12 Haziran 2019

Mayıs Alışverişleri..

 Bu ay tahminimden daha iyi geçti diyebilirim. Az şey aldım diye demiyorum ama çok güzel ve çok istediğim şeyleri çok uygun fiyatlara aldım. Hemen bakalım neler almışım. 


Öncelikle İstanbullu arkadaşlarımın çok iyi bildiği bir aksesuar mağazasından yani Uzak Işıklar'dan yine bir sürü küpe aldım. Küpeler Zara modellerinin muadili ve onun çok uygun fiyatlısı tabi.  Şu alttaki Foreo benzeri pembe aleti çok uyguna aldım Aliexpress'den. Foreo konusunda bir türlü karar veremediğim için böyle bir yola gittim aslında. Çünkü çok güvendiğim 2-3 kişi hiç işe yaramadığını söylüyor ama yine güvendiğim 3-4 kişi de baya baya işe yarıyor hatta cildim parladı diyor. Bende önce bunu deneyeyim dedim, bakalım nasıl olacak.


Biliyorum bu koleksiyon yılbaşında gelmişti ama o zaman Essence'den beklenmeyecek kadar pahalıydı. Şimdi indirime girmiş, fırçayı önceden almıştım, paleti ve peelingi de bulunca kaçırmadım bu sefer. Ürünleri Watsons Brandium'dan aldım. Palet sımsıkı sarılıydı ben de doğal olarak içini açmadım tabi. Ama eve gelince paletin bir renginin kırık, başka bir renginin de swatchlanmış olduğunu gördüm. Mağaza görevlileri bunu bu şekilde görmüş ama paketleyip geri satmayı tercih etmişler ki alana büyük haksızlık oluyor tabi. Neyse ki çok aşırı bir görüntü bozukluğu yoktu yoksa iade ederdim zaten. 



Uzak Işıklar küpeler. Mağazayı benim bildiğim Kadıköy Bahariye'de  Brandium AVM ve Maltepe Park AVM içerisinde var. Web siteleri ve instagram hesaplarından daha fazla bilgi alabilirsiniz. 


Kağıt maske kullanmayı çok seviyorum.  Çeşit çeşit kağıt maskeyi indirim dönemlerinde stokluyorum resmen. Avon kataloğunda bunların tanesini 4.50 TL'ye görünce hemen denemek için aldım tabi. Golden Rose markasından bir daha bir şey almamaya kararlıydım ama bu seri üretimden kalkmış. Bu neon renkleri de çok tatlı ve güzel, o nedenle kuralı bozup 2 oje aldım. 


Bunları da anneler günü indiriminden aldım. İlk izlenim olarak RT fırça harika, keşke daha önce bütün seriyi alsaymışım diyorum. Simple nemlendirici feci sivilce yaptı, hemen bıraktım kullanmayı, daha sonra yine deneyeceğim. Bazen bir ürün ilk kullanımda sivilce yapıp sonra çok iyi gelebiliyor bana. Bakalım deneyeceğim.  WW gül özlü sprey bitti bile ve iki tane almadığıma hatta 3 almadığıma çok pişmanım şu an. Bee Beauty makyaj temizleme sütü ve toniği ise deneyeceğim. 


Ayın son günü Procsin'den böyle bir bir sipariş verdim ve bir kaç gün içinde geldi.  Şu peelingleri denemeyi çok istiyordum ve hiç bir yerde yoktu onlar. Nihayet onlineda bulunca iki tane aldım. Detaylı yazacağım ama şimdilik beğendim diyebilirim. Hyaluronic asit serumu daha önce almıştım ve çok memnunum. İndirimde bulunca yedekledim hemen. Sleeping mask da fena değil gibi ama bana göre çok da gerekli değilmiş. Onun yerine yüz yağlarının başka bir çeşidini alsaymışım keşke. Tonik zaten başka bir çeşidini kullanıyorum ve ondan çok memnun olduğum için bir de bu çeşidini deneyeyim dedim.  Yüz temizleme köpüğünü ise ilk bir kaç kullanımda çok da beğendim diyemem ama bakacağız. 

Bayram indirimi bu yazıya dahil değil, onları Haziran ayı alışverişlerinde yazacağım. Bu aylık bu kadardı, merak ettiklerinizi yorum olarak bekliyorum tabi.
Sevgiler..





37 yorum:

  1. Ne şirin ürünler almışsın ama en çok küpelerini sevdim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @littlebutterfly çok güzeller değil mi ben de çok severek kullanıyorum hepsini..:-)

      Sil
  2. Artık biliyorsun bu makyaj konusunda çok bilgisizim ama fotoğraflarını seviyorum. Ev içi çekimlere hep üşenmişimdir ben.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @adadenizi teşekkürler :-)) o fotolar beni pazar günü tüm gün uğraştırıyor neredeyse..

      Sil
  3. Güle güle kullan canım bütün aldıklarını :)

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel şeyler almışsın, hepsini güzel günlerde kullan :) Foreo konusunda aynı şekilde kararsızım, memnun kalırsan Aliexpres'ten buna bakabilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @işleçevik teşekkürler :-)) hala deneme aşamasındayım..

      Sil
  5. Çok güzel ürünler almışsınız Essence çok eskiden çok daha uygun fiyatlı bir markaydı.neon ojelere bayıldım yazım bronz tene çok yakışır. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ledushca çok teşekkürler :-)) ojelerden pembe olanını sürdüm instagramda fotoso da var hatta.. :-)

      Sil
  6. Güle güle kullanın 😊😊 hepsi çok güzel gözüküyor

    YanıtlaSil
  7. faydalı bir yazı olmuş emeğinize elinize sağlık

    YanıtlaSil
  8. Her birini çok begendim ürünlerin, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  9. Hepsini güle güle kullanın, Bee Beauty organik sertifikalı ürünlerin yazılarını da merakla bekliyorum ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @fulyayıldız teşekkürler :-)) tabi ki onları hemen denemeye çalışacağım zaten..

      Sil
  10. Harika bir alışveriş olmuş bence :) hepsinin de ayrıntılı yorumlarını aşırı derecede merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikpsikolojisi :-)) teşekkürler hazırlamaya başladım bile yazılarını ..

      Sil
  11. yaniiii bunlar bayramlıklarııın hihihi :)

    YanıtlaSil
  12. Taki ve ojelere bayildim. Güle güle kullan hepsini 😍

    YanıtlaSil
  13. gene neler neler almışsın. Procsin peelingleri ben de almayı düşünüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @lerzankara kahveli olanı dene mutlaka :-)))

      Sil
  14. Paletin hasarlı olması ve o şekilde yine de satılması hoş olmamış.
    Procsin'in yeni maskelerini merak ediyorum ama markadan dolayı almakta kararsızım. İçerikleri nasıl?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @buralıolmayan içerik çok kötü değil bence.. her ürün aynı olmuyor zaten ..

      Sil
  15. Küpeleri çok sevdim. Güle güle kullanın..

    YanıtlaSil
  16. En çok küpelerde takıldım ama Gratis'ten bende Bee Beauty'nin yeni serisini merak ederek 2 ürününü aldım. Umarım severim (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @aslınındünyası ben de daha deneyemedim onları ama umutluyum..

      Sil
  17. Güzel günlerde kullan en çok WW gül özlü spreyi merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gülözdemir teşekkürler :-)) o sprey çok güzeldi..

      Sil
  18. Zara küpelere en son ödediğim miktardan sonra Uzak Işıkları özledim açıkçası.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @makyajkelebegiblog ah ben de çok paralar verdim o Zara'ya zamanında :-))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...