6 Ocak 2020

Aralık Ayı Alışverişleri..

Bu ay malum hem kutlu doğum ayı hem de yılbaşı sebebi ile biraz coşmuş olabilirim. Ayrıca black friday alışverişimin bir kısmının gelmesi de bu aya sarktı, o nedenle biraz uzun bir yazı olacak. Bakalım neler almışım bu ay.




 İlk olarak Watsons'dan merak ettiğim pure aura maskelerden aldım. Desenleri dışında pek bir ekstralarını görmedim şimdilik. Yine Watsons'dan Maybelline color tattoo göz kalemlerinden aldım. Çünkü en ucuz oradaydı. Sevdiğim Nivea black&white deodorant Tshop'un yeni açılan  online sitesinde indirimli olunca hemen yedekledim. Miniso'dan bir yüz bakım yağı ve Kiko'dan da sadece bu konjac süngeri aldım. Çünkü 12 TL. idi. Kiko'nun 6 al 3 öde veya 4 al 2 öde kampanyalarının hiç birinden bir şey almadım bu arada. Çünkü sayıyı tamamlamak için lüzumsuz bir alışveriş yapmış olacaktım. 


Flormar'ın glitter oje serisinin yeni çıkan iki rengini aldım tabi. Procsin'den uzun zamandır merak ettiğim boom butter ve yeni çıkardığı makyaj süngerlerinden aldım. Boom 30 TL. sünger 15 TL. 


Son zamanlarda en çok istediğim 2 parfümü de kendime hediye olarak aldım. Muhteşem kokuyorlar iyi ki almışım.  YSL Black Opium Boyner indiriminde 600'den 400 TL.'ye düştü. VS Bombshell kaçtı hiç hatırlamıyorum, bir şeyler daha almıştım çünkü bununla beraber.



Elca'dan yine denemek istediğim Clinique even better refresh fodöteni aldım. İlk 1-2 deneme için çok beğendim, bakalım uzun vadede nasıl olacak. 


İşte Sephora'dan black fridayde yaptığım alışveriş. Merak ettiğim bir göz kremi, beauty blender, stik maske ve bir de gloss aldım. Gloss'u bu güne kadar almamakla hata etmişim çünkü çok beğendim. Kremi almasam da olurmuş bana göre değil çünkü. Ama maske güzel ve pratik. BB'ı da zaten severim ama ama bir makyajın olmazsa olmaz süngeri değil artık. Bunu zaten baya bir indirime girdiği için almıştım, bir daha alacağımı sanmam. 


Son olarak Sephora indiriminden son zamanlarda takıntılı olduğum loose pudra aldım, markası Kat von D. %50 indirimli olduğu için bana baya uyguna geldi. Sanırım 60-65 TL. civarı olabilir.  Kırmızı glossu da Sephora hediye etti.

Evet görüldüğü gibi bu ay Gratis, Rossmann veya Watsons'a neredeyse hiç gitmedim. Watsons'dan maske ve kalemleri aldıktan sonra bir daha alışveriş yapmadım. Rossmann'a da aynı şekilde ama Gratis'in tabiri caizse kapısının önünden geçmedim. Bundan sonra uzun bir süre de geçmeyi düşünmüyorum açıkçası. Bu ay siz neler aldınız kendinize hediye olarak bakalım?
Sevgiler..





43 yorum:

  1. Güzel günlerde kullanın 😊

    YanıtlaSil
  2. bayağı yüklü bir alışveriş olmuş,keyifle kullan hepsini....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @fatmaüzmez teşekkürler :-)) doğum günü ve yılbaşı birleşince böyle oluyor tabi...

      Sil
  3. Son 1 ayım hastalıktan paçayı kurtarmaya çalışmakla geçti. O nedenle her türlü indirimi kaçırdım.
    Bu parfümleri bende beğeniyorum çok uyguna gelmiş. güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ilkeçevik çok teşekkür ederim .-)) geçmiş olsun..

      Sil
  4. hayırlı olsun yeni ciciler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @agesandplaces çok teşekkür ederim .-))

      Sil
  5. Aldiklariniz çok güzel gözüküyor. Özellikle parfümleri çok beğendim. Çok güzel günlerde kullanın inşallah:)

    YanıtlaSil
  6. güzel günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @güzelvekültürlü çok teşekkür ederim :-))

      Sil
  7. ahhhh ah bu parfümler :))) bayılıyorum kokularına
    hepsi harika ürünler güle güle kullan tatlım hepsini
    sevgiler
    makyajlikareler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @makyajlıkareler evet özellikle de black opium favorim :-)) teşekkürler canım...

      Sil
  8. ürünler kadar fotolar çok dikkat çekici. :) güzel günlerde kullanın...sevgiler.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @eleganceblr çok teşekkürler çok mutlu oldum :-)))

      Sil
  9. Hepsi çok güzel iyi günlerde kullan canım:)

    YanıtlaSil
  10. Güle güle kullan hepsini.)))

    YanıtlaSil
  11. Hepside birbirinden güzel, keyifle kullan 💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @makyajbenimdünyam teşekkür ederim :-))

      Sil
  12. bayağı bir alışveriş yapmışsın canım güle güle kullan hepsini

    YanıtlaSil
  13. he maşallah tüketiciiiii kikiki :)

    YanıtlaSil
  14. hepsini güle güle kullan Vs parfüm e ben de baktım ama almadım aklımda kalmadı değil :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @locosmetico ne zamandır listemdeydi benim aldım gitti :-)) teşekkürler..

      Sil
  15. Ben bu kış hemen hic bir şey almadım. Evde olanları bitirmeye çalışıyorum ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @derya ben de ocak-şubat öyle yapabilirim bakalım :-))

      Sil
  16. güzel günlerde kullan :) ben de indirimde Maybelline color tattoo göz kalemlerinden başka bir şey almadım, yedekledim hatta

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ebrudüvenci o kalemler çok güzelmiş gerçekten kahverengini ben de yedekleyeceğim...

      Sil
  17. Hepsi birbirinden güzel, yeni ürünler kullanmayı ben de çok seviyorum, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  18. Güzel günlerde kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @evintekkızımona çok teşekkürler :-))

      Sil
  19. Güzel günlerde kullan canım ürünlerini :)

    YanıtlaSil
  20. Aralık ve kasımda alışverişi abartmayayım, indirim filan hep yalan dedim ama hakikaten iyi fiyatlar varmış. Parfüme doydum o kadar, başka bişey alamadım malesef...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @misafir evet ben de parfüm alma işini hatta genel olarak alışverişi abartmışım geçen ay :-))) bu ay rahat duruyorum artık..

      Sil
  21. Bu yazıda en ilgimi çeken Sephora'nın hediyesi oldu. Ayda yılda hediye, tester vs verdikleri için insan biraz duygulanıyor :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @buralıolmayan evet bundan sonraki alışverişimde de verilen testerlar çok iyiydi :-))

      Sil
  22. Güzel bir alışveriş olmuş güle güle kullanın

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...