30 Aralık 2019

Hüzün Sarısı ile Hediyeleşme..

Bu ay artık klasikleşen Hüzün sarısı blog yani Nihal'in geleneksel hediyeleşme etkinliğinin altıncısında 8 blogger Mecidiyeköy Apollo cafe'de bir araya geldik. Nihal daha öncesinde kura çekerek bizi eşleşirmişti, o yüzden herkes partnerinin zevkine göre bir hediye alışverişi yapmıştı tabi ki.


Benim eşim bu sene @gizemslifestyle idi. Kendisi Ankara'dan geldi bu etkinliğe. Soldan sağa Gizem, ben, Nihal, Üzeyir Bey, Yeliz, Gökçe, gazeteci Funda Erkoç, Yasemin ve İlke. 


Apollo Cafe'in lezzetli ikramlarını tatmadan önce bu kez aramızda bulunan profesyonel fotoğrafçı Ayla İşbakan bizim için çok güzel fotolar çekti. Kendisinin bize ayrıca çok tatlı hediyeleri de oldu, teşekkür ediyorum.


Bu sene etkinlik sponsorumuz Mineaderm oldu yine. Daha önce de olmuşlardı ve o zamandan beri de ürünlerini gerçekten zevkle kullanıyorum. Firmanın bölge sorumlusu Üzeyir bey de bize getirdiği yeni ürünler hakkında bilgi verdi. 



Hediyeler verildikten sonra İlke, Ayşegül ve ben kameralara poz veriyoruz.  Yine Ayla hanımın objektifinden tabi. 


Mineaderm'in yeni ürünleri, özellikle selülit kremi tabi ki hepimizin ilgisini bir anda çeken bir ürün oldu. Bunu en kısa zamanda kullanarak bahsetmeye çalışacağım. 


Sevgili Gizem bana şahane bir hediye almış. Make up Revolution'un bu iki paletinde de gerçekten çok gözüm kalmıştı ve çok istiyordum, dileğim yerine gelmiş oldu.

Nihal yine çok güzel bir etkinliğe imza atmış oldu. Kendisinin bloguna gitmek ve hediyeleşme  etkinliği yazısını okumak için buraya tıklayabilirsiniz. Ayrıca instagram üzerinden etkinliği #huzunsarisiilehediyelesme6 tagi ile de takip edebilirsiniz.
Sevgiler..

16 yorum:

  1. Güzel bir yıl sizinle olsun 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @camdandüşler teşekkür ederim size de iyi yıllar :-))

      Sil
  2. Tekrar bir araya gelmek çok güzeldi :) İyi günlerde kullan hediyelerini canım, Mutlu seneler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @makyajlıyorum çok teşekkür ederim sevgiler :-))

      Sil
  3. maşallah maşallah herkeseee :) neşeli pırıltılı yıllaaar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @deeptone teşekkürler :-)) sana da mutlu yıllar...

      Sil
  4. Çok güzel bir gündü. Yine karşılaştığımıza sevindim. Güzel günlerde kullan =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ilkeçevik evet ben de öyle :-)) teşekkürler...

      Sil
  5. Çok keyifli bir gündü. Seni gördüğüme mutlu oldum canım yeni etkinliklerde görüşmek üzere 🥰 Hediyelerini güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gülümseyüzüme ben de çok sevindim canım :-)) teşekkürler sevgiler..

      Sil
  6. Yine çok keyifli olmuş belli ki ♡♡:)

    YanıtlaSil
  7. Çok keyifli bir gün olmuş belli hediyelerinin de çok güzelmiş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @evintekkızımona evet çok beğendim ben :-)))

      Sil
  8. Seviyorum böyle etkinlikleri, bir araya gelmek keyifli oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @buralıolmayan evet kesinlikle öyle .. çok keyifli zaman geçiriyoruz..:-))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...