19 Ocak 2020

Kiehls Daily Reviving Concentrate..

Lansmanından daha önce  bahsettiğim Kiehls Daily Reviving Concentrate günlük bakım yağını 2 ay gibi bir süredir kullanıyorum. Öncelikle belirteyim ki cildim bu yağın kardeşi olan Midnight Recovery Lotion ile asla anlaşamıyor. Bana çok yağlı ve ağır geliyor. Bu yağın öyle olmayacağını umarak kullanmaya başladım ama bu sefer hep yaptığım hayatı yapmadım yani çok çok az uyguladım cildime ve sonucu bir süredir zevkle izliyorum. 
Kiehls Daily Reviving Concentrate

Ürün 30 ml. ve sadece bir damla kullandığım düşünülecek olursa çok çok uzun bir zaman için yeterli olacaktır.  Fiyatı ne kadar oldu son zamanlarda hiç bilmiyorum ama oldukça arttığına eminim. 

Kiehls Daily Reviving Concentrate


Belirtildiği gibi hakikaten çok ince yapılı bir yağ  gündüz kullanmama rağmen ağırlık yapmıyor yüzümde, bu bakımdan çok sevdim. Yaz ayları için yüzüme fazla kaçacaktır muhtemelen ama kış için benim cildimle çok iyi anlaşan  bir yağ. Bu da normalden yağlıya dönük karma ve hafif de hassas ciltler için çok uygun demek oluyor.

Kiehls Daily Reviving Concentrate

Paraben ve mineral yağ yok ama bol bol doğal bitki yağları var, özellikle ayçiçeği yağı ki zaten nefis kokusunu da sanırım bu sağlıyor.

Kiehls Daily Reviving Concentrate

Cilt bariyerini güçlendiren ve aydınlık veren özelliğe sahip, Gerçekten üzerine başka hiç bir krem uygulamadığım günler oldu ve cildim yağ yağ parlamadı, sadece aydınlık durdu.

Kiehls Daily Reviving Concentrate

Kullandığım miktar en fazla bu kadar, daha fazlası yağlanmaya sebep olacaktır bence.

Bu arada bu ürünün kardeşi Midnight Recovery Concentrate Serum bana hiç iyi gelmez ama daha önce ne zaman beraber veya ayrı deneyeyim desem cildime çok ağır gelmiş ve sivilce yapmıştır..  O ürünü kesinlikle kuru ciltlilerin kullanması lazım bana olmuyor ağır geliyor.  Ama göz kremi yani Midnight Recovery Eye Cream  den çok memnun kaldım. Onu da tester denedim ve göz altlarımı çok güzel nemli tuttu. Tabi ürünlerin hepsini de Kiehls Türkiye'nin kendi sitesinden de inceleyebilirsiniz.
Sevgiler..

40 yorum:

  1. Aydınlık cilt için tercih edilebilir. Sanırım ciltlerimiz aynı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @senadursun Senacım benim cildim karma ekstra bir yağlanma ve parlama yaşamadım sana Ankarada daha iyi bile gelebilir hatta bu :)

      Sil
  2. Ben Midnightların ikisiyle de çok iyi anlaşıyorum ve sanırım bu sabahçı kardeşlerini de sevebilirim. Fekat elimdeki nemlendiriciler ya da serumlar bitmeden almak da istemiyorum. Bakalım, tahminim önümüzdeki kış anca tanışacağız :) Güle güle kullan, öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @başakçelik midnightlar ile anlaşıyorsan bunu da seversin sanıyorum Başakcım teşekkürler :)

      Sil
  3. Bu tarz yağları seviyorum ama bunun fiyatı oldukça pahalıymış...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @saadetuslu 2-3 damla kullandığım için çok uzun zaman gidecektir o bakımdan fiyatı tolere ediyor :)

      Sil
  4. Bu tarz yağları seviyorum ama bunun fiyatı oldukça pahalıymış...

    YanıtlaSil
  5. ya ben kiehls in hem bu yağını hem de gece için olanını çok merak ediyorum fakat elimdeki ürünlerin biraz azalmasını bekliyorum. gercekten bu tarz konsantre serumları çok çok az kullanmak gerekiyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @duygunevrim merak ediyorsan mağazadan tester da alabilirsin aslında iyi gelirse devam edersin :)

      Sil
  6. Yağlara karşı olan önyargımı doğru uygulamayı öğrenerek kırmaya çalışıyorum bende :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahin kış aylarında birkaç damla yeter bence yazın ben de bırakacağım kullanmayı :)

      Sil
  7. Paylaşım için teşekkürler ben bu ürünü merak ediyordum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @güzelvekültürlü rica ederim beğenmene sevindim :)

      Sil
  8. Sitesini inceleyeceğim teşekkürler..

    YanıtlaSil
  9. Damlalıkla kullanıldığı için uzun süre yetecektir.. Güle güle kullanın.. Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @renkli pasta sepeti evet öyle epeydir kullanıyorum daha çok azını bitirebildim teşekkürler:)

      Sil
  10. İlk bakışta pahalı gelebilir ancak uzun vadeli kullanımda karda bile olunuyor esasında.Benim cildim oldukça kuru.Sanırım bana iyi gelebilir..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @şirinkanatlar evet 1 sene hatta daha fazla gider bu bana diye düşünüyorum zaten :) cildin kuruysa iyi gelebilir sana bir tester dene bence :)

      Sil
  11. Kuru ciltli olduğum için dikkatimi çekti (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. æslınındünyası evet kuru ciltlere daha çok yarıyor..

      Sil
  12. Kışın kuruluktan ölen cildimin tam aradığını şey bu ürün.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @güzellikhikayesi kışın bana da iyi geliyor bu yağlar..

      Sil
  13. Son zamanlarda bu ürünü çok sık duyuyorum ama en çok merak ettiğim Göz çevresi kremi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @eceakdemir şu anda markadan bir göz kremi kullanıyorum en kısa zamanda da yazacağım..:))

      Sil
    2. eşimin bakması için linkini verdim. ilgisini çekecektir:)
      www.pdrsuateser.com

      Sil
  14. Ben de deneme boyunu edindim, gece kullaniyorum. Midnight Recovery'den daha guzel yapisi. Bakalim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @onorr evet bence de daha hafif ve güzel bir yapısı var aslında gece de kullanılır tabi.. şu anda cyrene midnighy recovery serumu kullanmasam ben de kullanırdım bunu geceleri..bakalım sana etkisi nasıl olacak..

      Sil
  15. Paylaşım için teşekkürler.Ben yağlı ürünler pek kullanamıyorum.Ancak ış ayları için kullanılabilir dediğiniz gibi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gamzeesraersöz evet kış aylarında kullanmak için uygun yazın en kuru cilde bile o nemli havalarda fazla gelecektir bence..

      Sil
  16. Ben kuru ciltliyim bu yağ uygun olur mu, hafif mi kalır? Yoksa Midnight Recovery'i mi ? Kış aylarında inanılmaz kuruyor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @güzellikeditörü kuru ciltliyseniz muhtemelen midnight recovery size olur ama yine de bir tester alıp deneyin önce derim..

      Sil
  17. Çok heves ediyorum böyle yağlara, sonra cildimin yağlı olduğunu hatırlayıp vaz geçiyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @siriyaşam benim de cildim yağlı ama bu yağlar tuhaf bir şekilde iyi sonuç veriyor bende..

      Sil
  18. Ben de bakayım kiehls yağa. Çok yağlı duranları sevmiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @derya o zaman seversin bence yüze ağır gelen bir ürün değil..

      Sil
  19. Kiehl's ne yazık ki bana alerji yapıyor. O yüzden yeni ürünlerini denemeye cesaret edemiyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @buralıolmayan burada da testerın önemi anlaşılıyor işte.. başka bir markanın bir satış görevlisi tester sorunca bana ama ürünlerimiz doğaaalll bir şey olmaz demişti ağzını gere gere :-)))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...