16 Aralık 2019

La Roche Posay shaka fluid incelemesi..

Yaz kış güneş kremi kullanmadan dışarıya adım atmamamız gerektiğini biliyoruz kışın daha az koruma faktörlü kremler yeterli olurken yaz aylarında 50 koruma faktörden daha azı yüzümüze yeterli gelmez.  Serum ve nemlendirici ikilisine güneş kremini de katmalı ya da tek başına nemlendirici özelliği de olan bir güneş kremi kullanmalısınız.


İşte La Roche Posay antihelios shaka fluid burada devreye giriyor. Antihelios XL serisinin renkli ve renksiz kremlerini yıllarca kullanmışlığım vardır. Ama renklisini açıkçası çok sevmem, daima biraz oksitlenmiştir benim yüzümde. Bu kremin bir de eski versiyonu vardı, antihelios XL ultra light versiyonu. O krem çok övülüyordu ama benim hiç kullanma fırsatım olmadı onu.


Shaka Fluid'i ilk kullanmaya başladığımda da formülasyonunun değiştiğine dair yorumlar gelmişti. Ama açıkçası ben bu konuda fikir yürütemiyorum çünkü eski versiyonu kullanmadım.  Ama bu ürünün vaatleri ve kullanma sürem içindeki tecrübelerimin beni gayet memnun ettiğini söyleyebilirim. 

Her şeyden önce krem hem UVA hem de UVB filtreleri içeriyor. Anti oxidant, şeffaf ve çok uzun süre dayanıklı. Hatta suya ve tere karşı 8 saate kadar dayanıklı ki bu çok iyi bir süre. Belki deniz kenarında bu süre kısalabilir ama şehirde bence makyaj altına uygulandığında gayet iyi olacaktır. 



İçinde alkol denat var ki niye diye sormak istiyorum. Buna karşı hassas olanların dikkat etmesi gereken bir içerik tabi ki. 


Özellikler kısmında tarif ettiği şeylerin tamamı doğru. Diğer çoğu güneş kreminin aksine çabucak emiliyor. Pudralı gibi bir etki yarattığı için ciltte parlama yapmıyor. Yapışkan değil, yağlı değil. Kokusu hiç yok. Sivilce veya komedon yapmadı. 


Kullanmadan önce adının geldiği "shake" gibi mutlaka çalkalamak gerekiyor. Diğer türlü içindeki iki madde ayrışmış oluyor. Ayrıca sallarken mutlaka kapağı da kapalı olsun. O kadar akışkan ki mutlaka çevreye sıçrayacaktır. 


İçinde parfüm yok. 50 ml. ve 12 ay da kullanma süresi var. Bu 12 ayda rahatça bitecek bir ürün. 


Çok yayılma özelliği olduğundan az bir miktarı yeterli oluyor. Sabah rutinimde önce serum, sonra nemlendirici en son olarak da bunu uyguluyorum. Biliyorum bazılarınıza çok gibi geliyor.  Ama benim günlük rutinim tatil dışında böyle. Zaten bütün bu ürünler için de sürme sırası böyle. Yok ben uğraşamam diyorsanız da nemlendiriciniz mutlaka SPF içersin hem de yaz kış olmak şartı ile. 


Ürün önce yağlı ve parlak kalacakmış gibi bir görüntü verse de sürüldükten kısa süre sonra matlaşıyor. Gerçekten de gayet iyi koruyor. Hem şehirde hem de tatilde test ettiğim için bu konuda gayet eminim artık.

La Roche Posay'ın ürünleri eczanelerde ve dermokozmetik ürünleri satan sitelerde bulabilirsiniz. Fiyatları karşılaştırma yaparak almanız tabi daha iyi olacaktır, ayrıca haftanın belirli günlerinde yapılan indirimleri de takip edebilirsiniz.
Sevgiler..

20 yorum:

  1. benimde kullandığım ve çok memnun kaldığım bir ürün ama sadece çalkala kısmına gerçekten çok dikkat etmek gerek.
    Dikkatli çalkalama yapılmazsa zamanla dipte birikme oluyor....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @fatmaüzmez evet bir iki kere unuttum açınca çalkaladım etrafa saçıldı :-))

      Sil
  2. Parlama olmaması güzelmiş. Artık ben de dikkat ediyorum. Hele ki İzmir gibi güneşi bol bir yerde şart sanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @adadenizi yaz kış mutlaka şart İzmirliler için :-))

      Sil
  3. ay insanın yüzüne eline bedenine krem sürmesi, hele banyodan sonraa me büyük mutluluk yaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @deeptone ben de aynı şekilde düşünüyorum :-))

      Sil
  4. la roche posay markasının kötü ürününe rastlamadım hepsinden de memnun kaldım kullandıklarımın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @lerzankara evet genel olarak ben de çok memnun kaldım..

      Sil
  5. Bu ürününü hep merak ediyordum teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  6. Eskiden güneş koruyucu kullanmazdım ama çok leke oldu yüzümde. Artık ihmal etmiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @derya evet kullanmadığım zaman benim de olmuştu zor geçirdim..

      Sil
  7. E ticaret yapqrken bayağı satmıştım hiç şikayet almadım

    YanıtlaSil
  8. Yaz sıcağında çok rahat kullanmıştım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @buralıolmayan evet sıcakta akmaması iyi oldu...

      Sil
  9. Acaba içindeki sıvının sarı olması normalmi bana geldiğinde ürünün içi sari

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. genelde ürün biraz hareketsiz durunca yağlı kısmı üste çıkıyor ondan iyice çalkalayıp kullanmak gerekiyor..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...