakkabı almak benim için risklidir ama bu sefer tam tutturmuşum diyebilirim. Tek düşüncem umarım kullandıkça o tatlı simler dökülme yapmaz. 

Sizin de mağaza mağaza gezip alışveriş yapmaya vaktiniz yoksa tavsiye edebileceğim sitelerden biri oldu trendbende.com . Alışverişimin 1 hafta gibi iyi bir sürede gelmesi, çalıştıkları kargonun gelmeden önce şu gün teslim edilecektir diye mesaj atması da ayrıca memnun kaldığım detaylar oldu. Sezon yenilenip, kışlık ürünler çıkınca yeni bir alışveriş daha düşünüyorum. O alışverişten de ayrıca blogda bahsediyor olacağım tabi.
Sevgiler..

25 yorum:

  1. Ay ayakkabılara bayıldım! Parıl parıl! Bir bakayım ben de siteye, öptüm!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @başakçelik :-)) rengi tam bize göre değil mi ...bak daha başka güzel şeyler de var..

      Sil
  2. İkisi de çok güzel Audrey'ciğim güle güle giy, bu siteyi ilk kez duymuş oldum bakacağım.
    Çok teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  3. ayakkabıları instagramda görmüş bayılmıştım hepsini güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  4. Mutlu günlerde kullan cnm özellikle ayakkabılara bayıldım bende inceliyorum hemen ;)

    YanıtlaSil
  5. Ayakkabılara bayıldım canım.Siteyi ziyaret ettim ama ayakkabılara hiç bakmamışım ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahin bence ayakkabılar çok hoş bir kaç tane daha beğendim ben de ilerisi için :-))

      Sil
  6. Güzel günlerde kullanın.. Sitede t-shirtlerin fiyatları da çok uygunmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @makyajadair evet hem de çok çeşit vardı umarım kış sezonu için de olur..

      Sil
  7. Seçimlerin çok güzel İrem'cim, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  8. Yanıtlar
    1. @aslınındünyası çok teşekkür ederim 😊

      Sil
  9. Ayakkabıda sim pul vs sevmiyorum ama bunlar çok güzel görünüyor.
    Ayrıca internetten ayakkabı alıp giyemediğim çok olmuştur, dediğin gibi risk.
    Sorunsuz online alışveriş sitelerini seviyorum. Hatta iki gün önce yaşadığım alışveriş faciası sonrası, sorunsuz olanları daha fazla seviyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @hüzünsarısı aslında sorunsuz alışverişten çok sorunlu olanı yazmalıyız bence ki bir daha olmasın 😕😕

      Sil
  10. Güzel günlerde kullan, harika seçimler olmuş...

    YanıtlaSil
  11. hepsi çok güzel iyi günlerde giy hayatım :) ben de alışverişten memnun kaldım bu siteden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nihankeçecitali Nihancım çok teşekkürler :-))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...