20 Haziran 2019

Real Techniques Brush Crush Collection..

Nasıl bir fırça aşığı olduğumu sanırım herkes biliyor artık. Her şeyde olduğu gibi firmaların denemem için yolladıkları kadar hatta ondan daha fazla ürün alıyorum.  Ama tabi bu üçlü fırça seti de Real Techniques Turkiye tarafından yollandığında çok sevindim çünkü bu fırçalarda uzun zamandır gözüm vardı. Aslında o tombul kabuki fırça ve top şeklinde süngeri de istiyordum ama onlar sanırım Türkiye'de yok, gelmediler. Neyse gelirlerse bakarız artık.




 Real Techniques fırçalarla ilk tanışmamdan beri çok severim. Bir ara kendilerine yeteri kadar değer veremedim, daha pahalı ve iyi olduğunu düşündüğüm Sigma gibi markalara baktım ve aldım ama Sigma'dan aldığım bütün fırçaları şu anda çok gereksiz ve pahalı buluyorum.  Real Techniques ise Bold Metals hariç beni hiç hayal kırıklığına uğratmadı. Ama evet bold metal koleksiyonu son derece gereksiz ve pahalı bir koleksiyondu. 


Blush crush ise oldukça tatlı ve sapları ve kıl yapıları açısından kullanışlı bir koleksiyon olmuş bence.  Bu 3 fırça ile aydınlatıcı, allık  ve pudra sürebilir, göz makyajınızı da yapabilirsiniz. 


Önce yelpaze fırçayı inceleyelim. Aydınlatıcınızı yelpaze fırça ile sürme alışkanlığınız varsa harika diyebilirim. Ben aydınlatıcıyı daha çok tapered denilen fırça ile sürmeyi tercih ediyorum. O nedenle bana kalsa bu fırçayı almazdım. 


Ama aydınlatıcı uygularken elini hafif tutmak isteyenler, doğallıktan hoşlananlar için ideal bir uygulama fırçası bence.Gevşek yapısı ile aydınlatıcıyı en doğal haliyle uygulamaya ideal bence. Ben aydınlatıcım yoğun olsun parlak dursun istiyorum. 


İkinci fırça markanın sayfasında blush brush yani allık fırçası diye geçiyor. Ama bununla ben hem allık hem bronzer uygulayıp temiz haliyle de ürünleri yüzüme daha rahat oturtmak için de kullanıyorum. 


Dairesel hareketlerle uyguladığım fırça toz ürünlerin daha iyi karıştırmak için bence çok uygun bir yapıda. Fırçanın yanı ile aldığım allığı tampon hareketlerle uygulama yapıyorum. Bronzerı ise fırçanın uç kısmı ile alıp dairesel hareketlerle cildime oturtuyorum. Ayrıca yine göz atına tampon hareketler ile sabitleme yapmak için de kullanılabilecek bir fırça. 


Gelelim 305 numaralı far fırçasına. Bence hem karıştırma hem de gölgeleme yapmak için uygun. Ben ayrıca kendisini metalik göz farlarını oturtmak için de kullanıyorum. Bu işi için çok 1 numara diyemem ama karıştırma işlemi için ideal büyüklükte bence. 


Ben yelpaze fırça çok tarzım olmadığı halde üç fırçayı da sevdim. Fırçaların yani Real Techniques markasının yaratıcıları İngiliz makyaj artistleri Sam ve Nick fırçaların iyi uygulama için yapıldıklarını ancak instagram için dizayn edildiklerini söylemişler ki çok doğru. Renkleri ve desenleri dünyadaki metalik fırtınasından esinlenilmiş.


Real Techniques'in hemen hemen bütün fırçalarına Kozmela gibi dermokozmetik sitelerden ve Gratis gibi kozmetik marketlerden ulaşabilirsiniz. Ancak bu seri sınırlı sayıda üretilmiş yani kalıcı olmayacak. Ayrıca RT cruelty free bir marka.
Sevgiler..

22 yorum:

  1. Fırçalar çok güzel, güle güle kullan ❤

    YanıtlaSil
  2. Aydınlatıcı fırçası tam benim kullandıklarım tipinde (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @aslınındünyası oldukça doğal bir uygulama yapıyor bence o fırça..

      Sil
  3. Firçalara bayildim renkler ne tatli 😌

    YanıtlaSil
  4. Üçü de birbirinden güzel ben de severek kullanıyorum açıkçası:)♡♡♡

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @pembedünyam evet çok güzeller canım :-))

      Sil
  5. Fırçalar harika görünüyor , güle güle kullan canım. Yelpaze fırçadan almayı düşünüyorum ben de .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilüfer teşekkürler :-)) doğal aydınlatıcı uygulamaları için tavsiye ederim ..

      Sil
  6. Bu 3 fırçadan Blush Brush en kullanışlı olan sanırım. Ben şansımı ondan yana kullanırım sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @buralıolmayan evet o fırça çok kullanışlı :-))

      Sil
  7. Fırçaları kullanmak bana biraz zor gelebilir. Pek profesyonel değilim. Heleki yelpaze fırça dikkat ister sanırım. Ama görüntülerine bayıldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ennefistariflerim insanın eli çok çabuk ve rahat alışıyor :-))

      Sil
  8. pikuuuu güzel gözüküyolaaar :)

    YanıtlaSil
  9. Bu fırçalara öyle cok bayılıyorum ki ☺️ Güzel günlerde kullanılsın 😘

    YanıtlaSil
  10. Bu seri renk ve desen bakımından çok göz alıcı, fırça saplarının biraz daha ince olmasını tercih ederdim ama alsaydım da bayıla bayıla kullanırdım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @blogluyorum kullanılmaz mı kesinlikle kullanılır. saplarının kalın olması da beni çok rahatsız etmedi açıkçası...

      Sil
  11. Son çıkan fırçalardan sonra Bold serisinin fiyatlarını ben de sorguladım açıkçası.Bu seri çok şık,yelpaze fırçayı biraz fazla yumuşak bulsamda diğer ikisini seviyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @makyajkelebeği evet canım yelpaze benim gibi aydınlatıcıyı yoğun uygulayanlar için çok uygun değil ama diğer iki fırçayı çok severek kullanıyorum...:-)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...