1 Ocak 2020

Scinic Sparkling Gözenek Sıkılaştırıcı Tonik..

Daha önce alışveriş yazımda bahsettiğim Scinic Sparkling gözenek sıkılaştırıcı tonik bugünkü yazımın konusu olacak.  Scinic markası Watsons'da satılıyor. Kore markalarının top yaptığını keşfeden Watsons aslında baya çeşit getirmeye başladı. Bunlardan biri de hakkında baya övgü okuduğum Scinic oldu. Yabancı bloggerların yorumlarından okuduğum kadarı ile ürünler oldukça uygun fiyatlı ve iyilermiş. Ben de tonik meraklısı olduğum için bu toniği deneme amaçlı bir alışverişimde almıştım.
 Gözenek Sıkılaştırıcı Tonik
Öncelikle itiraf ediyorum şişesi, rengi ve sonra da üzerindeki pore ifadesi almamdaki en büyük etkenlerden oldu. Gözenek sıkılaştırıcı lafına ben dahil kimse dayanamıyor zaten. Tonikle ilgili yorumlar gözenekler üzerinde etkili olduğu yönünde.

 Gözenek Sıkılaştırıcı Tonik

Akşamları makyajdan temizlediğim ve yıkadığım cildime son adım olarak pamuk üzerine döktüğüm serumu önce tampon hareketlerle uygulayıp cilde iyice nüfuz etsin diye bekliyorum. Peşinden de termal suyumu ve nemlendiricimi uyguladım mı tamam oluyor.

 Gözenek Sıkılaştırıcı Tonik

İçerik fena değil, kullandıktan sonra yapışkan bir his bırakmıyor ve cildi güzel arındırıyor. Ayrıca gözeneklerime zaten iyi bakıyorum da bu toniğin de etkisi oluyor tabi.

 Gözenek Sıkılaştırıcı Tonik

Epey bir miktar kullanmışım. İster sabah-akşam, ister sadece sabah veya akşam uygulayın bence etkisi görülüyor. 

 Gözenek Sıkılaştırıcı Tonik

Şişenin ağzı da güzel, hiç ürün ziyan olmuyor. Bazı ismi lazım değil markalar gibi yanlardan lavaboya akmıyor o tonikler. 

Fiyatı indirimli olarak en son 59 TL. gibiydı sanırım. Watsons'da satılıyor, başka yerde yok. Elimde şu an çok ürün var ama bir ara bunu tekrar kremi ile birlikte alacağım bu sefer.
Sevgiler..

48 yorum:

  1. gözenekleri sıkılaştırmasından memnun kaldın sanırım canım ben de alacağım bu ürünü teşekkürler bilgi için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @güzelvekültürlü evet performansı iyi beğendim .-))

      Sil
  2. Hala girmiyorum o mağazaya. Zaten iletişim ve satış görevlileri konusunda sorunum vardı, o son olay da bardağı taşıran son damla oldu. Takibinden çıktım, bülten almıyorum vs.
    Fena kızdım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. æsihirlimavi satış görevlileri konusunda hala sıkıntı var sanırım arada bir göz atmak için girdiğimde yine dibimde bitiveriyorlar..

      Sil
  3. Bende çok merak ediyordum bu toniği, keşke öncesi sonrası olsaydı, yorumlarından sonra daha çok merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nisanuristanbullu evet çekemiyorum o tarz resimler maalesef .-((

      Sil
  4. kesınlıkle bende o boykot meselesıne katılıyorum ne oldu ne degıstı? herkes gene aynı sekılde alısverısine devam ne zaman gorsem full cekıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @bolkahveli kimse pek ciddiye almamış sanırım çoğu kişinin de zaten haberi bile olmamıştır :-((

      Sil
  5. Ben de alisveris yapmayi dusunmuyorum, ha zaten yilda 3-4 defa giderdim simdi onu da yapmiyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @deneyenbayan evet ben de başka hiç bir yerde olmayan rimmel falan gibi markalar için giderdim..

      Sil
  6. Şişesinde soda havası var. Bizim hafızamız zayıf mmalesef. Boykot bir indirime bakar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @saadetuslu evet indirim yazıları çoktan yazıldı bile ...

      Sil
  7. şişesi çok enteresan ama bir o kadar da tatlı gözenek sıkılaştırma etkisini merak ettim en kısa zamanda almak isterim, teşekkürler tanıttığınız için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikpsikolojisi rica ederim beğenmene sevindim .-)) umarım işine yarar..

      Sil
  8. Bu markayı çok merak ediyordum aslında İrem'cim, bir de Şebnem göz altı serumunu beğenmişti ve aynı serumdan Başak da memnun kalmıştı. Fakat, ben de watsonstan artık alışveriş yapmıyorum. O olaydan sonra hiç bir şey almadım, beklemedeyim senin gibi. Güle güle kullan, sevgilerimle... <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kırmızırujlublog teşekkürler canım ben de bir şey almadım aslında bunu daha önce almıştım.. zaten belli bir kaç ürün dışında alışveriş yapmıyordum öyle de devam ederim sanırım..:-))

      Sil
  9. Bu ürünü merak ettim canım. Umarım satıldığı yerler daha yaygınlaşır. Gratis duy sesimizi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @locosmetico evet ya Gratis de Kore markalarını getirip satmaya başlasa harika olur gerçekten...

      Sil
  10. Sana kesinlikle katiliyorum herkes cok cabuk unuttu alisverisler reklamlar gayet guzel yapiliyor...bende bu urunu cok merak ediyordum lakin o magazada satildigi icin malesef deneme sansim olmayacak gibi gozukuyor son zamanlarda eskisi kadar alisveris yapmiyordm nibfab markasinin urunleri icin gidiyordum sadece simdi yurtdsina gden arkadaslarimdan istiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikhikayeleri :-)) evet reklam faslı da var bir de.. yani şöyle adam gibi çakışanların olduğu bir mağaza bulsam harika olacak ama yok yani.. yurt dışında da ancak online alınabilir ki o da astarı yüüznden pahalıya gelecek bir durum artık bakalım ne yapacağız..:-(

      Sil
  11. İlk bakışta şişesi ve ambalajından etkilenmemek mümkün değil zaten. Çok güzel görünüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @renklipastasepeti evet koreliler bu işi biliyor :-))

      Sil
  12. Şişesi çok güzelmiş. Tonikleri sevdiğim için deneyebilirdim ama ben de o günden beri Watsons'a girmiyorum, içime sinmiyor. Ki bir çok kişinin aksine ben Watsons'u seviyordum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sevda eskiden severdim ben de ürünleri falan çok güzeldi ama belli bazı markalar dışında çok da gitmiyordum zaten...

      Sil
  13. Gözenekleri sıkılaştırıyorsa, bakmak lazım. Markayı ilk defa duyuyorum. Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  14. Şişesi rengi ve akıntı yapmaması güzel detaylar. Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  15. İrem ambalaj tasarımı on numara olmuş .O malum olaydan sonra tek alışverişim olmadı ama önümüzdeki zamanda uygun fiyata denk gelirsem şans verebilirim belki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahin evet ya Filizcim bu Koreliler ambalaj ve ürün işini çok iyi çözmüşler :-)))

      Sil
  16. Yanıtlar
    1. @derya evet benim de hemen ilgimi o çekti..

      Sil
  17. Sırf şişesi i'in bike almayı çok istiyordum bu ürünü ama watsons olayi bitmistir yapacak birsey yok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @tılsımyılmaz konunun nasıl halledildiğine bakalım bir de bakacağız sonrasına..

      Sil
  18. İnstagram paylaşımından beri bu yazıya 4 defa geldim yorum yapmak kısmet olmadı. Yeni yazılarına bile yorum yaptım ama hep bişey oldu yorum yapamadan bıraktım. Bu işaret bence gidip almam için :D
    Şaka bi yana gerçekten bu tip ürünleri çok merak ediyoru son 5 yıldır. Blog okumaya başlamadan mağazardaki kızların önerisine göre alırdım, ne kadar yanlış olduğunu yeni anlıyorum tabi.
    Watsons olayına gelince sana katılıyorum. Kendilerini paralayanlar varboykot diye. Hatta birisi atsons dan alışveriş yapan beni silsin demişti o derece kendini bilmez tipler. Bir iki kişi var aklımda onların alışverişini bekliyorum şimdi.
    Ben bir iki defa gittim. Dava sonucu tazminatla biter ve markaya bişey olmaz bu çok net.
    Siyasi, toplumsal sosyal olaylarda seslerini bu kadar çıkaramadılar çıkaramııyorlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @hüzünsarısı watsons'da gerçekten tek ilgimi çeken bu Kore ürünleri artık .. bütün markaya herhangi bir düşmanlığım yok tabi tazminat verip kapatacaklar olayı farklı sonuçlanmasını beklemiyorum zaten.. ileride alışveriş yaparım yapmam beni ilgilendirir sadece.. olayın akabinde boykot diye bağrışanların firma paylaşımlarını gördükçe daha çok sinir oluyorum. hele bir tanesini özellikle dikkatimi çekti ki çok dürüst geçinip yaldır yaldır ürün paylaşıyor sadece watsons'da satılan ..

      Sil
  19. Bu ürünü ilk kez duydum. Ama ben de watsons'a uzun zamandır girmediğim için içind e ne var ne yok bilmiyorum. Güzel yazı olmuş canm👍👍💋

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @hazalındünyası ben bakıyorum arada baya yeni ürün var artık..

      Sil
  20. Hala satılıyor mu? acaba ben watsons Antalya'da göremedim bu ürünü. Acaba burada mı yok?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @saatlerinanlamı var gördüm en son gittiğimde belki o şubede yoktur ya da kalmamıştır

      Sil
  21. bu markayı ve ürünü hiç denemedim. Şişesi de çok şeker

    YanıtlaSil
  22. İnsanlar bunu soda ile karşılaştırıp çok fazla incelemişlerdi o sebeple almamıştım bende , ama indirimde bir bakabilirim krem ile beraber

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @evintekkızımona soda ile mi karşılaştırıldı ? sodanın belli durumlarda faydası var evet ama bir cilt bakımı ürünü değil ki sonuçta...

      Sil
  23. Ne kadar süreli kullanılmalı, haftada bir? Her gün? Nasıl olmalı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @cansu her gün kullanılmalı ben akşamları makyajımı temizledikten sonra kullanıyorum..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...