14 Ocak 2020

Catherine Arley yeni ürün incelemesi..

Eskiden beri kullandığım hatta pudrasını çok sevdiğim Catherine Arley markası ürün gamını genişleterek daha güzel daha renkli ve daha bol çeşitli ürünlerle karşımıza çıkıyor. Ben de uzun zamandır sayfalarına bakmamıştım ama baya yeni ürünü varmış. Şimdi benim elimdeki ürünleri kısa kısa bir inceleyelim bakalım. 



Öncelikle Catherine Arley 40. yılını kutluyor, tebrikler gerçekten. Bu 40 yıl içinde pudradan gelerek, makyaj fırçasına, far paletine, holografik aydınlatıcıya, parfüme kadar pek çok ürün çıkarttılar. Bunlardan bazılarını daha önce denemiştim. Hatta 01 numaralı pudra fırçaları favorilerimden biridir. 


Yenilerden önce şu tekli farlara bakalım. 12 tane renk var bu seride ve fiyatları 30 TL. cibarında. Sıkıştırılmış pigment gibi olan bu farların pigmentasyonu oldukça iyi, tozutmuyor ve yapısı da yumuşak. Gözde de kalıcı oldu. 


Rengi çok beğendim.  Tek bir parmak hareketi ile yaptım bu swatchı bu arada.  Sarımsı bronz-rose gold tarzında bir renk.  Bendeki serinin 02 numaralı rengi. 


Bir de şöyle yeni bir palet var. Fiyatı indirimsiz olarak 44 TL. imiş ki böyle bir palet için çok uygun bence. Bu palet sıcak tonlardan biraz sıkılanlar için ilaç gibi gelecektir diyorum. Henüz kendim swatchlayıp denemedim ama gördüğüm kadarı ile pigmentasyonu fena değil. 


Asıl beğendiğim ve her gün kullanmaya başladığım ise aydınlatıcı palet oldu.  Glow like a star palet 3 renkten oluşuyor.  Bu ilk renk bana biraz sarı ve koyu kaldı ama daha esmer tenlerde şahane duracağına eminim.


Bu iki renge ise bayıldım. Sondaki renk kesinlikle favorim oldu. Yapıları yumuşak biraz tozutma problemleri var ama pigmentasyonu yüksek. 


Son kullanma tarihi 2024 paletin bence bu da iyi. 



Renklerin swatchları, bence gayet iyi. 


Daha önce denediğim hatta bu rengin çok benzerini lansmanda yarattığım Catherine Arley'in 09 numaralı mat likit ruju.  Bu serinin 22 rengi var, renkleri yoğun ve oldukça kalıcılar. Dudakları da çok kurutmuyor, rujları sürerken yine tek kat sürüp üzerine tazeleme yapmamak lazım. Yağlı bir şey yenildiğinde tabi içten çıkmaya başlıyor. Çay, kahve içmekle bozulacak bir ruj değil. 


Ayrıca dikkat ettiyseniz kırmızı ve yoğun bir renk olmasına rağmen kenarlardan bulaşma yapmıyor. Bunu yabancı bloglar "bleeding" diye tabir ediyorlar ve evet kanamıyor. Ben oldukça sevdim ve sık sık kullanıyorum bu rengi. Lansmanda kendi yarattığım rengi bulursam çünkü nereye koydum hatirlamıyorum, instagramda karşılaştırmalı bir post yaparım. 

Catherine Arley'in yeni ürünlerini daha yakından incelemek ve satın almak için buraya tıklayabilirsiniz. 
Sevgiler..












25 yorum:

  1. markanın daha önce göz kalemini kullanıp memnun kalmıştım. Renkli paletleri ise daha önce görmedim. Güzel günlerde kullan =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ilkeçevik teşekkürler :) palet yeni çıkmış..

      Sil
  2. evet son dönem adı daha bir parlamaya başladı Catherine Arley'in...
    Keyifle kullan hepsini....

    YanıtlaSil
  3. İlk pudram benim😍😍😍
    Highlighter ve farları oldukça ilgimi çekti güle güle kullan hepsini 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @makyajlıkareler benim de öyle :-)) teşekkürler..

      Sil
  4. Hepsi çok güzel duruyor canım, bende denemek isterdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @makyajlıyorum evet güzel ürünler yapılmış...

      Sil
  5. Tekli farın rengine bayıldım nasıl güzel:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @mormenekşe evet pigmenti falan süper...

      Sil
  6. Sevdiğim tonlar bunlar. Keyifle kullan....

    YanıtlaSil
  7. Far paleti ve tekli fara bayıldım bir far delisi olarak. Nice yılları olsun markanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sihirlimavi evet umarım daha uzun yıllar devam ederler bizimle olmaya :-))

      Sil
  8. @milentrt very nice blog and I follow you already...

    YanıtlaSil
  9. Farın rengi çok güzel.. O maskara ve rujunu denemiş ve çok sevmiştim ben de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @pembedünyam evet far çok güzel.. rujun yapısını da seviyorum..

      Sil
  10. ooooo sen son zamanlarda elit sosyetik olduuuun kikiriki :)

    YanıtlaSil
  11. Catherine Arley i ben de yıllarca severek kullandım tebrikler gerçekten ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @derya evet ya pudrası efsaneydi hala çok iyi keşke loose powder da yapsalar...

      Sil
  12. Pudrasına aşığım markanın cok guzel urunlerı var, guzel gnlerde kullan <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @madamekokoş evet pudra çok iyidir.. teşekkürler...

      Sil
  13. Pudrasını kullanmayan yoktur sanırım. 40. yılında atağa geçmesi de yerli ve eski bir marka olduğu için sevindirici..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @buralıolmayan evet pudra gerçekten efsane oldu artık... :-)) umarım yeni ürünlerle gelmeye devan ederler..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...