25 Haziran 2019

Estee Lauder Double Wear Concealer..

Uzun zamandır denemek istediğim bir üründen bahsedeceğim bugün. Aslında bunu fondöteni ile  birlikte denemek istiyordum ama şimdi bu yaz günü o kadar para verip kullanmayacağım bir şey almayayım dedim ve kışa bıraktım. Estee Lauder Double Wear gerçekten hakkında çok iyi şeyler duyduğum bir kapatıcı, bakalım benim için nasılmış.


Öncelikle ben ürünü Estee Lauder Company ürünlerinin daha indirimli satıldığı Elca mağazasından aldım.  Benim aldığım Elca Anadolu Yakasından Optimum Outlet AVM içerisinde.


Ürünün fotosunu paylaştığım ilk gün instagramda ürünün çabuk sabitlendiğine dair yorumlar geldi. Açıkçası ben bu sabitlenme hızını normal buldum. Çünkü iki göz altı, çene, burun kenarı, alın ortası gibi aydınlatıcıyı uygulayacağım yerlerin hepsine bir anda sürüp oturtmaya başlıyorum ürünü ve bir sıkıntı da yaşamadım.  Acaba dedim nemli süngerden mi kaynaklı ama sonra şu üstte gördüğünüz fırçalar ile de uygulama yaptım ve süre aynı kaldı. 


Aplikatör çok büyük değil, genelde bir aplikatörden gelen ürün bir uygulamaya yetiyor bana. Bazen bir tık daha fazla almam gerekebiliyor ama yine de çok uygun bir miktar bu bana göre. 



Bendeki renk Warm Light, bundan daha açık iki renk daha var.  Light ve extra light, bana en iyi uyan renk bu  ama zaten.


Ürünün hafif bir kokusu var, ama uygulama yapılırken hissetmiyorum o kokuyu. Ürünün içinde yağ yok, 15 saate kadar kalıcılık vaat ediyor.  Yapısı bana göre biraz kuru gelmesine rağmen göz altımda asla kuruluk hissi vermiyor ve çizgilere dolmuyor. 



Ürün aslında fragrance free yani kokusuz olarak tanımlanmış ama dediğim gibi bir koku var ama bu koku parfüm kokusu değil. Kapatıcı gerçekten pürüzsüz ve net bir görüntü veriyor göz altında. 


Fırça ile de uygulanabilir ama ben nemli süngerle daha kolay ve pratik buldum. Üstelik kesinlikle daha doğal görünüyor. Ama sünger ürünü daima bir miktar emdiğinden kapatıcılık bir tık az olur aklınızda olsun.

Kısaca ben Estee Lauder double wear kapatıcıyı fiyatı hariç oldukça sevdim. Ama yine Elca'da bulursam kesinlikle alırım. Siz ne dersiniz?
Sevgiler..


23 yorum:

  1. Ben de Light rengini kullandım uzun süre kapatıcılığını seviyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @pembedünyam evet kapatıcılığı çok iyi bence de..

      Sil
  2. Estée Lauder double wear kapaticinin renk tonu tam cildine uymus canim güle güle kullan 😍

    YanıtlaSil
  3. Sanırım cok kpatıcı kullanmadıgım icin fondoten de kapatıcı da birazcık agır geliyor bana yapı olarak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @galaxyeskizi olabilir canım senin çok ihtiyacın da yok zaten bence :-))

      Sil
  4. @auseesua teşekkür ederim :-)) mini boylarına ben de bakayım o zaman..

    YanıtlaSil
  5. Fondöteni ile birlikte çok severek kullanmıştım ama bitince fiyatı yüzünden uzak durmuştum. Elca madem Anadolu yakasına gelmiş ben de bakayım. Güle güle kullan 💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sevda evet gelmiş ben de ilk defa gördüm :-)) teşekkürler..

      Sil
  6. Gidipte hiç denemedim, değer diyorsan deneyebilirim :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @madamekokoş bir uygulama mutlaka yaptırmak lazım zaten almadan önce..

      Sil
  7. Elca'da güzel ürüne denk gelince daha uyguna alınıyor süper oluyor ama ben ne zaman Optimum'a gitsem pek ürün kalmamış oluyor.:/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @mormenekşe vardı baya bir şey ama Mac yoktu bu sefer de çok az ürün vardı Mac'den..

      Sil
  8. Şimdi görünce bende de olduğunu hatırladım, umarım bozmamışımdır😁

    YanıtlaSil
  9. bende merak ediyorum ama fiyatı işte:((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @makyajlıkareler ay evet fiyat maalesef her şeyde olduğu gibi..:-((

      Sil
  10. e marka süper zaten. iyi kapatıyo diyon ama fiyatı cebi açıyo diyooon hihihi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @deeptone hahaha evet cepler fena oldu ...

      Sil
  11. bu kapatıcıyı ve aynı serinin fondoteniini ben de merak ediyorum ancak fiyatı biraz fazla geldiği için henüz deneme fırsatı bulamadım, güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  12. Fondötenini uzunca bir süredir merak ediyorum ancak çok severim diye de korkuyorum açıkçası :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @makyajkelebegi ben tester alıp denemiştim çok da etkilenmedim açıkçası ama kapatıcı çok iyi :-))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...